Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaartuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vaartuigen zeggen mij niet zoveel.
    Maar als ik deze zie... dit is kunst.

De Hedonist van Art of kinetik.
    Hedonist embodies the very soul of Art of Kinetik. Blending enviable levels of comfort and refinement with daring looks and peerless performance, this 63 foot yacht epitomizes the genre. Its solid mahogany hull and Rolls Royce water jets combine to deliver a steathily smooth ride even at speeds up to 40 knots. Aesthetics define every detail: no screws or plastic are visible anywhere. We believe Hedonist is the purest expression of art and technology imaginable.

Comment

• Comment

• Comment

• Hun website:

Luxury yacht rental in Dubai with ArtofKinetik. Experience unmatched yachting rendezvous amidst Dubai's iconic skyline.

Comment

• Vind dat toch hallucinante verbruikscijfers.

Comment

• - 73m lang
              - 6 kamers, 20 personeelsleden
              - indoor & outdoor cinema
              - 12m Chase, 7,5m Novuriana Custom Line, 5m Nautica, 2 Waverunners, 3 Jetski's
              - lift om zicht te verplaatsen tussen de 4 verdiepingen
              - helipad

Last edited by ; 20/03/2013, 00:26.

Comment

• Comment

• Comment

• leuke 'vriend' ... 73 meter begint al te tellen ... damn
                    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Vind dat toch hallucinante verbruikscijfers.
                      gelukkig is het diesel en niet de rooie

Vanavond hiermee gaan zeilen :

Comment

• staat te koop ook ...

63 miljoen, ik wil gerust uwe vriend worden ook )

"Mr Reuben Senior bought Siren last year for an undisclosed sum"

Last edited by fblade; 08/08/2012, 11:37.
                        Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• edit.
                          Last edited by ; 20/03/2013, 00:25.

Comment

• hoe vaart zo iets eigenlijk? Zoals een grote ferry of cruise? Je voelt niet veel van eventuele zeegang?

Comment

• edit.
                              Last edited by ; 20/03/2013, 00:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
                                Maar de cijfers van die pershing waren pas echt hallucinant.. 2x2400 pk, en uitgetrimd op vol vermogen liep em 40 knopen met een verbruik van 6 à 700 liter per motor per uur
                                In die drie dagen die ik meeging zijn ze een keer gaan tanken: 6000l

Toch nen andere wereld zenne.. Maar content dat ik is mee mocht
                                Is dat dan niet verschrikkelijk onefficient?

Daarmee kan je toch de oceaan niet oversteken ofzo.

Comment

• Het moet niet altijd bling-bling zijn, zo worden schepen euhhhh verscheept....

IMG-20120322-00105.jpgIMG-20120322-00103.jpg
                                  Last edited by Metaxa; 08/08/2012, 12:25.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Eigenlijk wel cheap tweedehands, ik had niet verwacht dat zo'n boten al voor 300.000 pond te vinden waren.

Comment

• schappelijk, maar waarschijnlijk wel net voor hun dokbeurt, zodat jij die mag droogzetten om de begroeiing te verwijderen en nieuwe anti-fouling aan te brengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                        gelukkig is het diesel en niet de rooie

Vanavond hiermee gaan zeilen :

Zalig! deze zomer heb ik ook terug gaan zeilen (mijn brevetten liggen hier toch stof te happen). Ik zou veel liever dit hebben dan zo'n grote hoor hier heb je echt de feeling nog & moet je alles zelf doen

Ook met 25pk motortje erop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                          Zalig! deze zomer heb ik ook terug gaan zeilen (mijn brevetten liggen hier toch stof te happen). Ik zou veel liever dit hebben dan zo'n grote hoor hier heb je echt de feeling nog & moet je alles zelf doen

Ook met 25pk motortje erop?
                                          nee, minder en buitenboord.

Is heerlijk : ik kom van kleinzeilerij en dit is hiermee echt vergelijkbaar. Als je aan het roer zit en de 2e man is aan het knoeien met de spi, dan voel je dat gigantisch hard. Ook verplaatstingen van de bemanning voel je zo goed in snelheid.

Comment

Working...
                                          X