Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Brazilië 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ja het was wel zielig. En het was al zo warm. denk wel dat ze okay zijn. Maar ik zie dat ik hier te maken heb met een medefan van schadefreude . Het was grappig want ik vroeg me tien min ervoor af of er nooit iemand over hun tenen reed. en dan worden er gewoon twee omver gemaaid.
    Last edited by Vogue; 22/10/2007, 01:25.
    but i'm a lady!

just bead it
    http://www.youtube.com/watch?v=ffgF15YzZgM
    Wrakdraaien 101
    http://www.youtube.com/watch?v=TNlZ9...eature=channel

Comment

• Die 2de was wel grappig. Rechtopzittend op de brancard met een flesje water en dan thumbs-up naar het publiek

De eerste leek me ernstiger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vogue Bekijk Berichten
        Maar ik zie dat ik hier te maken heb met een medefan heb van schadefreude .
        Absoluut.

Oorspronkelijk geplaatst door Vogue Bekijk Berichten
        Het was grappig want ik vroeg me tien min ervoor af of er nooit iemand over hun tenen reed. en dan worden er gewoon twee omver gemaaid.
        Heb je deze al ooit gezien?

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
        A Twist of the Wrist

Comment

• ja met zijn nekband en al. Maar ik zei het , het was erg warm. 36° en dan een verwonding die zeer pijnlijk is? mooie jongen die dan niet het bewustzijn verliest. dien tweede ging enkel mee om eens zonder helm op televisie te komen denk ik
          but i'm a lady!

just bead it
          Wrakdraaien 101

Comment

• bahahahahaha 911 turbo die was ik al volledig vergeten ik wacht op de compilatie dvd is er ooit ook niet een volledig onder het achterwiel gedraaid?
            but i'm a lady!

just bead it
            Wrakdraaien 101

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
              http://en.f1-live.com/f1/en/headline...21231201.shtml

mocht dit nog een staartje krijgen... de farce zou compleet zijn dit seizoen

Dat zou de heksenketel compleet maken...

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten

http://youtube.com/watch?v=9FqcDxhuYTM

Recht met z'n kin op de neus van de wagen, dat moet zeer doen

Comment

• Titel voor Raikkonen is bevestigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Dat zou de heksenketel compleet maken...

Recht met z'n kin op de neus van de wagen, dat moet zeer doen

1. Ik denk niet dat de FIA het zo zal beslissen dat Hamilton 3 plaatsen opschuift. Dan weten ze dat ze de halve wereld genadeloos op hun dak gan krijgen. Dat zou dé grootste farce zijn in de autosportgeschiedenis. Ja, ok. BMW en Williams hadden dit niet mogen doen. Maar zelfs al hadden ze het niet gedaan, had Lewis hen nooit ingehaald. Met meer dan 20 seconden voorsprong hadden BMW en Williams zelfs zonder dat oneerlijk voordeel van een paar extra PK's nog ruim voor Lewis de finish behaald.
                  Kimi heeft op de baan, eerlijk de strijd gewonnen.

2. Dat ongelukje van die pit crew met Ferrari is trouwens erg grappig dat je dat aanhaald:
                  de persoon die hier omvergereden wordt, is niemand minder dan Nigel Stepney

Comment

• Comment

• o-oh, gefoefel met brandstof in Williams en dergelijke ... Hamilton heeft nog kans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk Berichten
                        1. Ik denk niet dat de FIA het zo zal beslissen dat Hamilton 3 plaatsen opschuift. Dan weten ze dat ze de halve wereld genadeloos op hun dak gan krijgen. Dat zou dé grootste farce zijn in de autosportgeschiedenis. Ja, ok. BMW en Williams hadden dit niet mogen doen. Maar zelfs al hadden ze het niet gedaan, had Lewis hen nooit ingehaald. Met meer dan 20 seconden voorsprong hadden BMW en Williams zelfs zonder dat oneerlijk voordeel van een paar extra PK's nog ruim voor Lewis de finish behaald.
                        Kimi heeft op de baan, eerlijk de strijd gewonnen.

Da's ook mijn mening. De FIA zou zich na zo'n tumultueus seizoen gewoonweg belachelijk maken.

Comment

• Rosberg en BMW Sauber niet bestraft

Raikkonen behoudt titel

[22-10] Kimi Raikkonen kan met een gerust hart nog een slokje appelsap nemen, de Fin is officieel uitgeroepen tot kampioen van 2007. De wedstrijdleiding heeft besloten Nico Rosberg en de BMW Saubers geen straf op te leggen.

Geen straf voor te lage benzinetemperatuur.

Het duurt tot zes uur na de race, maar dan kan Ferrari – dat haar festiviteiten had onderbroken – het weer op een feesten zetten. De wedstrijdleiding heeft immers eindelijk de uitslag van de Braziliaanse Grand Prix bevestigd, zonder straf aan wie dan ook uit te delen.

Daar ziet het in eerste instantie niet naar uit. Na de race wordt bekend dat er een probleem is met de bolides van BMW Sauber en Williams, die tegen de Braziliaanse avond nog altijd in het Parc Fermé staan.

De FIA heeft onregelmatigheden gecontroleerd tijdens de pitstops van de vier (Nico Rosberg, Robert Kubica, Nick Heidfeld en Kazuki Nakajima) coureurs. De temperatuur van de benzine blijkt meer dan tien graden Celsius, de toegestane marge, lager te zijn dan de buitentemperatuur. In het geval van Nakajima alleen tijdens zijn eerste stop.

