Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaartuigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVet!
Hoe dat vliegt
matteus toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenjammer dat ze geen carbon dinnerplates hebben
Ik heb alleszins al foto's gezien van carbon dinnerplates, wel in het interieur dan ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendie vliegt niet, die steunt op een heftruck
matteus toch...
aap! ik bedoelde die jumpkes over het water
zo elegant hé
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenOei, ik herinner me nog iets met Too achteraan, het was een tweedelige naam. Want we waren aant zeveren dat m'n collega de One mocht hebben.
Elly Too of zo?
ik heb vroeger vrij veel uurtjes op identiek dezelfde doorgebracht, m'n nonkel heeft die daarna verkocht aan een Belg die die in Engeland ging leggen, en als hij gepensioneerd was wou hij met die boot z'n oude dag in Scandinavië gaan doorbrengen.... 't kon dus zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
aap! ik bedoelde die jumpkes over het water
zo elegant hé
alleen de landing is elke keer natte boel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk BerichtenEmma MAERSK: grootste containerschip ter wereld.
Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk BerichtenGrootste containerschip ooit in Antwerpen.
Vroeger draaide bij mij eigenlijk alles om bootjes, en ik heb er altijd van gedroomd later schepen te mogen ontwerpen... en eigenlijk wil ik dat nog steeds
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtencontainerschepen, olietankers, havenslepers, oceaanslepers, motor- en zeiljachten... ik kan er uren naar kijken
Idem hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
Vroeger draaide bij mij eigenlijk alles om bootjes, en ik heb er altijd van gedroomd later schepen te mogen ontwerpen... en eigenlijk wil ik dat nog steeds
en voor mij was dat vliegtuigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
Oh dat moet zalig zijn, fak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenen voor mij was dat vliegtuigen.
samen een bedrijfje oprichten, vliegdekschepen of watervliegtuigen ofzo gaan maken?
*droomt verder*
Comment
-
Aha dit topic is opnieuw geopend, ook ff m'n bijdrage leveren. Deze heb ik allemaal gespot in Saint-Tropez deze zomer.
Als eerste de Lady Cristina, dit jacht is 62 meter lang, gebouwd door Oceanco en in 2005 te water gelaten. Het kloppende hart zijn 2 Caterpillar-motoren van elk 1650 pk.
Comment
-
Hmm mooie vaartuigen hier. Maar dit zal jammergenoeg nooit in mijn mogelijkheden liggen vrees ik. Het onderhoud en de dorst van die dingen lessen is ook niet van de poes. Deze zomer heb ik ook dagelijks staan dromen toen ik die dingen in de jachthaven zag liggen.
Wat ik wel ooit denk te kopen, als de interesse er nog is tenminste, is een jetski. Heb die dingen al een paar keer kunnen testen en dat gaat echt snel
En als het eventjes kan deze : Sea Doo GTI SE - 1500cc motor met 130 of 155 PK
[IMG]www.petriemotorsports.com/07_GTI_SE_2.jpg[/IMG]
[IMG]www.petriemotorsports.com/07_GTI_SE.jpg[/IMG]
... deze achter een zwarte Octavia RS TDI break ... meer moet dat niet zijnLast edited by Fred; 05/10/2007, 19:13.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
Comment