Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaartuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• en der hangt nog een ventje achter ....
                  Sorry, we couldn’t find that page

edit
                  (video verdwenen??)
                  dan deze maar :

Eerste manche op 19 juli in de Haven van Gent, aan de Rigakaai. Na 14 jaar heeft België opnieuw de eer om de beste waterski racers uit heel de wereld uit te ...
                  Last edited by ; 23/07/2009, 00:40.

Comment

• in't beste geval wat stijf de dag nadien... in't slechte geval: death.

Maar het zijn twee apparte stokjes die ze in de achterste hand houden...

Komende Vrijdag trouwens derde manche van de WK 'oep tschelt vant stad
                    voor diegene die de +1000 PK beesten eens aan't werk willen zien en horen.

Comment

• Binnenkort wat pics van in St-Tropez van op zee ... De crisis was toch duidelijk merkbaar
                      Wel weer flink wat Wally's gezien; naast een mooie zeilboot of cigarette blijven dat toch mijn favoriete boten
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Wally maakt zeilboten, daarna zijn ze begonnen met motorboten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten

Staat na mijn reis naar zuid-frankrijk waarvoor ik hem eigenlijk heb aangekocht, terug te koop. Ben van zinnens samen met een vriend een speedbootje of ferme zodiac te kopen. Nu het nog zomer is, kan er misschien nog iemand anders van genieten

Vaart super goed en snel en is in prima conditie !

Vraagprijs 3.950 euro

Meer details: http://www.kapaza.be/Watersport_en_b...eaDoo_GTX.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                            Staat na mijn reis naar zuid-frankrijk waarvoor ik hem eigenlijk heb aangekocht, terug te koop. Ben van zinnens samen met een vriend een speedbootje of ferme zodiac te kopen. Nu het nog zomer is, kan er misschien nog iemand anders van genieten

Vaart super goed en snel en is in prima conditie !

Vraagprijs 3.950 euro

Meer details: http://www.kapaza.be/Watersport_en_b...eaDoo_GTX.html

Uiteindelijk toch niet uw ding, zo'n jetski?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                              Uiteindelijk toch niet uw ding, zo'n jetski?
                              Ojawel hoor, is dikke fun, maar kheb geen plaats meer om alles te zetten. En als deze verkocht is, koop ik wel terug iets anders, maar dan samen met iemand die wel veel stalling heeft Tis in alle geval ideaal speelgoed om mee op reis te pakken !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                Wally maakt zeilboten, daarna zijn ze begonnen met motorboten.
                                Even inpikken, klopt het dat er nog maar één zo'n 118 bestaat?

Comment

• paar dagen terug tegengekomen in Marmaris, TR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                    Even inpikken, klopt het dat er nog maar één zo'n 118 bestaat?
                                    Ja...

Comment

• Raar...
                                      Als ik zo veel geld te besteden had, ik zou geen moment twijfelen denk ik.

Comment

Raar...
                                        Nee, dan zou ik Starck vragen om eentje voor mij te tekenen.
                                        Ik sta zot van zijn ontwerpen.

Comment

Raar...
                                          222

Comment

Working...
                                          X