Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van China 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• F1 Grote Prijs van China 2007

Tijdschema *

Vrijdag 5 oktober 2007

04:00 - 05:30 : vrije training 1
    08:00 - 09:30 : vrije training 2

Zaterdag 6 oktober 2007

05:00 - 06:00 : vrije training 3
    08:00 : kwalificatie

Zondag 7 oktober 2007

08:00 : Sinopec Chinese Grand Prix (56 ronden)

(*) Benelux-tijd (-6)

TV Schema

Zaterdag 6 oktober 2007

07:55 - kwalificatie (La Deux)

Zondag 7 oktober 2007

07:30 - voorbeschouwing en race (La Deux)
    07:45 - race (één)

Zou voor Ferrari moeten zijn ...

Comment

Raikkonen snelste in VT1 en VT2, telkens met een kleine voorsprong op Alonso. 't Wordt een leuke kwalificatie ...

Comment

Kutcircuit als je 't mij vraagt, en ja, 'k weet dat ik dat elk jaar zeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
          Kutcircuit als je 't mij vraagt, en ja, 'k weet dat ik dat elk jaar zeg.

Ik vind 't persoonlijk een érg geslaagd circuit ! Het circuit vind ik ook veel aantrekkelijker dan bvb Bahrein. Qua nieuwe circuits, kan enkel Turkije aan Shanghai tippen, imo. Vooral de eerste bocht is werkelijk schitterend.

Architecturaal vind ik 't ook érg knap. Bovendien wordt er rekening gehouden met de lokale cultuur: zo heeft het circuit de vorm van een Chinese letter en is er in de paddock een 'chinese tuin', met de verblijven van de coureurs in aangepaste woningen.

Comment

ik vind het ook een heel mooi circuit, alleen heb ik er nog niet veel op gereden (in racegames bedoel ik ), ik weet alleen dat de eerste bocht echt verdomd lastig is, voor de rest valt het heel goed mee en het lijkt wel een beetje op maleisië imo..

enfin, ik hoop dat raikkonen deze wint..
            niet opdat ie hamilton of alonso het nakijken zou geven, maar simpelweg om massa ff op z'n plaats te zetten..

dus hopelijk regent het terug zondagochtend.. raikkonen doet het wel goed meestal in de regen, en dat terwijl massa echt een ramp is wanneer het nat is..

Comment

Pole voor Hamilton, voor de twee ferrari's en dan Alonso!
              Het kampioenschap kan beslist zijn...

Hoeveel punten moet Hamilton eigenlijk hier halen om kampioen te zijn?
              Als hij max. 1 punt minder scoort dan Alonso is het binnen niet? En 4 of5 minder dan Kimi....

Duimen.
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Kijk, Hamilton heeft 12 punten voorsprong op Alonso. Als Alonso niet voor Hamilton eindigd is het gedaan

Comment

Is er al iets bekend over het incident met Hamilton van vorige race ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                    Is er al iets bekend over het incident met Hamilton van vorige race ?
                    Hamilton wordt niet gestraft

Comment

Wekker is trouwens (weeral) gezet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                        Damn, ik had 'em liever gestraft gezien. hij heeft toch de regels overtreden.

edit: ik hoop dan maar op uitval van hamilton en de eerste 2 plaatsen voor kimi en alonso.
                        Last edited by 911turbo; 06/10/2007, 12:31.
                        A Twist of the Wrist

Comment

Als Hamilton morgen het WK wint, vind ik dat volledig terecht, hij is de meest constante rijder geweest dit seizoen, en dat voor een 22-jarige die zen eerste F1 seizoen rijdt, petje af!!!!

Daarnaast ligt Alonso constant te melken dat Hamilton voorkeursbehandelingen zou krijgen. Hij kan gewoon niet toegeven dat iemand beter is. Ik zie hem volgend jaar terug bij Renault, dat zal voor Mclaren en Alonso zelf het beste zijn.
                          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                            Als Hamilton morgen het WK wint, vind ik dat volledig terecht, hij is de meest constante rijder geweest
                            Hij is van pech gespaard gebleven, vandaar dat hij nu eerste staat. Heel de top4 heeft een goed constant seizoen gereden, maar uiteindelijk is de betrouwbaarheid van de wagen weer het belangrijkste

Comment

prediction: rain in 6 minutes

Comment

ik vind die hamilton ook zeer zeker een natuurtalent , een kampioen waardig , maar ik vind alleen de manier waarop hij altijd en overal in het voordeel is, wel een beetje er over...
                                De F1 lijkt meer en meer op cath te lijken ( daar is ook alles op voorhand bepaald, en is het één grote show)
                                Wat hebben ze nu dit jaar allemaal niet geforceerd om hem te helpen?? dat gaat van het terug op het circuit zetten van zijn wagen ( met een takelkraan) tot het bestraffen van Alonso ( voor een bagatelle) tot het niet straffen van hem zelf ....en dan zijn dit nog maar de belangrijkste...
                                spijtig , maar ik vind het een beetje doortastend

maar niettegenstaande dat ,gun ik hem de titel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                  ik vind die hamilton ook zeer zeker een natuurtalent , een kampioen waardig , maar ik vind alleen de manier waarop hij altijd en overal in het voordeel is, wel een beetje er over...
                                  De F1 lijkt meer en meer op cath te lijken ( daar is ook alles op voorhand bepaald, en is het één grote show)
                                  Wat hebben ze nu dit jaar allemaal niet geforceerd om hem te helpen?? dat gaat van het terug op het circuit zetten van zijn wagen ( met een takelkraan) tot het bestraffen van Alonso ( voor een bagatelle) tot het niet straffen van hem zelf ....en dan zijn dit nog maar de belangrijkste...
                                  spijtig , maar ik vind het een beetje doortastend

maar niettegenstaande dat ,gun ik hem de titel!
                                  kwestie van *****-geluk , maar Hamilton is "mss" wel de terechte kampioen (of toch bijna).

Comment

regen in 10 minuten!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                      regen in 10 minuten!!
                                      hopelijk heavy rain

Comment

tregent, nu bijna iedereen droogweerbanden heeft F1 is soms toch leuk

Comment

Working...
                                        X