Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van China 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ze rijden op eieren...

Comment

probleem voor hami!!!

Comment

als ze hem nu helpen dan gooi ik mijn tv stuk

Comment

Lewis Hamilton wat een klucht, McLaren had em al eerder moeten binnenhalen

Comment

wrr zit eikelstone met zijn takelkraan??

Comment

Hamilton out!
              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

er 'is' gerechtigheid in de wereld!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                  ja, je tv is blijven leven

Comment

een BMW grasmahiene!!!

Comment

och, adelaide 1995 (droogweer race) ramde coulthard de pitmuur bij het binnenrijden

ach Hamilton deed een Coulthardje

Comment

een BMW grasmahiene!!!
                        voor meer kan een bmw ook niet dienen

Comment

lap...een ban!!

Comment

miljaar..ik moet kakken...en het is juist spannend....

Comment

half, als ze hem de volgende race van de baan rijden staan ze quitte.
                              A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                                half, als ze hem de volgende race van de baan rijden staan ze quitte.
                                jep Alonso rijdt hem van de baan en Kimi wordt wereldkampioen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                  jep Alonso rijdt hem van de baan en Kimi wordt wereldkampioen
                                  Doe maar omgekeerd, alonso heeft al de deur van de motorhome van McLaren in twee gesjot, als ie nu nog meer afbreekt gaan ze hem facturen beginnen opsturen .
                                  A Twist of the Wrist

Comment

Leuke race, fantastische inhaalmaneuvres gezien
                                    In 1 race meer dan de voorbije jaren...

Wat een verschrikkelijke blunder van Hamilton. Niet alleen te snel zijn banden opgereden, te lang buiten gebleven dan ook nog met die banden de pits invliegen en vastrijden in de grindbak. Ongelooflijk

Maar als je kijkt naar Hakkinen en Alonso die ook wel eens pech hadden in de voorlaatste race konden die wel de puntjes op de i zetten in de laatste race. Hamilton wordt kampioen, dat hoop ik althans.

Massa heeft weer maar eens bewezen dat hij ondermaats presteert. Ik zie liever een Fisichella of Webber bij Ferrari. En Kimi voelt zich daar thuis, een heuse spraakwaterval geworden, petje af voor wat hij al gedaan heeft met Ferrari.

En Ralf heeft zowat de race van zijn leven gereden. Dat had hij eerder mogen doen...

Het zal nog spannend worden

Comment

'k hoop echt dat Hamilton woord houdt: "nu kan ik echt zoals Senna en Prost doen"
                                      de beruchte eerste bocht in Brasil

dat Hamilton er nu door die versleten band v/d baan is gegaan is niet onlogisch na de overdosis
                                      geluk die hem dit sezoen toebedeel was
                                      en 't maakt het kampioenschap natuurlijk echt spannend

hamilton of raikonen
                                      niet alonso aub

Comment

Nice race

Domme fout van Hamilton. Krijg je met vijf man echt zo'n wagen niet uit een grindbak of hadden die spleetogen deze morgend een boterhammeke te weinig op?

Volgende race hopelijk Hamilton of Raikonnen, en niet diene Spanjool.

Wat een prestatie van Torro Rosso...

M'n vermoeden wordt bevestigd : na een beginnersfoutje vorige race, blijkt vettel écht te kunnen rijden.

En wat een line-up hebben die mannen volgend jaar... Natuurtalent Vettel en Champcar Champ Bourdais...

Als ze'n deftige auto kunnen in mekaar boksen, zie ik ze af en toe stunten..

We spreken dus eigenlijk over het ter ziele gegane Minardi hé...
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                          Nice race

Domme fout van Hamilton. Krijg je met vijf man echt zo'n wagen niet uit een grindbak of hadden die spleetogen deze morgend een boterhammeke te weinig op?

Volgende race hopelijk Hamilton of Raikonnen, en niet diene Spanjool.

Wat een prestatie van Torro Rosso...

M'n vermoeden wordt bevestigd : na een beginnersfoutje vorige race, blijkt vettel écht te kunnen rijden.

En wat een line-up hebben die mannen volgend jaar... Natuurtalent Vettel en Champcar Champ Bourdais...

Als ze'n deftige auto kunnen in mekaar boksen, zie ik ze af en toe stunten..

We spreken dus eigenlijk over het ter ziele gegane Minardi hé...
                                          Ik denk als zo'n F1 met de bodemplaat op het grind rust dat het niet zo gemakkelijk is om er hem uit te duwen. Bovendien stond hij ook op een gevaarlijke plaats om daar lang te staan treuzelen.
                                          Ik vraag me toch af waarom ze bij de 1é pitstop van Hamilton niet ineens verse banden hebben gezet. Hij stond toch stil, een verse set banden kan toch nooit kwaad?

Comment

Working...
                                          X