Als die miljonair met z'n schipje in Antibes rijk ligt te wezen, en hij wil naar Cannes, dan blijft hij meestal gezellig met de hostessen op het dek liggen, en laat hij wat andere hulpjes z'n auto overrijden. Meer weet ik er ook niet van Mss met transportboten zoals TCT zegt, heb echt geen idee, weet wel dat je in zo'n Pershing/Palmer Johnson geen garage bedoelt voor auto's gaat vinden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaartuigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtener zijn rijke tisten die een aparte garageboot meehebben met hun transpotmiddelen in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Maar ik had nen andere in menne kop, da was ene met een volledig plat dek vanachter en een inmense garage... ge kunt het zowa vergelijken met zo'n boot die de ankers van olieplatformen licht
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenmmm das idd een voorbeeldje...
Maar ik had nen andere in menne kop, da was ene met een volledig plat dek vanachter en een inmense garage... ge kunt het zowa vergelijken met zo'n boot die de ankers van olieplatformen licht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door signore-n Bekijk BerichtenDat bestaat. Shadow Marine maakt zo'n dingen: www.shadowmarine.com
You know you are doing okay when your boat has a boat. You know you are doing really well when your boat's boat has a boat of its own. A Shadow Boat basically a boat that follows your yacht around and holds all the toys (helicopters, cars, boats, etc.) that might otherwise take up valuable lounging space on your megayacht. The boats can be ordered in a variety of sizes and have guest cabins, crew space and can be configured with a spa, gym, salon, hospital or whatever the client desires. The Paladin Shadow is the first shadow boat which debuted at the Ft. Lauderdale Boat Show. Their next boat, the Mystere Shadow, is currently being completed, and has a game room and an observation deck.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenEen goede maat van mij heeft er zo eentje:
Een malibu met motor van een corvette, best een leuk ding, gaat goed vooruit.
En maakt een zalig geluid.
Perfect voor met een band achter te hangen, te waterskiën of wakeboarden.
Erg leuk speelgoed en ziet er leuk uit. Maar het is allesbehalve een "perfect" ding om te wakeboarden.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIn Spanje zag ik een +20m jacht die enorme fonteinen opspoot achteraan. Wat is dat voor iets? Het enige dat ik weet is dat je het ook kan met een Wally.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenZaterdag worden de eerste stappen gezet in de wereld der boten!
Dan heb ik een praktijk cursus in antwerpen! Ben benieuwd...
BB/SB , boordlichten, zwarte bollen, gele ruiten, rood-wit-rood... amaai 't zal blokken worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenWij vandaag gestart met cursus vaarbewijs...
BB/SB , boordlichten, zwarte bollen, gele ruiten, rood-wit-rood... amaai 't zal blokken worden!
Dit gaan we wel doen via zelfstudie (lessen waren nog eens 150€)
Cursus schijnt niet dun te zijn
Comment
-
Op onderstaande site staan de examenvragen van de vorige examens. In principe kan je er zelfs door geraken als je alleen die vragen studeert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenWij vandaag gestart met cursus vaarbewijs...
het theorie examen zelf is een meevaller hoor. Ik heb het 2j terug afgelegd op amper 7 minuten en ik had de max score
Comment
Comment