Ben dinsdag geweest. Helaas is mijn droomjacht nogal duur.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaartuigen
Collapse
X
-
Serieus? Ik ben dinsdag ook geweest. We hadden kunnen carpoolen
Alleszins was het ferm de moeite, al heb ik de hallen met de motorboten en het surfgerief beter bekeken dan de zeilhal en jij waarschijnlijk precies andersom.
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
Comment
-
Op de meeste boten wel ja.
De kleintjes al sowieso. Bij de grote boten moet je het even vragen en bij de echte joekels gaat er iemand mee en moet je je registreren. In de megajachtenhal zijn we nergens in geweest.
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDie zijn motoren zijn langer dan mijn bootje.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
Comment