Big fat second that..magistraal ding
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaartuigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenGeeft da nooit problemen kwa horizontaal liggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBig fat second that..magistraal ding
Dan heb je eens geld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAbsurd ook hoe je als winnaar van die Italiaanse superpot nog maar nét genoeg cash hebt om dat te kopen
Dan heb je eens geld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk doelde vooral op teddy z'n materiaal en het varen op zich => enorm fun + weg met de stress
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenCatamaran met 4 dubbelbedden. Prijs van een huis in België
Dan heb ik niks meer nodig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAbsurd ook hoe je als winnaar van die Italiaanse superpot nog maar nét genoeg cash hebt om dat te kopen
Dan heb je eens geld...
Jammer als je dan 100mio dollar op tafel legt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenOok al zie je daar normaal niet veel van aangezien je op een jacht buiten leeft, het interieur is belachelijk lelijk imo.
Niet veel belachelijks aan imo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenSchitterend
Iets té groot misschien om nog deftig bruikbaar te zijn, maar zo zo vet, dat gaat voor mij boven eender welk motoryacht...
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenOok al zie je daar normaal niet veel van aangezien je op een jacht buiten leeft, het interieur is belachelijk lelijk imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Niet veel belachelijks aan imo?
Comment
-
Wat Gunboat pics:
Het voordeel van een catamaran is dat de leefruimte vrij breed kan zijn zonder dat de boot lang moet zijn, veel stabieler is en dus ook oceaanwaardig kan zijn zonder groot te zijn, en door het ontbreken van een stabilisator valt een catamaran ook tot aan de kust te zeilen. Lekker op een onbewoond eiland rond de Bahama's aanmeren en een weekje blijven liggen, teken ik voor
Ik ken iemand die vanaf maart tot oktober in Europa zit, en daarna fuckyouall zegt en met zijn bootje terug naar de Bahama's gaat. Beetje op afstand zijn serverpark onderhouden, websites bouwen, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk wil een boot
Liefst nog eentje met een grommende V8 in
Zalig dat je boot terug bolt...euh...vaart Teddy! Ik heb zin om een RRD-bod te doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenJa kan je wel volgen in die denkpiste. Maar het gaat dan ook over een volledig ander budget natuurlijk. Aankoop, vaste kosten, brandstof, ... Zo'n jetski is gemakkelijk te vinden met trailer voor een kleine 5000 euro. Als je de prijs van zo'n boot bekijkt is het toch net allemaal iets minder haalbaar.
vaste kosten: dat zijn er niet veel. Verzekering, maar dat kost meer voor een jetski dan voor een boot. En dan ligplaats eventueel....
brandstof: die V8 kan ik voor pakweg 5€ een uurtje te drinken geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenprobeer maar, maar ik zeg je op voorhand dat ik een écht RRD-bod compleet ga negeren
Oorspronkelijk geplaatst door El Capitan Bekijk BerichtenFoto's, info, link???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenaankoop: met 5000€ kan je evenzeer een boot kopen.
vaste kosten: dat zijn er niet veel. Verzekering, maar dat kost meer voor een jetski dan voor een boot. En dan ligplaats eventueel....
brandstof: die V8 kan ik voor pakweg 5€ een uurtje te drinken geven
5 euro per uur? Ik heb begrepen dat de motor op gas loopt. Maar zijn die zo zuinig?Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
Comment