Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaartuigen
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAls ik een boot koop zal het een ChrisCraft Corsair zijn...
Comment
-
Je kan die Corsair in verschillende lengtes krijgen. Qua prijs moet je rekening houden van €80.000 tot €120.000 naargelang de lengte, motor en uitrusting.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe Wally zeiljachten zijn ook pareltjes imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenWat een vette yacht
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDees is knap, ook heel knappe kleur
Welke boot betreft het hier eigelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenprecies ne duikboot
Comment
-
Vandaag gaan spelevaren in Zeebrugge, zee lag lekker kalm en het zonneke brande lekker hard, was leuk ! Eventjes de 50 knopen aangetikt, maar dan terug normaal gedaan, wou er echt niet afvliegen bij mn eerste proefvaart Volgende keer doen ik ook de waterskis mee, had er zin in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenVandaag gaan spelevaren in Zeebrugge, zee lag lekker kalm en het zonneke brande lekker hard, was leuk ! Eventjes de 50 knopen aangetikt, maar dan terug normaal gedaan, wou er echt niet afvliegen bij mn eerste proefvaart Volgende keer doen ik ook de waterskis mee, had er zin in
Heb je in belgië daar wel genoeg plaatsen voor om voluit te gaan?
Alvast proficiat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenNieuw speelgoed steven?
Heb je in belgië daar wel genoeg plaatsen voor om voluit te gaan?
Kweet zo niet als je hier veel plaatsen hebt waar je daarmee mag vliegen over het water, ik vrees ervoor, maar ik woon niet ver van zee, ferme plas water daar, dusja, ideaal hé
Hier en daar mag je op de binnenwateren ook vol gas en waterskiën hoor of op de put in Jabbeke zijn er ook bepaalde dagen voor jetskiërs. Maar geef mij maar de zee, mag natuurlijk niet te woelig liggen, want dan voel je je snel klein hoor op zo'n jetski'ke
En deze zomer gaat ie mee naar Zuid Frankrijk, kan ik beetje ronddobberen (en kwijlen) in de haven van Saint Tropez
Comment
Comment