Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Brazilië 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
    Hoezo? Sinds wanneer verzet een zender zijn volledige zondagavondprogrammering voor iets banaals als de Formule 1? Is de sport dan echt weer zo populair geworden?
    is het de omgekeerde wereld of zo?

wees blij dat ze al eens live uitzenden.. als er een belangrijke voetbalmatch is of een wielerwedstrijd bv. dan wil je die ook live zien ipv. 's nachts om 24u? (zoals canvas het ons al meer gelapt heeft)

én welk programma op canvas is om 18u van zo'n levensbelang dat je dat niet wil missen?

Comment

Hoezo? Sinds wanneer verzet een zender zijn volledige zondagavondprogrammering voor iets banaals als de Formule 1? Is de sport dan echt weer zo populair geworden?
      Banaal is het niet, het is de ontknoping van wk en er is met de controverse dit seizoen meer belangstelling terug voor de F1. Het loopt net tot mooi voor de overgang naar canvas. Het enige dat word geschrapt is 2 uur ketnet.

En idd eindelijk leert canvas het. Als ze iets positief doen mag het ook gezegd worden.

Comment

Nog even herinneren: 17u30 op Ketnet/Canvas
        Kan al niet wachten

Comment

Tempting... Ik voel de spanning stijgen.

Dat't maar rap 6u is, dan kruip ik in de zetel en den eersten die mij durft :

- aanspreken
          - lastigvallen
          - afleiden

Krijgt nen djoef op z'n mulle

Zet'm op, Lewis. En Kimi!!!

Crash, Flonso !
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
            is het de omgekeerde wereld of zo?

wees blij dat ze al eens live uitzenden.. als er een belangrijke voetbalmatch is of een wielerwedstrijd bv. dan wil je die ook live zien ipv. 's nachts om 24u? (zoals canvas het ons al meer gelapt heeft)

én welk programma op canvas is om 18u van zo'n levensbelang dat je dat niet wil missen?
            Zondagavond is een belangrijke avond voor een vast traditioneel publiek op televisie. Bovendien is Formule 1 in Belgische kranten en op televisie zelfs ondergeschikt aan basket- en volleybal. Ikzelf ben uiteraard blij dat ze het live uitzenden in Vlaanderen, ik vind het gewoon vreemd dàt ze het doen.

Ik zal het helaas zelf niet helemaal kunnen volgen want ik moet op tijd naar Leuven vertrekken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
              Spannend...

Hopelijk houden ze het eerlijk, dat de beste kampioen mag worden
              Dat vind ik er ook van.

't Is de eerste race die ik dit seizoen ga zien, maar omdat er zoveel van af hangt wil ik er wel 'es tijd voor maken.

Ik heb dit jaar een complete degout gekregen van dat gedoe daar, door de problematiek McLaren/Ferrari, jongens toch wat een gezeik. Daarom alleen al zou ik net NIET meer kijken.

Lewis Hamilton heeft door dat gezeik wel wat aan populariteit verloren, denk ik, maar ik vind dat 'ie dat niet verdient. 't Is een jonge snater met bakken talent, oké 'ie maakt ook nog foutjes misschien maar 'ie heeft nog veel tijd om te leren, z'n eerste seizoen was in ieder geval een PAK beter dan dat van M.Schumacher en kijk waar die uiteindelijk terechtgekomen is.

Van mij mag 'ie gerust winnen, eigenlijk. 'k Denk (maar 'k ben niet zeker, ik volg het eigenlijk niet goed genoeg) dat 'ie dit jaar weinig of geen zaken heeft laten zien waardoor 'ie die titel niet zou verdiend hebben.
              Natuurlijk, er moet nog een race gereden worden en als 'ie daarin niet z'n best doet en 't zo zelf verspeelt: tant pis.

'k Ben benieuwd!

Comment

Haha, check dat wijf zingen op dit moment.

geen kat die wss luistert

Comment

*zenuwachtigheid*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Ik heb dit jaar een complete degout gekregen van dat gedoe daar, door de problematiek McLaren/Ferrari, jongens toch wat een gezeik. Daarom alleen al zou ik net NIET meer kijken.

Lewis Hamilton heeft door dat gezeik wel wat aan populariteit verloren, denk ik, maar ik vind dat 'ie dat niet verdient.
                    Hamilton rijdt wilder, maakt ook wa foutjes. Alonso heeft meer ervaring, is beter wanneer de stress stijgt, maar is opvliegender.

Degout van dat gedoe? Beste gTa, dit IS formule 1. In de hoogdagen waren er ook vetes tussen rijders, werd er ook gespioneerd, beboet, gevloekt, ... Nu is het tenminste spannend. Een vete tussen de 2 topfavorieten. Een zwarte in de F1. Een wereldkampioen die als 2e rijder behandeld wordt. Ferrari die alweer zo'n inhaalbeweging maakt (en alweer uitzonderlijk geen favoriet is). Een keiharde crash, waar de rijder met een schrammetje vanaf komt.

Comment

Hamilton er al af

Comment

Hamilton er al af

gTa's woorden zijn nog maar koud ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                          gTa's woorden zijn nog maar koud ...
                          Dat stond deze week al in de krant voorspeld eh.

Die crash van Yamamoto en Fisi was ook spectaculair.

Hamilton eindigt nog in de muur als hij zo verderdoet. Hij neemt te veel risico's.

Comment

hamilton met pech

en nu nie meer, precies toch ff problemen met transmissie of zo gehad

Comment

Hamilton out ?

Comment

Dat stond deze week al in de krant voorspeld eh.

Die crash van Yamamoto en Fisi was ook spectaculair.

Hamilton eindigt nog in de muur als hij zo verderdoet. Hij neemt te veel risico's.
                                WTF is er aan de hand zeg ...
                                stilvallende motor ...

What's next ...

Comment

Terug vertrokken...

Spannend... Voor het eerst sinds jaren vind ik het nog eens spannend.

Comment

ik zou het hamilton echt gunnen, maar hij kan het nu wel vergeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                                      ik zou het hamilton echt gunnen, maar hij kan het nu wel vergeten
                                      Tis echt kak.

Verleden jaar was ik voor Mclaren en toen won Kimi niet.

Dit jaar weer dat zelfde fucking scenario

Comment

Wat een race wordt dit!

Hamilton nu op 17. Bezig met inhaalrace.

Comment

*hoopt op safetycar*

Comment

Working...
                                          X