Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Japan 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door nikolaswinne Bekijk Berichten
    Die start kon ik nog slikken maar inmiddels bijna 7 ronden achter safety car .
    13... Laat ze toch gewoon rijden
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
      13... Laat ze toch gewoon rijden
      Het gaat beginnen!

Comment

Hamilton

Comment

miljaar ...ik heb te lang geslapen...is er nog ergens een heruitzending vandaag , of heeft er iemand da spel opgenomen ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
            miljaar ...ik heb te lang geslapen...is er nog ergens een heruitzending vandaag , of heeft er iemand da spel opgenomen ???
            Als ik me niet vergis is er om 9u15 een herhaling op één van de Franstalige zenders.

Comment

Die laatste ronden van Ferrari , kunnen die niet gewoon altijd zo rijden? Enfin het laatste deel van de race heeft het saaie begin nog een beetje goed gemaakt.

Comment

IK GA SEBASTIAN VETTEL VERMOORDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EIFHS=`;ù=;^`:=;
                $ù'àT(')TàE&)Méù ==;!!!!"T':T=E;$R$àççà!!!!ç!éUR

G*DVERD*MME! Ik ben echt zwaar pissed.

WEERAL één van de beste races van Mark Webber ooit, die beëindigd wordt door ofwel pech, ofwel in dit geval een overmoedige, onnozel 19-jarige rookie die zo onder de indruk was dat hij zihczelf én Webber eruit rijdt!

Ik ben echt mega pissed-off

Comment

Je zag Webber z'n stuur ook echt wegsmijten.
                  En terecht.
                  Hamilton doet een serieuze stap richting titel, wat ik bijzonder leuk vind.
                  En die start...idd, laat ze gewoon rijden, wat een zever is dat, een stuk of 17 ronden achter de safety car. Watjes.

Comment

Hamilton

Wel spijtig van Alonso

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                      Je zag Webber z'n stuur ook echt wegsmijten.
                      En terecht.
                      Hamilton doet een serieuze stap richting titel, wat ik bijzonder leuk vind.
                      En die start...idd, laat ze gewoon rijden, wat een zever is dat, een stuk of 17 ronden achter de safety car. Watjes.
                      Vorig jaar Monaco gezien? Was toen ook zo. Toen Webber zijn stuur in de cockpit smeet nadat zijn Cosworth-motor de geest had gegeven, na al een hele race in het zog van Alonso en Raikkonen op de derde plaats gereden te hebben.

Dit soort dingen overkomt precies alleen Webber.

Ik geloof trouwens dat hij (al is het een kleine) kans had gehad deze GP te winnen. Webber is goed in de regen, en Hamilton zou zéker geen risico's genomen hebben. En Webber was echt snel vandaag

Ook gezien dat Webber de derde snelste ronde van de race reed, en naast Hamilton en Alonso de enige was die ook onder de 1:29 geraakte?

En nog méér respect voor Webber: hij zat met een voedselvergiftiging, en heeft tijdens de eerste safety-carfase zelfs moeten overgeven .

Ben echt pissed. Webber had meer verdiend!

Comment

en? heeft iemand de race van vandaag toevallig opgenomen,?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk Berichten

En nog méér respect voor Webber: hij zat met een voedselvergiftiging, en heeft tijdens de eerste safety-carfase zelfs moeten overgeven .

Hoe weet je dit als ik vragen mag?

Comment

Waren enkele leuke momenten bij, maarre bij Sporza zijn ze ook niet snugger Gele vlag situatie: ze merken het niet eens.
                            Zo zeggen ze, Rosberg gaat trager, hoe komt dat? Hij is zijn voorvleugel kwijt, kiekes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                              Hoe weet je dit als ik vragen mag?
                              Quote van Christian Horner

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk Berichten
                                Vorig jaar Monaco gezien? Was toen ook zo. Toen Webber zijn stuur in de cockpit smeet nadat zijn Cosworth-motor de geest had gegeven, na al een hele race in het zog van Alonso en Raikkonen op de derde plaats gereden te hebben.

Dit soort dingen overkomt precies alleen Webber.

Ik geloof trouwens dat hij (al is het een kleine) kans had gehad deze GP te winnen. Webber is goed in de regen, en Hamilton zou zéker geen risico's genomen hebben. En Webber was echt snel vandaag

Ook gezien dat Webber de derde snelste ronde van de race reed, en naast Hamilton en Alonso de enige was die ook onder de 1:29 geraakte?

Ik denk dat als je Webber in degelijk materiaal zet hij ook bij de top 6 behoort (mclaren, ferrari bmw rijders)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  Ik denk dat als je Webber in degelijk materiaal zet hij ook bij de top 6 behoort (mclaren, ferrari bmw rijders)
                                  Ben ik ook zeker van. Wat Webber soms deed met die Jaguars!!!
                                  Ik was een enorme fan van Jaguar Racing, maar die wagens waren écht niet goed.

Maar ik hoop dat volgend jaar het werk van Adrian Newey zijn vruchten begint af te werpen. In dat geval kan Red Bull echt wel vaker vooraan gaan meestrijden.

Webber heeft al pech gehad, en zet hem in ene BMW of een Ferrari of een Mclaren, en hij wint ook regelmatig.

Trouwens, Coulthard geldt als één van de betere rijders van het pak, en Webber is maar liefst 14 keer!!! sneller geweest tijdens de kwalificatie's. Eén keer was Coulthard sneller, omdat Webber een probleem had met de wagen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                    Dat kon ik ook moeilijk begrijpen, waarom 17 ronden achter een SC rijden in de regen, en dan toch uiteindelijk verder rijden in de regen. Dat ze een vliegende start doen en een ronde extra opwarmen kan ik nog best begrijpen, maar zoals vandaag...?

Comment

Worden er herhalingen getoond? Of is er er al iets te vinden op het net van beelden??

Comment

Die herhaling van de RTBF was ingekort !!!

Soit, leuke race. Zoals hier al is aangehaald: spijtig van Webber. Maar ook spijtig van Alonso. Eerst een slecht getimede pitstop, waardoor ie achter het groepje Coulthard - Fisichella - Kovalainen terecht kwam, en nadien z'n crash. Alonso had vandaag kunnen winnen, denk ik.
                                        Jammer voor 't kampioenschap.

De laatste bochten: Kubica - Massa !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                          De laatste bochten: Kubica - Massa !
                                          Wat deden die??

Comment

Working...
                                          X