Onze boot is eergisteren op het VTM-nieuws gekomen. Het was douanecontrole en we waren natuurlijk niet in orde . Het is het jacht met dat van die vuurpijlen voor diegene die het gezien hebben
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaartuigen
Collapse
X
-
Comment
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenschoon madam gio, ik wil er meer pics van.
vertrouw jij trouwens de jerre en fiddy wel met haar in een bootje. 't is niet dat je zo snel bij hun bent via dat touw als er iets gaande is.
oja wist niet dat jij zo sportief was.
Sportief? Ik?
Dat was de 2de keer dat ik geweest ben, toen viel het goed mee...
Na de eerste keer heb ik me 3 dagen lang gevoeld als een bompa van 80. Ben nog nooit zo stijf geweest
Rolluiken open doen was een beetje dood gaan
Comment
-
Over dat jacht van die Russische miljardair: ik versta dat toch niet, zoveel geld uitgeven aan zo'n schip, en je hebt zo weinig plaats om buiten dingen te doen. Vanbinnen zal het wel mega-luxueus zijn, maar ik zou toch liever een mooi dek met zwembadje, tafels en zo hebben (zoals dat schip van 105mio dollar wat hoger op deze pagina). Nu ziet het er echt zo functioneel uit, net of het niet voor zn plezier gebruikt wordt...i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenBrave jongens die 2
Sportief? Ik?
Dat was de 2de keer dat ik geweest ben, toen viel het goed mee...
Na de eerste keer heb ik me 3 dagen lang gevoeld als een bompa van 80. Ben nog nooit zo stijf geweest
Rolluiken open doen was een beetje dood gaan
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Vandaag clubcampioenshappen in viersel btw, ga eens een kijkje nemen met "the 10"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenOver dat jacht van die Russische miljardair: ik versta dat toch niet, zoveel geld uitgeven aan zo'n schip, en je hebt zo weinig plaats om buiten dingen te doen. Vanbinnen zal het wel mega-luxueus zijn, maar ik zou toch liever een mooi dek met zwembadje, tafels en zo hebben (zoals dat schip van 105mio dollar wat hoger op deze pagina). Nu ziet het er echt zo functioneel uit, net of het niet voor zn plezier gebruikt wordt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichtendan weet je nu perfect hoe de racers zich moeten voelen als ze niet tip/top in orde zijn. Die hangen er immers 50 min achter.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Vandaag clubcampioenshappen in viersel btw, ga eens een kijkje nemen met "the 10"
Comment
-
Deze beauty ligt sinds gisteren in het kattendijkdok van antwerpen. charterprijs start vanaf 550.000€ per week. Was em tegengekomen op de westerschelde.
Comment
Comment