ga je eindelijk je alfa dumpen in de schelde.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaartuigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenWaarschijnlijk een yacht met surface drives.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenErg leuk speelgoed en ziet er leuk uit. Maar het is allesbehalve een "perfect" ding om te wakeboarden.
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenEr staat nochtans toch een of andere vin of spoiler of weet ik veel wat op om een grote golf achter de boot te verkrijgen...
Maar ik ken er absoluut niets van, dus je zal wel gelijk hebben
Heeft ie ook balasttanks?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenNice!
Ik was over twee weken ook gaan varen op zee met een RIB van ribrally. 250 pk achteraan, topsnelheid 93 km/h, en dan vliegen over de golven
een andere instructeur had ongeveer 't zelfde type van boot, alleen ietsjes korter en 1 persoon minder aan boord. Achteraan was er een 150pk yahama te zien...wij hadden 50pk meer maar die kerel was sneller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichtenwaar is dat water ? ziet er plat uit
Maar das eigenlijk te klein.
Miramar in Mol is veel beter, maar daar heb ik enkel nachtfoto's van.
Google leverde dit op:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWaar in Zoersel is dat?
Of is dat nog net wechelterzande?
Je hebt zo die parking op de E34 Turnhout-Antwerpen tussen Wechelterzande en zoersel, daar vlak achter ligt dat eigenlijk.
Er is daar ook een voetbalveld en hondenschool
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenTopsnelheid zo'n 60 à 70km/h. Verbruik bij die snelheid 70 à 80 liter/uur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenTopsnelheid zo'n 60 à 70km/h. Verbruik bij die snelheid 70 à 80 liter/uur
Me likes a lot
PROJECT - SPEED RACER - In the spirit of myth busters, Professor WakeDoo conducted an experiment to clarify the claims of the 2009 Sea-Doo RXP-X being able t...
Stockholm, 2007-07-19 21:18.Cruising in "Lindalssundet", Stockholm archipelago. Doing around 57 knots on GPS (65 mph, 105 km/h)
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Last edited by Fred; 25/09/2008, 15:58.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVlak naast de snelweg.
Of is dat nog net wechelterzande?
Je hebt zo die parking op de E34 Turnhout-Antwerpen tussen Wechelterzande en zoersel, daar vlak achter ligt dat eigenlijk.
Er is daar ook een voetbalveld en hondenschool
Comment
-
-
Design ordered from a Dubai race boat company. Will use one V10 diesel or 2 regular V-8s and will be run on bio fuel for the diesel. Boat is 8.8 meters and expected speeds are in the 100-110 MPH range. The coupe has gull wing doors for access to cockpit area.
Comment
Comment