Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaartuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Big fat second that..magistraal ding

Comment

• Geeft da nooit problemen kwa horizontaal liggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
        Geeft da nooit problemen kwa horizontaal liggen?
        Dat hoeft toch niet? 't Blijft een zeilyacht hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Big fat second that..magistraal ding
          Absurd ook hoe je als winnaar van die Italiaanse superpot nog maar nét genoeg cash hebt om dat te kopen

Dan heb je eens geld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Absurd ook hoe je als winnaar van die Italiaanse superpot nog maar nét genoeg cash hebt om dat te kopen

Dan heb je eens geld...
            Geef mij dan maar een motorjachtje van maximum 5mio

Comment

• Catamaran met 4 dubbelbedden. Prijs van een huis in België

Dan heb ik niks meer nodig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                Ik doelde vooral op teddy z'n materiaal en het varen op zich => enorm fun + weg met de stress
                Idem, varen is echt wel dé manier om te ontstressen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                  Catamaran met 4 dubbelbedden. Prijs van een huis in België

Dan heb ik niks meer nodig...

Interieurpics?

Comment

Dan heb je eens geld...
                    Ook al zie je daar normaal niet veel van aangezien je op een jacht buiten leeft, het interieur is belachelijk lelijk imo.
                    Jammer als je dan 100mio dollar op tafel legt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                      Ook al zie je daar normaal niet veel van aangezien je op een jacht buiten leeft, het interieur is belachelijk lelijk imo.

Niet veel belachelijks aan imo?

Comment

• Ik wil dat interieur wel eens zien tijdens het zeilen op ruwe zee

Comment

Schitterend

Iets té groot misschien om nog deftig bruikbaar te zijn, maar zo zo vet, dat gaat voor mij boven eender welk motoryacht...
                          Zonder enige twijfel, hoewel de Octopus van Paul Allen anders ook wel de moeite is

Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Interieur vind ik ook niet zo geslaagd. Daar een interieur in genre Wally zou beter zijn.

Comment

Niet veel belachelijks aan imo?
                            ik vind dat echt verschrikkelijk lelijk!

Comment

• Wat Gunboat pics:

Het voordeel van een catamaran is dat de leefruimte vrij breed kan zijn zonder dat de boot lang moet zijn, veel stabieler is en dus ook oceaanwaardig kan zijn zonder groot te zijn, en door het ontbreken van een stabilisator valt een catamaran ook tot aan de kust te zeilen. Lekker op een onbewoond eiland rond de Bahama's aanmeren en een weekje blijven liggen, teken ik voor

Ik ken iemand die vanaf maart tot oktober in Europa zit, en daarna fuckyouall zegt en met zijn bootje terug naar de Bahama's gaat. Beetje op afstand zijn serverpark onderhouden, websites bouwen, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                Ik wil een boot

Liefst nog eentje met een grommende V8 in

Zalig dat je boot terug bolt...euh...vaart Teddy! Ik heb zin om een RRD-bod te doen!
                                probeer maar, maar ik zeg je op voorhand dat ik een écht RRD-bod compleet ga negeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                                  Ja kan je wel volgen in die denkpiste. Maar het gaat dan ook over een volledig ander budget natuurlijk. Aankoop, vaste kosten, brandstof, ... Zo'n jetski is gemakkelijk te vinden met trailer voor een kleine 5000 euro. Als je de prijs van zo'n boot bekijkt is het toch net allemaal iets minder haalbaar.
                                  aankoop: met 5000€ kan je evenzeer een boot kopen.
                                  vaste kosten: dat zijn er niet veel. Verzekering, maar dat kost meer voor een jetski dan voor een boot. En dan ligplaats eventueel....
                                  brandstof: die V8 kan ik voor pakweg 5€ een uurtje te drinken geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                    probeer maar, maar ik zeg je op voorhand dat ik een écht RRD-bod compleet ga negeren
                                    Stel je schip maar eens voor aan deze man! Die heeft interesse

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitan Bekijk Berichten
                                    Foto's, info, link???

Comment

• BTW...4500€ ofzo...hoewel RRD 3k zou bieden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                        aankoop: met 5000€ kan je evenzeer een boot kopen.
                                        vaste kosten: dat zijn er niet veel. Verzekering, maar dat kost meer voor een jetski dan voor een boot. En dan ligplaats eventueel....
                                        brandstof: die V8 kan ik voor pakweg 5€ een uurtje te drinken geven

5 euro per uur? Ik heb begrepen dat de motor op gas loopt. Maar zijn die zo zuinig?
                                        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Zal er grotendeels vanaf hangen hoe je vaart....

5€ lijkt me ook nogal zuinig...dat is 11 liter gas...

Comment

Working...
                                          X