Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De prijs alleen al! 200.000.000 euro (even uittypen om het toch goed te beseffen ).
En dan het feit dat er altijd 1, en meestal een tweede helicopter op staat. Er kan een ander jacht in het ruim worden gezet beneden, massa's jetski's, speedboten, ...
De prijs alleen al! 200.000.000 euro (even uittypen om het toch goed te beseffen ).
En dan het feit dat er altijd 1, en meestal een tweede helicopter op staat. Er kan een ander jacht in het ruim worden gezet beneden, massa's jetski's, speedboten, ...
Te zot voor woorden eigenlijk.
200.000.000 euro is er niet aan af te zien eerlijk gezegd
Te zot voor woorden eigenlijk.
hij is bijna 20 jaar oud, en toen kostte hij 200 miljoen, nu bijlange niet meer, ik koop liever wat andere boten van dat geld...
Mooi ding vind ik persoonlijk, een stuk soberder en strakker gelijnd dan de meeste andere jachten die ik hier al heb zien passeren.
Na enig onderzoek blijkt het de 'Rising Sun' te zijn en het 5de grootste motor-jacht te zijn. Er is zelfs een wijnkelder in. Dus wat soberheid betreft is dat toch ook nogal relatief.
Mooi ding vind ik persoonlijk, een stuk soberder en strakker gelijnd dan de meeste andere jachten die ik hier al heb zien passeren.
Na enig onderzoek blijkt het de 'Rising Sun' te zijn en het 5de grootste motor-jacht te zijn. Er is zelfs een wijnkelder in. Dus wat soberheid betreft is dat toch ook nogal relatief.
Te veel ramen naar mijn mening en het lijkt alsof hij nog niet af is
Dat zal op lengte de 5de grootste zijn dan. Niet moeilijk met zo'n lang stuk dat er vooraan en achteraan uitsteekt. Dat zal ook de voornaamste reden zijn dat hij er strakker uitziet. Geef mij maar een verdiepje (of twee) meer.
In september worden de eerste stappen richting het bootgebeuren gezet! Een praktijk cursus om te beginnen! Daarna nog de theorie leren en examen afleggen...
Comment