Oorspronkelijk geplaatst door walter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van China 2007
Collapse
X
-
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenhoe fantastisch zou het niet zijn mocht de geschiedenis zich herhalen bij McLaren
Hamilton & Alonso rijden er elkaar af en 3de hond Raikkonen gaat met de wereldtitel lopen
Maar goed, Raikkonen moet je zeker nog niet afschrijven, je weet nooit wat er zal gebeuren. Kijk maar naar vandaag
Comment
-
Ik zie echt niet in wat er goed zou zijn als de meest kleurloze figuur van het hele F1 circus wereldkampioen wordt. Ik weet dat hij een super piloot is, maar mensen wat een saaie vent!
En het is niet Hamilton die beslist zo lang door te rijden hé. Dit was een mega blunder van het team.
Soit, het is een heel mooi seizoen tot nu toe. Lang leve het pensioen van Schumacher!Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenEn het is niet Hamilton die beslist zo lang door te rijden hé. Dit was een mega blunder van het team.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenAls Hamilton morgen het WK wint, vind ik dat volledig terecht, hij is de meest constante rijder geweest dit seizoen, en dat voor een 22-jarige die zen eerste F1 seizoen rijdt, petje af!!!!
Daarnaast ligt Alonso constant te melken dat Hamilton voorkeursbehandelingen zou krijgen. Hij kan gewoon niet toegeven dat iemand beter is. Ik zie hem volgend jaar terug bij Renault, dat zal voor Mclaren en Alonso zelf het beste zijn.
Euhm, als 't erop aan kwam, liet Alonso zien dat híj de betere was, en niet Hamilton. Zoals bvb in Monza, of in Spa.
Comment
-
Amai, ik denk niet dat die nog door de keuring geraakt met die profieldiepte.Bijgevoegde BestandenA Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
Amai, ik denk niet dat die nog door de keuring geraakt met die profieldiepte.
Je durft het bijna niet voor waar te houden, maar het lijkt wel alsof Mclaren en Ferrari een deal gesloten hebben om Raikonnen alsnog wereldkampioen te laten worden.
Let's wait and see in Brasil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIk zie echt niet in wat er goed zou zijn als de meest kleurloze figuur van het hele F1 circus wereldkampioen wordt. Ik weet dat hij een super piloot is, maar mensen wat een saaie vent!
En het is niet Hamilton die beslist zo lang door te rijden hé. Dit was een mega blunder van het team.
Soit, het is een heel mooi seizoen tot nu toe. Lang leve het pensioen van Schumacher!Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenBedoel je nu Raikonnen?'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Misschien ene beetje cru gesteld, maar ik bedoelde wel Raikonnen.
Ik vind dat een saaie mens, nul emotie op z'n gezicht. Zelf op het podium in China viel er weinig van z'n gezicht af te lezen.
Formule 1 draait rond emoties en durf. Of dat zou toch moeten.
En Hamilton heeft op beslissende momenten ook getoond dat hij er voor gaat. Heeft toch enkele serieus gedurfde inhaalmaneuvers getoond. Hij is tot nu toe gewoon de regelmatigste, en dat in z'n Rookie year. Man, ik hoopt dat hij echt de titel haalt. Het is lang lang geleden dat ik zo vurig de F1 gevolgd heb.Last edited by Hayes; 09/10/2007, 10:08.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenDie mislukte burnout vergeten van Kimi toen hij in Spa won?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenMisschien ene beetje cru gesteld, maar ik bedoelde wel Raikonnen.
Ik vind dat een saaie mens, nul emotie op z'n gezicht. Zelf op het podium in China viel er weinig van z'n gezicht af te lezen.A Twist of the Wrist
Comment
-
Lijkt alsof heel z'n gezicht volgespoten s met botox.
Het zal wel zo niet zijn, maar het lijkt dikwijls alsof het hem allemaal geen fluit interesseert.
NOgmaals, het is een krak van een piloot hé, zeker weten, maar geef mij maar een mens van vlees en bloed ipv van een mens van ijsIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ik vind het gewoon grappig dat de enige plaats op een modern circuit waar nog een grindbak te vinden is in de pits is. Het was gewoon ongelofelijk dom van Hamilton om zo snel dat scherp bochtje te nemen
Niettemin hoop ik dat hij het haalt. Alleen spijtig van die 2 races waarbij hij niet in de punten reed.
Comment
-
Leuk om eens te lezen ...
Comment
Comment