Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Japan 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Wat deden die??
    Kijk dan hé.

In de laatste bochten vochten Kubica en Massa een duel uit. Elk werd een keer half op 't gras geduwd, en in de laatste bocht ging Massa zelfs van de baan, om nadien het duel te winnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
      Die herhaling van de RTBF was ingekort !!!
      Dacht dat die om 9:30 begonnen, en toen ik keek (wel wat later) waren er alleen maar coureurs ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
        en? heeft iemand de race van vandaag toevallig opgenomen,?
        Het staat op onze digicorder. Maar veel heb je daar niet aan wss...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

Kijk dan hé.

In de laatste bochten vochten Kubica en Massa een duel uit. Elk werd een keer half op 't gras geduwd, en in de laatste bocht ging Massa zelfs van de baan, om nadien het duel te winnen.
          Echt een prachtig duel!!

Was lang geleden dat ik nog zo'n ECHT gerace gezien heb in de F1. Met elkaar tikken en al

Knap inhaalmaneuver van Kimi op Coulthard trouwens!
          Buitenkant bocht zonder zicht...

2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk Berichten
            En nog méér respect voor Webber: hij zat met een voedselvergiftiging, en heeft tijdens de eerste safety-carfase zelfs moeten overgeven .
            euhm, waarom geloof ik dit niet? als ik moet kotsen dan ben ik blij dat ik ne wc in m'n buurt heb.. die mannen zitten daar met een helm op hun kop.. dus mag ik eens vragen waar hij z'n kots dan gelaten heeft?

Comment

edit...
              Last edited by ; 30/09/2007, 21:29.

Comment

Toffe race!
                Blij dat, als er een McLaren het kampioenschap moet winnen, het waarschijnlijk Hamilton zal zijn. Ik moet echt niet veel van Alonso weten...

Spijtig voor Ferrari, volgend jaar beter!

Webber is en blijft een van de grootste. Enorm talent maar enkele spijtige keuzes gemaakt.
                Dat hij nu maar blijft waar hij is, volgend jaar zie ik RBR naar voor opschuiven.
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                  Toffe race!
                  Blij dat, als er een McLaren het kampioenschap moet winnen, het waarschijnlijk Hamilton zal zijn. Ik moet echt niet veel van Alonso weten...

Spijtig voor Ferrari, volgend jaar beter!

Webber is en blijft een van de grootste. Enorm talent maar enkele spijtige keuzes gemaakt.
                  Dat hij nu maar blijft waar hij is, volgend jaar zie ik RBR naar voor opschuiven.
                  Groot gelijk, Webber is een van de grootste. En zeker de meest fitte van heel het pak. Ook heel nuchter.
                  En een gentleman driver die ook hard kan zijn op de baan.
                  Spijtig dat toen hij naar Williams gong, dat team net in een vrije val zat...
                  Hij had moeten meegaan naar BMW... Maar dat team past niet bij hem. Red Bull wél.
                  Dus ik hoop erg vurig dat de wagen van Adrian Newey volgend jaar (het zla zijn eerste RB zijn, want hij was dit jaar te laat voor de ontwikkeling van de RBR3) echt goed gaat zijn. Maar als je ziet wat hij voor Williams en voor Mclaren kon... Dat beloofd

Webber heeft de kwaliteiten om Kampioen te worden, is extreem snel over één rondje (al is zijn racepace soms niet snel genoeg), en kan vechten.
                  Maar wereldkampioen zal hij nooit worden... Daar is hij te oud voor (al moet gezegd worden dat Hill op zen 36ste pas de eerste keer kampioen werd), en zit hij niet in de juiste wagen (ook al zie ik Red Bull in de komende twee jaar een overwinning pakken).
                  Jammer...

Comment

Ralf Schumacher stopt bij Toyota

Ik denk eerder dat Toyota redelijk teleurgesteld was van zijn prestatie in hun thuis-grand prix.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                      Ralf Schumacher stopt bij Toyota

Ik denk eerder dat Toyota redelijk teleurgesteld was van zijn prestatie in hun thuis-grand prix.

En dat zorgt voor de nodige roddels: Massa en Todt naar Toyota, en Alonso naar Ferrari ?

Comment

En dat zorgt voor de nodige roddels: Massa en Todt naar Toyota, en Alonso naar Ferrari ?
                        , tis weer komkommertijd

Comment

Nooit, Todt wil niet meer bij Ferrari weg. Hi heeft daar kans om in de Automotive tak verder door te groeien. Op een rustige manier van zijn pensioen genieten .
                          Die positie staat al klaar voor hem, maar omdat Brawn een sabbatjaar nam kon Todt nog niet weg...
                          Todt zal Ferrari echt niet verlaten.
                          Massa daarentegen.... Die houdt van Ferrari, zonder twijfel, maar zal nooit aanvaarden dat Kimi evenveel krijgt als hemzelf.
                          Kimi heeft langzaamaan een deel van het team naar zich toegetrokken, en doet het gewoon beter als Massa.

Ik denk dat bij Mclaren zéker gekeken moet worden naar de bezettting voor volgend jaar. Prost en Senna hebben het ook niet zo lang volgehouden naast elkaar. Hetzelfde gebeurt nu.

