Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaartuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    'lunch boat'
    Ligt nog steeds op dezelfde plaats als vorig jaar, knappe boot.

Enja de Lady Moura

Comment

• Ik had graag een pikzwarte Donzi 38 ZR Competition gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
        Wat is er eigenlijk zo speciaal aan Lady Moura...
        De prijs alleen al! 200.000.000 euro (even uittypen om het toch goed te beseffen ).

En dan het feit dat er altijd 1, en meestal een tweede helicopter op staat. Er kan een ander jacht in het ruim worden gezet beneden, massa's jetski's, speedboten, ...

Te zot voor woorden eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          De prijs alleen al! 200.000.000 euro (even uittypen om het toch goed te beseffen ).

En dan het feit dat er altijd 1, en meestal een tweede helicopter op staat. Er kan een ander jacht in het ruim worden gezet beneden, massa's jetski's, speedboten, ...

200.000.000 euro is er niet aan af te zien eerlijk gezegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
            200.000.000 euro is er niet aan af te zien eerlijk gezegd
            Ik denk vooral de inrichting en materialen in het interieur en misschien zijn alle speeltjes ook wel inbegrepen, maar dan nog!

Comment

hij is bijna 20 jaar oud, en toen kostte hij 200 miljoen, nu bijlange niet meer, ik koop liever wat andere boten van dat geld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                hij is bijna 20 jaar oud, en toen kostte hij 200 miljoen, nu bijlange niet meer, ik koop liever wat andere boten van dat geld...
                Er zal wel enorm veel vernieuwd zijn ook in die 20 jaar. Geef mij deze maar, gevuld met wat andere boten.

Comment

• Eentje aan de Amalfitaanse kust in Italie:

Mooi ding vind ik persoonlijk, een stuk soberder en strakker gelijnd dan de meeste andere jachten die ik hier al heb zien passeren.

Na enig onderzoek blijkt het de 'Rising Sun' te zijn en het 5de grootste motor-jacht te zijn. Er is zelfs een wijnkelder in. Dus wat soberheid betreft is dat toch ook nogal relatief.
                  Last edited by ; 29/07/2008, 20:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                    Eentje aan de Amalfitaanse kust in Italie:

Mooi ding vind ik persoonlijk, een stuk soberder en strakker gelijnd dan de meeste andere jachten die ik hier al heb zien passeren.

Na enig onderzoek blijkt het de 'Rising Sun' te zijn en het 5de grootste motor-jacht te zijn. Er is zelfs een wijnkelder in. Dus wat soberheid betreft is dat toch ook nogal relatief.
                    Te veel ramen naar mijn mening en het lijkt alsof hij nog niet af is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                      Eentje aan de Amalfitaanse kust in Italie:

Dat zal op lengte de 5de grootste zijn dan. Niet moeilijk met zo'n lang stuk dat er vooraan en achteraan uitsteekt. Dat zal ook de voornaamste reden zijn dat hij er strakker uitziet. Geef mij maar een verdiepje (of twee) meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Amai. Blijkbaar is die Octupus veel groter dan de Lady Moura. En Die rising sun op twee? Zo groot ziet hij er niet uit.

En die nummer 1

Last edited by ; 29/07/2008, 20:58.

Comment

En Die rising sun op twee? Zo groot ziet hij er niet uit.
                          1,5 football field
                          1 football field=100 yards
                          100 yards=91,44m
                          Dus 137,16 m.
                          Ik vind dat behoorlijk lang.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                            'lunch boat'

Ook nog 't "zeilbootje" van wally gezien, ergens op volle zee ... ongelooflijk impressionant

en toen we op een middag aanmeerden in ramatuelle lagen we tussen 3 Wally's waarvan eentje volledig in rode lak ... pics volgen nog wel eens
                            70 Wallypower;

De 118 lag daar ook ergens, maar nooit van dichtbij gezien

Cigarette 38 Top Gun

Last edited by ; 01/06/2010, 14:53.

Comment

• Cigarette klonk een beetje luid zeker?

Comment

1,5 football field
                                1 football field=100 yards
                                100 yards=91,44m
                                Dus 137,16 m.
                                Ik vind dat behoorlijk lang.
                                Mijn pa vaart met bootjes tot 354m. Serieus .

Maar voor een privéjacht is 137 uiteraard huge, ik vind alleen dat die boot er kleiner uitziet dan bv de Lady Moura, terwijl hij toch groter is.

Comment

Mijn pa vaart met bootjes tot 354m. Serieus .
                                  Vrachtschepen?

Comment

• In september worden de eerste stappen richting het bootgebeuren gezet! Een praktijk cursus om te beginnen! Daarna nog de theorie leren en examen afleggen...

Ik ben er klaar voor

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik wil een Wally 118

Comment

Vrachtschepen?
                                        Jep.

MSC Ines is de grootste tot nu toe. Ook het grootste dat in de haven van Antwerpen binnenkan.

Comment

Working...
                                        X