Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Colin Mcrae dood na helikoptercrash

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Colin Mcrae dood na helikoptercrash

Breaking News

Crash Helicopter Registered To McRae

A helicopter that crashed in rural Scotland today was registered to rally driver Colin McRae, it has been revealed.
    At least one person was feared dead after the aircraft came down near Lanark this afternoon.

It is not known whether the former world rally champion, who has a pilot's licence, was on board.

The Scottish Ambulance Service confirmed that its own helicopter had been despatched to the scene along with three ambulance crews and units from Strathclyde Fire Brigade.

Police have said extensive damage was done to the twin squirrel helicopter and they were not immediately able to confirm how many people had been travelling in the craft.

Sky Correspondent James Matthews said: "My understanding is that the helicopter involved is registered to Colin McRae, the former world rally champion former world rally champion.

"He lives on an estate where this crash took place, the Jervis Wood estate just outside Lanark in the central belt of Scotland.

"All police will say it that they are in touch with the family to try to establish the identity of those onboard the helicopter."

[Skynews]

Laatste berichten zeggen dat Colin en z'n zoon Tom in de helicopter zaten

Op zaterdag 15 september 2007 is Colin McRae betrokken geweest bij een helikoptercrash in Schotland. Bij deze crash is 1 persoon om het leven gekomen, waarschijnlijk McRae zelf.

lees ik net op wikipedia

Comment

Oei

Zou een verlies van een legende zijn...
      Sowieso jammer uiteraard dat er een leven minder is.

Comment

Het was inderdaad onder andere Colin Mcrae die erin zat. Het nieuws valt ook al te lezen op pitstop.tv http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2881

R.I.P. Colin Mcrae

Comment

Is het bevestigd dat het hem is???

Comment

is het colin of niet want dat is wel mijn idool e

Comment

Colin Mcrae, een echte legende die sterft, we zullen hem missen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                Is het bevestigd dat het hem is???
                het is voor 99% zeker

Oorspronkelijk geplaatst door kevin555 Bekijk Berichten
                is het colin of niet want dat is wel mijn idool e
                naar het schijnt wel,triestige zaak é

Comment

Wat een zonde.

Comment

Damned
                    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

het is nog niet zeker of hij erin zat ik hoop van niet

Comment

Ik vrees ervoor, al verschillende sites berichten erover.

Comment

Zijn zoontje van 5 zou erook in hebben gezeten
                          Doordat de heli gexplodeerd is, hebben ze nog niemand geindentificeerd, ze weten zelfs niet of er maar 2 passagiers inzaten. Zou vele male geracet en uw leven geriskeerd in een rally wagen en dan nu met een heli neerstorten RIP, colin

Comment

Lichamen nog niet geïdentificeerd, Alister bevestigt dood broer Colin
                            Peter Baert op 15/9/2007 om 23:13 | video |

Colin McRae bestuurde zijn helicopter op het moment van de crash in de vooravond vlakbij het landgoed van de rijder in het Schotse Jerviswood. Dat heeft Colins broer Alister bevestigd aan Jean-Eric Freudiger, de manager van Colin. Op dit ogenblik zijn de slachtoffers nog niet geïdentificeerd.

Hoeveel personen er aan boord van de heli waren tijdens het drama, is nog niet bekend. Maar het staat nu wel helemaal vast dat Colin het toestel bestuurde, zo wordt bevestigd door Colins broer Alister. Ook zijn vijfjarig zoontje Johnny zat in de heli en volgens de laatste berichten waren er nog twee mensen aan boord, een volwassene en een kind. In ieder geval heeft niemand van de inzittenden de crash overleefd.

Volgens de Britse TV-zender Sky News was het op het ogenblik van de crash slecht weer in de streek met lage bewolking en regen. Er stond ook een felle wind. Vermoedelijk is de heli van McRae kort na opstijgen neergestort.

bron pitstop.tv

Comment

Blijkbaar heeft Colin inderdaad zijn laatste crash gemaakt.Heel spijtig,blijkbaar is ook zijn zoontje omgekomen.

Wie was er geen fan van McRea,het was een van de laatste rallylegendes,nog een man met karakter en een echte lefgozer.

Ondanks zijn vele ongevalen had hij een ongeloofelijke carcontrol.Ook deed hij altijd al het mogelijke om zijn wagens aan de finisch te krijgen,heel wat anders de huidige superrally-methode.

Na Ricard Burns,verliezen ze in Groot-Brittanië en in de rallywereld weer een grote meneer.

"Colin,have a good drive,we will missing you"

Last edited by ; 16/09/2007, 01:49.

Comment

het zwart lint hangt al aan mijn sub er is juist een rondrit morgen en ik heb er geen zin meer in nu dat mijn idool om het leven is gekomen

Comment

Doet me erg veel denken aan Graham Hill... Die kwam ook om bij een crash (vliegtuig). Zijn zoon zat gelukkig niet in het toestel, zodat we hem nog wereldkampioen konden zien worden.

Triest overigens: Je leven riskeren op gevaarlijke circuits (of in dit geval rally), en dan sterven door zoiets... Jammer, want McRae was een ervaren en degelijke helicopterpiloot.

Comment

The Sunday Times zou het nieuws bevestigd hebben, bij monde van Jean-eric Freudiger, manager en dichte vriend van Colin. Zoals hier eerder stond te lezen zou ook Allister Mcrae het nieuws bevestigd hebben.

Morgen zullen we het met zekerheid weten zeker?

Erg, érg triest... Vond McRae ook altijd schitterend. één van de redenen waarom ik uberhaupt naar Rally keek. Helemaal anders als de berekende Gronholm bv.

Veel sterkte toegewenst ana de familie, en heel autosport minnend Engeland...

Comment

Wat een verlies Verschrikelijk triest

Comment

Ik heb nooit echt de rally gevolgd, maar Colin McRae is een naam die je als autsportliefhebber moet kennen en 't is erg dat zo'n groot piloot op zo'n verschrikkelijke manier om het leven is gekomen.

Comment

Working...
                                        X