Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaartuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Onze boot is eergisteren op het VTM-nieuws gekomen. Het was douanecontrole en we waren natuurlijk niet in orde . Het is het jacht met dat van die vuurpijlen voor diegene die het gezien hebben

Comment

• Gespot in Fethiye, Turkije

vervolg: http://kelebekgaleri.hurriyet.com.tr...26379&rid=2368

Comment

• Wat een affreus ding!

Comment

• Hej, die heb ik ook gezien in Rhodos!

Comment

• is van een Russische miljardair.

Het ding is de 6 grootste jacht ter wereld

@ ceke: ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
              Gespot in Fethiye, Turkije

vervolg: http://kelebekgaleri.hurriyet.com.tr...26379&rid=2368
              Ik blijf het een gedrocht vinden.

Comment

• Het grote voordeel van dat jacht is dat het nooit aangevallen zal worden door piraten. Die denken namelijk dat het een oorlogsschip is van een of andere marine.

Comment

• Achter de boot van Teddy!

Comment

• Poging van Teddy om Gio op te hangen net kunnen vermijden.

Madam en Jerre

Jerre en kapitein!

Comment

• En in een filmpje ziet dat er zo uit

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• schoon madam gio, ik wil er meer pics van.

vertrouw jij trouwens de jerre en fiddy wel met haar in een bootje. 't is niet dat je zo snel bij hun bent via dat touw als er iets gaande is.

oja wist niet dat jij zo sportief was.
                        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                          schoon madam gio, ik wil er meer pics van.

vertrouw jij trouwens de jerre en fiddy wel met haar in een bootje. 't is niet dat je zo snel bij hun bent via dat touw als er iets gaande is.

oja wist niet dat jij zo sportief was.
                          Brave jongens die 2

Sportief? Ik?
                          Dat was de 2de keer dat ik geweest ben, toen viel het goed mee...

Na de eerste keer heb ik me 3 dagen lang gevoeld als een bompa van 80. Ben nog nooit zo stijf geweest
                          Rolluiken open doen was een beetje dood gaan

Comment

• Over dat jacht van die Russische miljardair: ik versta dat toch niet, zoveel geld uitgeven aan zo'n schip, en je hebt zo weinig plaats om buiten dingen te doen. Vanbinnen zal het wel mega-luxueus zijn, maar ik zou toch liever een mooi dek met zwembadje, tafels en zo hebben (zoals dat schip van 105mio dollar wat hoger op deze pagina). Nu ziet het er echt zo functioneel uit, net of het niet voor zn plezier gebruikt wordt...
                            i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                              Brave jongens die 2

Sportief? Ik?
                              Dat was de 2de keer dat ik geweest ben, toen viel het goed mee...

Na de eerste keer heb ik me 3 dagen lang gevoeld als een bompa van 80. Ben nog nooit zo stijf geweest
                              Rolluiken open doen was een beetje dood gaan
                              dan weet je nu perfect hoe de racers zich moeten voelen als ze niet tip/top in orde zijn. Die hangen er immers 50 min achter.
                              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Vandaag clubcampioenshappen in viersel btw, ga eens een kijkje nemen met "the 10"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                Over dat jacht van die Russische miljardair: ik versta dat toch niet, zoveel geld uitgeven aan zo'n schip, en je hebt zo weinig plaats om buiten dingen te doen. Vanbinnen zal het wel mega-luxueus zijn, maar ik zou toch liever een mooi dek met zwembadje, tafels en zo hebben (zoals dat schip van 105mio dollar wat hoger op deze pagina). Nu ziet het er echt zo functioneel uit, net of het niet voor zn plezier gebruikt wordt...
                                Er is een zwembad hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
                                  dan weet je nu perfect hoe de racers zich moeten voelen als ze niet tip/top in orde zijn. Die hangen er immers 50 min achter.
                                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Vandaag clubcampioenshappen in viersel btw, ga eens een kijkje nemen met "the 10"
                                  Ik vermoed vooral dat m'n houding niet correct was. 2de keer me wat meer ontspannen en dan ging dat veel beter, minder spierpijn

Comment

• techniek is idd zéér belangrijk, bepaalt veel van je uithouding uiteindelijik, ongeacht je conditie...

Comment

• Flanders Yachting onderhandelt met een onbekende miljardair over de bouw van een 100meter lang superjacht. De Vlaamse jachtdesigner Stefan Vennekens ontwerpt de boot, die zo'n 130miljoen euro zal kosten.

Comment

• Alfa Nero staat te koop voor 190 miljoen dollar.

Comment

• Deze beauty ligt sinds gisteren in het kattendijkdok van antwerpen. charterprijs start vanaf 550.000€ per week. Was em tegengekomen op de westerschelde.

View latest images, news, price & specials of SAMAR. M/Y SAMAR is a 77m (252,07 Feet) Laurent Giles designed luxury motor yacht built and launched by Devonport Yachts of England in 2006.

Comment

Working...
                                          X