En kijk zéker naar Renault. Al zal Piquet waarschijnlijk zijn kans krijgen.
                          En wat met Liuzzi? Misschien kan hij naar Toyota.
                          Eigenlijk zou Liuzzi perfect zijn voor Ferrari (net zoals ik Fisichella vroeger als de ideale man voor Ferrari zag: Jong, snel en Italiaans)

En er is nog steeds niet gepraat over Prodrive

Comment

Nooit, Todt wil niet meer bij Ferrari weg. Hi heeft daar kans om in de Automotive tak verder door te groeien. Op een rustige manier van zijn pensioen genieten .
                            Die positie staat al klaar voor hem, maar omdat Brawn een sabbatjaar nam kon Todt nog niet weg...
                            Todt zal Ferrari echt niet verlaten.
                            Massa daarentegen.... Die houdt van Ferrari, zonder twijfel, maar zal nooit aanvaarden dat Kimi evenveel krijgt als hemzelf.
                            Kimi heeft langzaamaan een deel van het team naar zich toegetrokken, en doet het gewoon beter als Massa.

Ik denk dat bij Mclaren zéker gekeken moet worden naar de bezettting voor volgend jaar. Prost en Senna hebben het ook niet zo lang volgehouden naast elkaar. Hetzelfde gebeurt nu.

En kijk zéker naar Renault. Al zal Piquet waarschijnlijk zijn kans krijgen.
                            En wat met Liuzzi? Misschien kan hij naar Toyota.
                            Eigenlijk zou Liuzzi perfect zijn voor Ferrari (net zoals ik Fisichella vroeger als de ideale man voor Ferrari zag: Jong, snel en Italiaans)

En er is nog steeds niet gepraat over Prodrive

Hou voor Toyota maar rekening met Adrian Sutil ... Die kerel laat de laatste tijd mooie dingen zien. Toen ie bij Spyker debuteerde, werd aangenomen dat 't een 'coureur met geld was', maar ie heeft toch meer in z'n mars.

Ik verwacht dat Alonso na de gebeurtenissen in Fuji McLaren toch zal verlaten. Terwijl ik denk dat hij zou blijven als hij wereldkampioen zou worden.

Edit: Prodrive ... 't blijft toch wel héél stil.

Comment

Ik heb de race in holland gezien op RTL7 wat een komentaar daar kan de VRT iets van leren.
                              Een geeft komentaar en de andere co comentator zegt wat er gebeurt en wat hij zou doen in situaties die er zijn.
                              Respect voor RTL7.
                              Wat Toyota bedreft is het gissen ik denk dat het Timo Glok word F2 kampioen.
                              We zullen wel zien.
                              Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                                Ik heb de race in holland gezien op RTL7 wat een komentaar daar kan de VRT iets van leren.
                                Een geeft komentaar en de andere co comentator zegt wat er gebeurt en wat hij zou doen in situaties die er zijn.
                                Respect voor RTL7.
                                Wat Toyota bedreft is het gissen ik denk dat het Timo Glok word F2 kampioen.
                                We zullen wel zien.
                                Olav Mol bedoel je zeker? Die is iig wel zalig. Die brengt dat tenminste met wat enthousiasme! Zoals de legendarische Murray Walker op de BBC vroeger!

Stefaan Lammens lijkt soms wel een begrafenis te becommentariëren... Zo triestig. Als ze mij ooit zeggen "kun jij het beter", leidt er geen twijfel over dat ik volmondig JA kan zeggen!

Comment

Olav Mol bedoel je zeker? Die is iig wel zalig. Die brengt dat tenminste met wat enthousiasme! Zoals de legendarische Murray Walker op de BBC vroeger!

Stefaan Lammens lijkt soms wel een begrafenis te becommentariëren... Zo triestig. Als ze mij ooit zeggen "kun jij het beter", leidt er geen twijfel over dat ik volmondig JA kan zeggen!
                                  Ja, gij

Al heb je wel gelijk. Tegen Lammens zou ik het zelfs nog durven opnemen.

Heb net op F1.com gelezen dat Liuzi zijn punt van de 8ste plaats kwijt is, ingehaald onder safety car ofzo. 25seconden bij op zijn totale tijd en, jawel, Sutil heeft z'n eerste punt voor de Hollanders beet.

Hopelijk wordt het in China even spannend.
                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Ik heb niet de hele race gezien, maar het kampioenschap zal wel beslist zijn.

En duel Massa-Kubica een van de mooiste ooit gezien. Maar als ik Kubica was had ik Massa in de laatste bocht toch wel verder naar buiten geduwd en bijna in de muur geramd. Zo zalig en dan op een kletsnatte baan. Door de spray zagen ze waarschijlijk niets
                                    Last edited by ; 03/10/2007, 13:59.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                      Ik heb niet de hele race gezien, maar het kampioenschap zal wel beslist zijn.

En duel Massa-Kubica een van de mooiste ooit gezien. Maar als ik Kubica was had ik Massa in de laatste bocht toch wel verder naar buiten geduwd en bijna in de muur geramd. Zo zalig en dan op een kletsnatte baan. Door de spray zagen ze waarschijlijk niets

http://www.youtube.com/watch?v=vtMir...related&search=

Heerlijk

2012-...
                                      '07 BMW 118d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                        en? heeft iemand de race van vandaag toevallig opgenomen,?
                                        jep, die staat hier op pc.. kmoet hem wel op een of andere manier nog op dvd geperst krijgen, maar met 6GB is dat niet zo evident :p

Comment

Working...
                                        X