Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaartuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zopas gezien op Discovery Channel : de Pershing 90

Prijs : vanaf 6 900 000 euro
    Lengte : 90ft. (27,42m)
    Motoren : 2 x 2400hp
    Tank : 9000 liter (aan ongeveer 1.3 euro per liter in de haven) dewelke in 3 uren op volle snelheid verdwenen is. Op gewone snelheid heeft hij een autonomie van 370 zee mijlen.
    Gewicht : 75 ton
    Topsnelheid : 80 km/u

Last edited by Fred; 05/04/2009, 03:13.
    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Geld maakt niet gelukkig my ass ja

Ooit wil ik "iets" om over het water te sjeezen. Een jetski zou al zalig zijn

Deze : http://www.kapaza.be/Watersport_en_b...a_Doo_GTI.html

Eigenlijk best betaalbaar.

Comment

• Zoiets noemen wij zeilers bromvliegen.

Comment

• Die Pershing 90 ook gisteren gezien op Discovery, wat een prachtig jacht

Maar lag de autonomie niet op 350-370 nautical miles ipv op 270 nautical miles?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
              Geld maakt niet gelukkig my ass ja

Ooit wil ik "iets" om over het water te sjeezen. Een jetski zou al zalig zijn

Deze : http://www.kapaza.be/Watersport_en_b...a_Doo_GTI.html

Eigenlijk best betaalbaar.
              Jet-ski

Ik heb 'n keer in Antalya in een Yamaha gereden, ik durfde niet alles te geven, ook omdat er hoge golven waren = niet ideaal.

Comment

Zopas gezien op Discovery Channel : de Pershing 90

Tank : 9000 liter (aan ongeveer 1.3 euro per liter in de haven) dewelke in 3 uren op volle snelheid verdwenen is. Op gewone snelheid heeft hij een autonomie van 270 zee mijlen.
                Dat vind ik wel erg veel met 2 dieselmotoren, wetende dat een Wally 118 zoiets drinkt met 2 gasturbines.
                Voor de rest wel een machtig bootje, maar ik heb gezien dat er ook een 115 bestaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  Dat vind ik wel erg veel met 2 dieselmotoren, wetende dat een Wally 118 zoiets drinkt met 2 gasturbines.
                  Voor de rest wel een machtig bootje, maar ik heb gezien dat er ook een 115 bestaat.
                  Die 115 ziet er zo zwaar uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Zoiets noemen wij zeilers bromvliegen.
                    Zien jullie die dingen eigenlijk veel in België?

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Die Pershing 90 ook gisteren gezien op Discovery, wat een prachtig jacht

Maar lag de autonomie niet op 350-370 nautical miles ipv op 270 nautical miles?
                    Idd, het was 370. Typfoutje en aangepast

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                    Jet-ski

Ik heb 'n keer in Antalya in een Yamaha gereden, ik durfde niet alles te geven, ook omdat er hoge golven waren = niet ideaal.
                    Ik heb het vorig jaar gedaan in de prachtige zee bij Kroatië. Eén van de leukste dingen die ik ooit gedaan heb

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                    Ik heb het ook maar van horen zeggen. De man (eigenaar of verkoper) die de presentator van het programma uitleg aan het geven was verkondigde dit. Het is wel veel natuurlijk

Comment

• Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Het enige nadeel is het verbruik van die dingen. Heeft iemand daar enig idee van?

Comment

• bestaat zoiets ook voor 5 personen?

dat noemen ze dan een boot zeker ...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Wally...

Comment

• Wally zal voor mij altijd gelijk staan aan dit (beetje zoals de 911 bij Porsche):

Comment

• Ik ben niet zo'n fan van de Wally boten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                  Ik ben niet zo'n fan van de Wally
                                  Kost je hem niet vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                    Kost je hem niet vinden?

Comment

Zien jullie die dingen eigenlijk veel in België?
                                      Erg veel kom je het niet echt tegen in België omdat je op de meesta plaatsen, behalve op zee, niet hard mag varen. Op de (wester)schelde heb je waarschijnlijk nog het meeste kans

Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                                      Het enige nadeel is het verbruik van die dingen. Heeft iemand daar enig idee van?
                                      Ik had eens gehoord gemiddeld een liter of 20 per uur. Als je natuurlijk constant plankgas zit te varen zal het nog wel wat meer zijn, maar dat hou je ook niet lang voor hoor. Dik 100 km/u met zo'n ding is écht hard!

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                      bestaat zoiets ook voor 5 personen?

dat noemen ze dan een boot zeker ...
                                      Een jet-boot

Maar op de meeste gewone kan je ook wel met drie man op. Eigenlijk zijn die nog wel verbazend ruim.

Comment

• 255 pk

Comment

• Jet-ski's....
                                          Tijd geleden op vakantie stuk of 5 keer zo'n ding gaan huren, één of andere Sea-Doo, ik geloof met 130pk.
                                          Gast kende me na een tijd al, en laatste keer kreeg ik in plaats van de rental-key, de normale sleutel. Ding ging meteen stukken harder. Nog even 90 gehaald toen. Fun-factor van zo'n dingen is imo enorm hoog.

Comment

Working...
                                          X