Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaartuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    alleen daarvoor
    tsja.... feit, but can't help it. Een alternatief is voor een vaste LPG-tank kiezen (maar ik heb in dit geval de boot met LPG-installatie gekocht, dus er was niet te kiezen) en je boot elke keer uit te halen, te gaan voltanken en er terug in te leggen. Maar ik veronderstel dat er daar ook wel weer één of andere wetgeving zal zijn die dit kan verbieden?

Soit, vanmiddag heb ik m'n tank volgedaan bij de plaatselijke gasboer waar je ook propaanflessen kan wisselen ed. Geen idee of het tanken daar illegaal is, er wordt in ieder geval niets van aangegeven en het personeel zegt er ook niets van aangezien ze ze zelf voldoen voor je.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      alleen daarvoor
      en wat bedoel je met die 1.7d met gasopening?

Comment

• hier op de noorderlaan heeft iemand een astra, een 1.7d, ook te horen zo
        aan de rechterkant heeft die een tankopening die niet geschikt lijkt voor een diesel

hij tankt, legaal

Comment

• In de haven gent is er een bedrijfje dat lpg tanks vult, weet niet hoe het noemt, maar wij gingen er ook geregeld tanken met onze gewone auto.

Comment

• Zotte dingen: http://www.skaterpowerboats.com/models.html

Comment

• Mooie klassieke, niet al te grote boten, zalig...

Discover the epitome of boating excellence with Chris Craft Boats. Craftsmanship, luxury, and performance redefine your on-water experience.

Comment

• Dit weekend gaan we naar de Hiswa Te Water in Ijmuiden, zeker een aanrader.

We waren er vorig jaar ook geweest, en er is toch echt veel meer te zien dan op pakweg de Belgische Bootshow. Voordeel is ook nog eens dat de boten daar ook echt in het water liggen, wat toch wel een ander beeld geeft. Er zouden zo'n 400 boten moeten liggen dus dat is toch ook wel al de moeite.

Vorig jaar had ik daar ook met zo'n RIB een stukje meegevaren op zee, is toch ook wel een belevenis op zich, zeker omdat er redelijk grote golven stonden.

Comment

• Ben gisteren ff langs geweest. Is altijd plezanter om de boten te water te zien ipv in een hal. 't Was volgens de standhouders donderdag wel verschrikkelijk geweest. Windkracht 7-8 met soms stoten tot 9Bft. Iedereen was gezandstraald.

Ik ben gegaan om drie boten te zien die eventueel kans maken om m'n Etapje te vervangen.

1. Winner 10.10 : zeer mooi schip, maar met een kleine toiletruimte. Toiletpot stond echt bijna tegen de
                  rand. Dat moet op te lossen zijn. Niet goedkoop, maar wel goede kwaliteit.

2. J 97 : Volledig nieuw op de markt en eveneens een zeer knappe verschijning. Wel redelijk krap en basic
                  binnenin maar dat stoorde me niet. Daartegenover staat wel dat het een zeer snel bootje moet zijn.
                  Prijs is vanf 124k. Krijg de lijst met opties via e-mail.

3. Hallberg 310 : De bekende HR-kwaliteit én prijslijst. Zonder moeite kwam ik aan 180K, voor een 31er.
                  Voordeel is wel dat ze 2dehands nog steeds hun prijs goed behouden en dat de afwerking
                  op een zeer hoog niveau ligt.

Toevallig kwam ik dan terecht bij Sunbeam waar de nieuwe 30.1 lag. Deze was een echte verrassing in mijn ogen. Ruim, mooie lijn, goede basisuitrusting, redelijk(er) geprijsd en ik kreeg er een zeer professionele uitleg van de verkoper.

Dat wordt dus ff rekenen en eventueel proefzeilen met een aantal boten.

Comment

• Gisteren dan ook geweest, het was weer de moeite! Ze worden elk jaar weer mooier, maar spijtig genoeg ook duurder. Boven de 50 voet vind je al niet veel meer voor onder het miljoen.

Het mooiste dat ik daar gezien heb is de Riva Aquariva Super. Echt perfect afgewerkt en het straalde gewoon klasse uit. De Pagani Zonda voor op het water, om het met autotermen te zeggen.
                    Wel serieus verschoten van de prijs ook, +500k voor "een speedbootje van 10 meter".

Voor de rest ook nog even meegevaren met een RIB met 250pk. Dikke fun, zeker omdat er golven stonden van rond de 5 meter. De topsnelheid van 95 km/u hebben we hierdoor niet bereikt, maar ondanks de golven in het beschutte stuk tussen de pieren toch +85 kunnen gaan.

Comment

• Aquariva:

Comment

• Samen met zijn voorvader de Aquarama

Comment

• heb je die foto's toevallig ook wat groter, ik zie ze niet goed

Comment

• Ik had even een Audi S6 momentje.

Comment

• De jouwe voor 105 miljoen dollar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                                Ik had even een Audi S6 momentje.
                                Audi S8

De zeilboot van een maat:

Hebben ze nu al een klein jaar, de vorige hebben ze kunnen inruilen met opleg voor deze.

Straks naar Holland om met iemand anders mee te gaan zeilen, 'k ben benieuwd welke zeilboot dat is.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                  De jouwe voor 105 miljoen dollar.

Beetje een mislukte kruising tussen een motoryacht en een zeilboot vind ik... De masten zijn niet prominent genoeg, en die radars e.d. verpesten een beetje de looks.
                                  Edit: heeft ze wel zeilen?

Comment

• is geen zeilboot hoor jan.
                                    een moderne interpretatie van een Corsair van JP Morgan.

Comment

• Ah bon...
                                      Mja, die masten misstaan dan wel vind ik persoonlijk.
                                      In ieder geval, voor 100 miljoen koop ik me iets anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                        De jouwe voor 105 miljoen dollar.

Meer interieur en dekpics?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                          Meer interieur en dekpics?

Comment

Working...
                                          X