Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Colin Mcrae dood na helikoptercrash

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zeer geschrokken was ik toen ik het vernam. Een echte legende...

Comment

sterktevoor heel de familie en al zijn fans, al reed hij niet veel meer, het was een GROTE meneer

Comment

Tragisch

Een man die zovéél gedaan heeft voor de Rallysport. We zullen hem nooit vergeten. Een rijder die er altijd voor ging. En ik mis de interviews met zijn zware Schotse accent al jaren.

RIP

Comment

Hier kunnen de steunbetuigingen aan de familie geplaatst worden.

Nog wat aandenkens aan Colin.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

Heb mijn condolences ook achter gelaten... Verschrikkelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
              Tragisch

Een man die zovéél gedaan heeft voor de Rallysport. We zullen hem nooit vergeten. Een rijder die er altijd voor ging. En ik mis de interviews met zijn zware Schotse accent al jaren.

RIP
              Die eerste intervieuws , wat een taal spreek die man.
              Is verstaanbaarder geworden met de jaren.
              Met de 6R4 in de RAC was de max.
              Nissan QQ driver.

Comment

Ik hoorde het zondag op de camping na de F1 op de radio. Ik kreeg er gelijk kippevel van.
                RIP Colin!
                Wat maken een afschuwelijke tijd voor zijn vrouw en dochter In 1 klap je man en kind verliezen
                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

FAK

Comment

zo een heli is toch altijd een risico hé...ik heb ook al vaak kunnen mee genieten van een vluchtje ..en telkens ben ik blij dat ik terug op de begane grond sta....een vliegtuig met pech , kan nog zweven...een heli valt als een baksteen op de grond....

mijn innige deelneming aan de nabestaanden !

een grote meneer die altijd in onze gedachten zal blijven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                      zo een heli is toch altijd een risico hé...ik heb ook al vaak kunnen mee genieten van een vluchtje ..en telkens ben ik blij dat ik terug op de begane grond sta....een vliegtuig met pech , kan nog zweven...een heli valt als een baksteen op de grond....

mijn innige deelneming aan de nabestaanden !

een grote meneer die altijd in onze gedachten zal blijven!
                      Als ik mij niet vergis kan een heli zijn rotoren loskoppelen van de motoren en zo nog iets of wat blijven 'zweven'.

Maar dat doet hier niet terzake natuurlijk, spijtig van dit verlies.

Na Burns nu ook geen McRae meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Als ik mij niet vergis kan een heli zijn rotoren loskoppelen van de motoren en zo nog iets of wat blijven 'zweven'.

Maar dat doet hier niet terzake natuurlijk, spijtig van dit verlies.

Na Burns nu ook geen McRae meer
                        klopt ja, autorotation waardoor je soort van glijvlucht kan maken tegen de wind in zonder motor

maar ja, als je rotors iets raken kan je dat ook vergeten hoor

een hele spijtige zaak ...

Comment

Dit zijn de eerste beelden die ik ooit van Mcrea gezien heb,meteen een crash.Het is de Manx rally die toen gewonen werd door Snijers in de Bastos M3

+ YouTube Video

Een paar jaar later terug in de Manx rally

+ YouTube Video

Maar wat werkelijk onvergetelijk is zijn de 3 sorties die hij in Finland maakt.Daarbij gaat hij 12 of 13 keer overkop,en eindigd de rally nog op een zesde of achtste plaats.

Voor de start van de rally had hij toen ook al een sortie gemaakt,waardoor de Legacy snel bij een plaatselijke carrosier hersteld werd.Het team kwam op de technische keuring aan met een wagen waarvan de verf nog niet helemaal droog was.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

en weer weg.

Nu ook nog Gronholm op het einde van het jaar stopt zijn de laatste "echte"rallymannen van de rallyscene verdwenen.Tegenwoordig rijden er vooral jonge gastjes die een valies vol dollars meehebben en F1 allures hebben,behalve uitstraling en karakter.

De generatie van Mcrea deed nog eens moeite om de wagen te herstellen en terug door te gaan.Nu schakelen ze het superrallysysteem toe,niet echt super als je het mij vraagt.
                          Last edited by ; 20/09/2007, 00:33.

Comment

Uit een Top Gear-aflevering die me altijd zal bijblijven als Ford-fan zijnde

Ik moet toegeven dat ik pas fan geworden ben van hem na het uitkomen van zijn eerste spelletje op de PC en pas echt superfan nadat hij bij Ford kwam rijden maar ik kan u wel zeggen dat de liefde daarna nooit meer is overgegaan. Ik heb hem dikwijls verguisd als hij weer eens over de limiet ging zelfs als hij een mooie eindpositie in handen had maar 3 weken daarna was dat altijd weer vergeten als de nieuwe rally begon.

Comment

RIP Colin

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Hij zal de geschiedenis ingaan als de rally-piloot, veelvuldig wereldkampioen en "droge" Schot met de meest spectaculaire rijstijl ooit !

R.I.P ...
                                www.perfectshine.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                                  Hij zal de geschiedenis ingaan als de rally-piloot, veelvuldig wereldkampioen en "droge" Schot met de meest spectaculaire rijstijl ooit !

R.I.P ...
                                  Correctie, enkelvoudig wereldkampioen en 3 of 4-maal runner-up

wat niet wegneemt dat het er meer konden zijn! geweldige rijder!

Comment

Nog een reportage van voor zijn overlijden.

Op het einde zitten McRea en Grist zich krom te lachen over hoe hoog ze de Bunnings jumps net genomen hebben.
                                    Last edited by ; 24/09/2007, 02:33.

Comment

Mooie reportage.

Comment

Vind ik ook

Comment

Ik moet zeggen dat ik de autosport niet echt volg, maar uiteraard weet ik ook wel dat McRae een groot kampioen was. Zeer jammer.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X