Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaartuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
    Da's in dit geval dus zo'n 38K per jaar, oftewel 3150 EUR / maand...
    Blijft duur speelgoed
    Ik ken er die zoveel VAA betalen per maand, dan toch liever een boot
    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• abeille flandre is vervangen, ligt nu aan de middelandse zee, romp heeft al teveel klappen ontvangen. Is nu de abeille bourbon geworden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
        gelukkig is het diesel en niet de rooie

Vanavond hiermee gaan zeilen :
        Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
        Zalig! deze zomer heb ik ook terug gaan zeilen (mijn brevetten liggen hier toch stof te happen). Ik zou veel liever dit hebben dan zo'n grote hoor hier heb je echt de feeling nog & moet je alles zelf doen

Ook met 25pk motortje erop?
        Zeilen zou ik ook wel willen leren, ziet er me echt nog leuk uit om te doen. Mijn pa heeft het al enkele keren gedaan, wel met een grotere boot.

Comment

• Zeilen is ook leuk. Lekker ontspannen. Maar het is veel meer dan af en toe eens aan een touwtje trekken.
          Pakken actiever dan dat je zou denken.

Comment

Zeilen is ook leuk. Lekker ontspannen. Maar het is veel meer dan af en toe eens aan een touwtje trekken.
            Pakken actiever dan dat je zou denken.
            Dat het geen sport voor tamzakken is wist ik al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
              Dat het geen sport voor tamzakken is wist ik al.
              Hangt ervan af in wat voor boot je stapt

Hoe meer wind, hoe minder tamzakkerij!

Vandaag voor de 2e keer dezelfde kopers over de vloer gehad, maar ze hebben afgehaakt ondanks hun grote enthiousiasme na het eerste bezoek. *bummer*
              Last edited by BlueSkyraider; 24/08/2012, 16:16.
              1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
              2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
              2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
              -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

abeille flandre is vervangen, ligt nu aan de middelandse zee, romp heeft al teveel klappen ontvangen. Is nu de abeille bourbon geworden
                Ehhhhh ???????????
                Last edited by Metaxa; 25/08/2012, 00:11.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Voila, beslissing is gevallen en ga mijn bootje verkopen.

Maar er komt wsl wel iets anders voor in de plaats.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    http://www.boatshop24.com/nl/advert/...-nl-30i/486063

Voila, beslissing is gevallen en ga mijn bootje verkopen.

Maar er komt wsl wel iets anders voor in de plaats.
                    Succes! Ik ben al van eind 2008 bezig met die van ons te proberen verkopen. Ondertussen al 40% gezakt met de vraagprijs.

Ga je groter? Kleiner?

Comment

• probeer zeker ook te adverteren via nederlandse sites ==> vraag is een pak groter daar

Leuk te lezen dat er hier ook zeilers actief zijn, onze thuishaven is Colijnsplaat (NL - aan de zeelandbrug).
                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                        probeer zeker ook te adverteren via nederlandse sites ==> vraag is een pak groter daar

Leuk te lezen dat er hier ook zeilers actief zijn, onze thuishaven is Colijnsplaat (NL - aan de zeelandbrug).
                        Staat zowat overal ter wereld te koop hoor Laatste kopers waren van Groningen.
                        2 jaar geleden had ik een koppel uit Schotland over de vloer. Heb ze nog 2 dagen mee op sleeptouw genomen door de Gentse Feesten

Pics van vorige week. Eentje toen em uit het water is gehaald. En eentje na de nieuwe anti-fouling gisteren. (gsm pics)

Comment

• Oja, dat wit/zwart bootje dat je daar op de achtergrond ziet staan lag er vorig jaar zo bij in de jachthaven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
                            Succes! Ik ben al van eind 2008 bezig met die van ons te proberen verkopen. Ondertussen al 40% gezakt met de vraagprijs

Ga je groter? Kleiner?
                            Een vriend van mij die Linssen motorboten verkoopt vanuit Scharendijke heeft een hele knappe inruil staan bij hem. Da's een Maxi 10.60 van 2010 met alles erop en eraan. Aan de andere kant zou ik liever onder de 10m willen blijven omdat ik 99% van de tijd alleen vaar. Momenteel heb ik nog een aantal boten in mijn hoofd zitten zoals een Dehler 32, Winner 10.20, Elan 310, Hallberg-Rassy 310 (2de hands, nieuw zijn ze aan de zeer dure kant) Sunbeam 30.1 enzzzzz. Keuze genoeg zou ik zeggen. Liefst wil ik eerst mijn eigen boot particulier verkopen want bij inruil krijgt ge er bitter weinig voor en geen korting op een nieuw schip.

In elk geval veel succes met de verkoop van uw schip. Komt er iets voor in de plaats?

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                            probeer zeker ook te adverteren via nederlandse sites ==> vraag is een pak groter daar

Mijn buurman hier in Bruinisse had zijn Jeanneau 32 na 2 maanden verkocht. Hij had hem ook op een hoop maritieme verkoopsites gezet (boatshop24, nationale botenbank enz...) maar had meer succes met marktplaats.nl. Via deze site kreeg hij de meeste reacties. Is natuurlijk ook een beetje geluk hebben natuurlijk.

Comment

• Voorlopig komt er niks in de plaats. En als er iets in de plaats komt zal het iets trailerbaar zijn. (open of iets in het genre van Jeanneau Sun 2000)
                              Ik zeil niet genoeg meer om iets met een vaste ligplaats deftig te "verantwoorden". M'n nieuwe vriendin heeft ook nog nooit gezeild (binnenkort eens verandering in brengen :p ), dus de reactie of microbe-pak moet ik ook nog even afwachten.
                              Als ik bootloos blijf hoop ik toch mijn zeilervaring/kennis wat op peil te houden door hier en daar eens ergens mee te gaan als opstapper.
                              Last edited by BlueSkyraider; 25/08/2012, 11:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                Ehhhhh ???????????
                                jup, ligt niet langer in Brest maar in Toulon (dit wel opgezocht ).
                                Opvolger is groter, sneller, sterker en is nog altijd een sleper.

Reddingsvaartuigen zien hard af : varen in weer waarbij andere schepen breken is niet goed voor de romp.

Comment

jup, ligt niet langer in Brest maar in Toulon (dit wel opgezocht ).
                                  Opvolger is groter, sneller, sterker en is nog altijd een sleper.

Reddingsvaartuigen zien hard af : varen in weer waarbij andere schepen breken is niet goed voor de romp.
                                  Ja ja dat klopt, maar die vaart nog gewoon hoor, is niets mis mee. Hij is in Brest vervangen door de Abeille Bourbon maar heeft gewoon een andere locatie gekregen.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                    Ja ja dat klopt, maar die vaart nog gewoon hoor, is niets mis mee. Hij is in Brest vervangen door de Abeille Bourbon maar heeft gewoon een andere locatie gekregen.
                                    ik zei het toch, maar ik geef toe dat het weeral eens een mooi exemplaar is van mijn zinsbouw

Comment

ik zei het toch, maar ik geef toe dat het weeral eens een mooi exemplaar is van mijn zinsbouw
                                      begrijpend lezen is niet gemakkelijk, schrijven dus ook niet...

Comment

• je moet de zin heel veel lezen en dan zie je het wel.

Af en toe typ ik van die gedrochtjes. En in mails of andere haal ik die er wel uit, maar op forums niet. Overlezen is een kunst en ik doe het niet altijd.

Comment

• 1ste bod binnen op mijn bootje. Lachwekkend.
                                          Last edited by David67; 17/09/2012, 23:20.

Comment

Working...
                                          X