"Er zijn vier mensen omgekomen bij de helikoptercrash, zaterdag om 16.10 uur in de buurt van Lanarck", in het zuidoosten van Schotland, aldus een woordvoerder van de lokale politie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Colin Mcrae dood na helikoptercrash
Collapse
X
-
-
Update 9u11 De Morgen
Ex-wereldkampioen rally McRae omgekomen in crash?
Colin McRae.
Bij een helikoptercrash in Schotland zijn gisteren vier doden gevallen, onder wie mogelijk de ex-rallykampioen Colin McRae, zo meldt de Schotse politie. De helikopter staat geregistreerd op naam van de ex-wereldkampioen rally, maar het is nog niet 100 pct duidelijk of de Schot zich daadwerkelijk aan boord bevond.
"Er zijn vier mensen omgekomen bij de helikoptercrash, zaterdag om 16.10 uur in de buurt van Lanarck", in het zuidoosten van Schotland, aldus een woordvoerder van de lokale politie. McRae, die wereldkampioen rally werd in 1995, had een pilootbrevet en verplaatste zich regelmatig per helikopter. (afp/dm)
Comment
-
Hier ben ik even stil van... Voor mij was hij de verpersoonlijking van de Rallysport, vreselijk nieuws dit...Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
verdomme toch
al die enorme autocrashes heelhuids uitgekomen, en nu met een helikopter...BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment
-
-
Shit man, Colin McRea dood. En dan nog op deze manier!
STRATHCLYDE - De Schot Colin McRae, voormalig wereldkampioen rally (1995), is zaterdagnamiddag op 39-jarige leeftijd om het leven gekomen in een helikoptercrash nabij zijn woonplaats in Schotland, bevestigde de plaatselijke politie. Bij de crash van de helikopter, die onder zijn naam geregistreerd stond, kwamen in totaal vier mensen om het leven, onder wie ook de 5-jarige zoon van McRae.
Ik herinner mij hem nog van oude Top Gear-afleveringen.
Bij deze, Colin McRea video tribute:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De StandaardBij de crash van de helikopter, die onder zijn naam geregistreerd stond, kwamen in totaal vier mensen om het leven.
Het toestel zou op een 100-tal meter van zijn huis in Lanark omstreeks 16u00 gecrasht zijn nadat hij enkele bomen
had geraakt, en zou onmiddellijk vuur hebben gevat. Bij de slachtoffers was ook zijn 5-jarige zoon.
Comment
Comment