Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaartuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
    niemand naar de diamond race geweest 14 dagen terug ? Raar....
    http://www.rib-rally.be/diamond08/
    In Viersel?

Comment

• yeees.....M'n broer heeft er zijn nieuw speelgoed getest na de race. VIPER blok of course
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Wegens te weinig tijd enkel de aankomst kunnen zien.

Comment

• Kent er iemand de Octopus? Ligt meestal in Monaco of Antibes. Eén van de grootste privé-jachten ter wereld.

En ja dat is een helicopter daar achteraan.

Comment

• De Octupus kost $200.000.000

Comment

• En dan de Lady Moura. Vergelijkbaar aan bovenstaande (ook een heli enzo).

Last edited by ; 07/06/2009, 02:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                Kent er iemand de Octopus? Ligt meestal in Monaco of Antibes. Eén van de grootste privé-jachten ter wereld.

En ja dat is een helicopter daar achteraan.

Boot van Paul Allen dacht ik.

Comment

En dan de Lady Moura. Vergelijkbaar aan bovenstaande (ook een heli enzo).

Eigen foto's:

(vergelijk met het "bootje" ervoor)
                  Die Mangusta was , als ik mij niet vergis, het cadeautje van de eigenaar voor de 30ste verjaardag van zijn Belgische (!) vriendin, eens wat anders dan een bos bloemen.

edit: Met Mangusta bedoel ik dat 'klein' ding rechts van de Lady Moura als dat niet duidelijk was.
                  Last edited by ; 18/07/2008, 01:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                    Die Mangusta was , als ik mij niet vergis, het cadeautje van de eigenaar voor de 30ste verjaardag van zijn Belgische (!) vriendin, eens wat anders dan een bos bloemen.

edit: Met Mangusta bedoel ik dat 'klein' ding rechts van de Lady Moura als dat niet duidelijk was.
                    Mooi cadeautje van in de miljoenen euro's dan!

Comment

• Kost 2de hands rond de 2miljoen idd, http://www.boatbookings.com/yacht_de...ropez-361.html zoiets dus, deze staat te huur voor 7500€ per dag zoals je zelf ook wel kan zien, koopje.
                      http://www.elmarine.com/baglietto-11...t-charter.html Je kan natuurlijk ook nog zoiets huren.

Comment

Kost 2de hands rond de 2miljoen idd, http://www.boatbookings.com/yacht_de...ropez-361.html zoiets dus, deze staat te huur voor 7500€ per dag zoals je zelf ook wel kan zien, koopje.
                        http://www.elmarine.com/baglietto-11...t-charter.html Je kan natuurlijk ook nog zoiets huren.
                        July/August 93,000 Euros per week VAT exempt

Fuel consumption: 1,000 litres/hour

Wat moet de Lady Moura dan niet verbruiken per uur.

Comment

• Vorig jaar in september gespot tijdens onze blue cruise in Antalya (Turkije). En diene helikopter vanachter op het dek was echt geen kleintje hoor.
                          Bijgevoegde Bestanden
                          Last edited by ; 18/07/2008, 21:21.

Comment

Boot van Paul Allen dacht ik.
                            Juist gedacht.

Comment

• 'lunch boat'

Ook nog 't "zeilbootje" van wally gezien, ergens op volle zee ... ongelooflijk impressionant

en toen we op een middag aanmeerden in ramatuelle lagen we tussen 3 Wally's waarvan eentje volledig in rode lak ... pics volgen nog wel eens
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

En dan de Lady Moura. Vergelijkbaar aan bovenstaande (ook een heli enzo).

Eigen foto's:

Moehaha, hoe decadent met dat zijtrapje naar buiten

Comment

• @Alexanderr, met wat heb je gevaren?
                                  En heb je meer foto's van die Cigarette?

Comment

@Alexanderr, met wat heb je gevaren?
                                    En heb je meer foto's van die Cigarette?
                                    niets bijzonders in vgl met bovenstaande een motorbootje van 45 voet
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Wat is er eigenlijk zo speciaal aan Lady Moura... iedereen heeft het er altijd over (als het over grote jachten gaat), maar ik vind het echt een gedrocht. Ik ken mooiere grote jachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
                                        Wat is er eigenlijk zo speciaal aan Lady Moura... iedereen heeft het er altijd over (als het over grote jachten gaat), maar ik vind het echt een gedrocht. Ik ken mooiere grote jachten
                                        Mss is het interieur exclusiever dan in die andere jachten, ik vind het alleszins ne schonen boot
                                        'k zou em ook wel willen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
                                          Wat is er eigenlijk zo speciaal aan Lady Moura... iedereen heeft het er altijd over (als het over grote jachten gaat), maar ik vind het echt een gedrocht. Ik ken mooiere grote jachten
                                          idd, ik zie liever een Mangusta 108 of een 108 Predator ofzo, veel kleiner, maar toch een stuk mooier. Minder indrukwekkend voor de meeste natuurlijk.
                                          Size doesn't matter

Comment

Working...
                                          X