Onlangs de Meyerwerft in Papenburg gaan bezoeken....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaartuigen
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk BerichtenGöteborg, Zweden.
Comment
-
Hier thuis gaan wij altijd in de zomer naar het noorden van Nederland en we zitten daar aan een meer. Er woont daar een kerel in een woonboot en die heeft een speedboat met een V8 mét blower. Als hij de gaskraan opdraait brult hij boven alle geluid uit. Echt machtig. Je hoort hem van ver aanvaren en dan is het snel spurten naar de oever om er een glimp van op te vangen.
Zo zag hij er ongeveer uit. ietsje langer en de blower zelf was volledig in het het metaal met echt zo van die luchtkleppen in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk BerichtenGöteborg, Zweden.Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenda d8 ik al, maarja beter eens ff vragen hé
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenVandaag verscheept naar GOT, SE
Comment
-
Last edited by McClane; 01/07/2008, 17:00.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenOp die eerste zit ik binnen veertien dagen!
Ik zet geen voet meer op een boot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenWow
Ik zet geen voet meer op een boot
Alleszins leuke reis precies daar! Corfu zal hier dus ook aangedaan worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenZo'n cruiseboot kan je niet echt een gewone boot noemen. Daar zitten zoveel stabilisatoren en machines in dat je bijna onmogelijk nog zeeziek kan worden (tenzij psychologisch).
Alleszins leuke reis precies daar! Corfu zal hier dus ook aangedaan worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk BerichtenCayenne, zit jij in de botenbusiness of zo. prachitge boten dat ik hier al gezien heb, jammer genoeg iets te duur voor mij.
Comment
-
niemand naar de diamond race geweest 14 dagen terug ? Raar....
Comment
Comment