Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaartuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ga je eindelijk je alfa dumpen in de schelde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
      Waarschijnlijk een yacht met surface drives.
      Aha, thx. Ga ik eens wat meer over opzoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
        Erg leuk speelgoed en ziet er leuk uit. Maar het is allesbehalve een "perfect" ding om te wakeboarden.
        slecht is het er ook niet voor. Maar inderdaad, redelijk wat skibootmerken zijn overgestapt op het concept 'motor achterin met V-drive' om een hogere hekgolf te krijgen. Maar die zijn dan weer nooit zo goed om te slalomskiën en blootvoeten. Zo is het altijd iets

Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
        Er staat nochtans toch een of andere vin of spoiler of weet ik veel wat op om een grote golf achter de boot te verkrijgen...

Maar ik ken er absoluut niets van, dus je zal wel gelijk hebben
        Die 'spoiler' (of beter tower) dient niet om een hogere golf te krijgen, maar in de eerste plaats om meer airtime te krijgen: dat ding trekt je namelijk al naar boven
        Heeft ie ook balasttanks?

Comment

• Vandaag met deze boot onderweg geweest op de cursus (foto's van site geplukt)

Yamaha 200pk

Topsnelheid zo'n 60 à 70km/h. Verbruik bij die snelheid 70 à 80 liter/uur

Comment

• Seems like a lot of fun!

Comment

• Nice!

Ik was over twee weken ook gaan varen op zee met een RIB van ribrally. 250 pk achteraan, topsnelheid 93 km/h, en dan vliegen over de golven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                Nice!

Ik was over twee weken ook gaan varen op zee met een RIB van ribrally. 250 pk achteraan, topsnelheid 93 km/h, en dan vliegen over de golven
                Das al een deftige snelheid

een andere instructeur had ongeveer 't zelfde type van boot, alleen ietsjes korter en 1 persoon minder aan boord. Achteraan was er een 150pk yahama te zien...wij hadden 50pk meer maar die kerel was sneller

Comment

• zit nog maar pas op 't water en denkt al aan raggen

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Donderdagavond

Jammer dat het te koud was om in het water zelf te gaan, maar het bleef geweldig

Binnenkort heb ik dat ook
                    Last edited by ; 25/01/2009, 16:06.

Comment

• waar is dat water ? ziet er plat uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
                        waar is dat water ? ziet er plat uit
                        Zoersel.

Maar das eigenlijk te klein.

Miramar in Mol is veel beter, maar daar heb ik enkel nachtfoto's van.

Google leverde dit op:

Last edited by ; 25/01/2009, 16:06.

Comment

• Waar in Zoersel is dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                            Waar in Zoersel is dat?
                            Vlak naast de snelweg.

Of is dat nog net wechelterzande?

Je hebt zo die parking op de E34 Turnhout-Antwerpen tussen Wechelterzande en zoersel, daar vlak achter ligt dat eigenlijk.

Er is daar ook een voetbalveld en hondenschool

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                              Véél meer dan ik gegokt zou hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                Dat is de keerzijde van de medaille hé. Het leukste dat ik ooit gedaan was is een ritje met een jetski. Maarja dat verbruik hé. Gelukkig is het geen 70 à 80 liter per uur maar toch nog altijd een deftige 20 liter per uur.

Me likes a lot

PROJECT - SPEED RACER - In the spirit of myth busters, Professor WakeDoo conducted an experiment to clarify the claims of the 2009 Sea-Doo RXP-X being able t...

Stockholm, 2007-07-19 21:18.Cruising in "Lindalssundet", Stockholm archipelago. Doing around 57 knots on GPS (65 mph, 105 km/h)

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Last edited by Fred; 25/09/2008, 15:58.
                                Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Vlak naast de snelweg.

Of is dat nog net wechelterzande?

Je hebt zo die parking op de E34 Turnhout-Antwerpen tussen Wechelterzande en zoersel, daar vlak achter ligt dat eigenlijk.

Er is daar ook een voetbalveld en hondenschool
                                  Daar ligt de Speedboot van m'n nonkel ook. Ligt wel niet meer in Zoersel denk ik.

Comment

• R8 op het water:
                                    2009 R 8,8 Biocat Catamaran by Vizualtech

Comment

• Design ordered from a Dubai race boat company. Will use one V10 diesel or 2 regular V-8s and will be run on bio fuel for the diesel. Boat is 8.8 meters and expected speeds are in the 100-110 MPH range. The coupe has gull wing doors for access to cockpit area.

Comment

• R8.

Comment

• Vet

Comment

Working...
                                          X