Bij de controles worden waarden geconstateerd die 12 tot 14 graden lager zijn, net over de grens dus. En illegaal. Probleem is alleen dat er in het reglement niet staat beschreven welke straf er in dat geval dient te worden opgelegd.

Dat zorgt voor de nodige controverse. Omdat Rosberg, Kubica en Heidfeld respectievelijke als vierde, vijfde en zesde eindigden en mogelijk uit de uitslag geschrapt worden, kan Lewis Hamilton drie plaatsen opschuiven en zo genoeg punten verdienen om alsnog tot kampioen te worden uitgeroepen.

Na een avond dan wel nacht – afhankelijk van de tijdzone – vol spanning en geruchten, wordt even voor de klok van 02.00 uur (Nederlandse tijd) eindelijk bevestigd dat Raikkonen de nieuwe wereldkampioen is.

Uit de verklaring van de stewards blijkt dat beide teams niet zijn bestraft wegens gebrek aan bewijs. Er was een verschil in de metingen van de FOM, dat een buitentemperatuur 37 graden Celsius registreerde, en die van Meteo France, dat gelieerd is aan verschillende teams. Volgens die metingen was het een paar graden koeler.

Omdat de metingen niet accuraat zouden zijn, is het ongepast om een straf uit te delen, aldus de stewards. ( www.formule1.nl )

Maar intussen hoorde in net op de radio dat McLaren in beroep zal gaan tegen deze uitspraak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                            De temperatuur van de benzine blijkt meer dan tien graden Celsius, de toegestane marge, lager te zijn dan de buitentemperatuur. In het geval van Nakajima alleen tijdens zijn eerste stop.

Bij de controles worden waarden geconstateerd die 12 tot 14 graden lager zijn, net over de grens dus. En illegaal.

Dus koudere brandstof levert meer vermogen op? Bon, kan me niet voorstellen dat je daar veel voordeel uithaalt. In zo'n warme omstandigheden ( buitentemperatuur en hitte van de motor ) heeft die brandstof vrij snel opnieuw een hogere temperatuur?

Comment

• McLaren vecht titel Räikkönen aan

McLaren vecht titel Räikkönen aan

Het McLaren-Mercedes team van Hamilton gaat in beroep tegen de beslissing van het FIA om de BMW sauber en Williams niet te sanctioneren omdat de temperatuur van hun brandstof niet binnen de limieten viel.

De overwinning te Sao Paulo van Kimi Raïkkönen (Ferrari) en zijn eerste plaats in de wereldranglijst, zou nog verworpen kunnen worden.

Räikkönen eindigde in het WK één puntje voor Hamilton (McLaren-Mercedes). Die finishte als zevende in Sao Paulo, maar als de Williams-Toyota van Nico Rosberg (4e) en de BMW Saubers van Robert Kubica (5e) en Nick Heidfeld (6e) bestraft werden, had Hamilton nog naar de vierde plaats kunnen opschuiven. (belga/dm)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vogue Bekijk Berichten
                                hij ging al meteen de fout in , in een duel met allonso. gewoon hoogmoed. hij kwam op het vuile stuk in de slip en verloor veel plaatsen. daarna viel zijn moter nog eens stil en verloor hij nog meer plaatsen. een combinatie van pech en fouten maken. hij kon gewoon de druk niet aan
                                Wat een zever. Als z'n motor niet uitvalt/versnellingsbak hapert is hij gewoon wereldkampioen. Hij reed dan alweer op de 6de plaats.

Ik vind het doodjammer voor Hamilton. Door een fout van het team (vorige GP, met die f**king band) en nu door mechanische pech, haalt hij het niet. Soit, als het Lewis niet is, dan lieft Raikkonen. Mister Alonso heeft dit seizoen echt wel laten zien, wat voor een arrogante, egoïstische klier hij is.

Alleen jammer dat het die koele kikker moet zijn ipv de super rookie!
                                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Indien er dan toch een sanctie volgt; mag men enkel punten van het team afnemen en niet van de rijders. Aangezien Alonso en Hamilton eveneens geen punten zijn verloren met die spionagezaak.
                                  Enfin, das mijn mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                    Wat een zever. Als z'n motor niet uitvalt/versnellingsbak hapert is hij gewoon wereldkampioen. Hij reed dan alweer op de 6de plaats.

Ik vind het doodjammer voor Hamilton. Door een fout van het team (vorige GP, met die f**king band) en nu door mechanische pech, haalt hij het niet. Soit, als het Lewis niet is, dan lieft Raikkonen. Mister Alonso heeft dit seizoen echt wel laten zien, wat voor een arrogante, egoïstische klier hij is.

Alleen jammer dat het die koele kikker moet zijn ipv de super rookie!
                                    Tja, dat kan je van meerdere piloten zeggen hé. Uiteindelijk is het een teamsport en moet de race gereden worden tot het einde. Niet enkel de skills van de piloot zijn hierbij van belang, maar ook de betrouwbaarheid van de wagen, de pitsstopstrategie en natuurlijk de skills van de mecaniciens. Om die rede vind ik het ook een zeer spannende sport. Je weet nooit wat er in de laatste ronde nog kan gebeuren...

Uiteindelijk heeft LH niet gewonnen, maar hij kan toch terugkijken op een fantastisch seizoen. Ik denk dat hij dit verlies zeer sportief zal opnemen en dat 'm z'n les zal trekken uit begane fouten. Ik ben er zeker van dat 'm nog wel enkele WK-titels in de wacht zal slepen...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Daarom erken ik ook dat dat ijskonijn eigenlijk wel wereldkampioen mag zijn, hij verdient het.

Maar ik vind het jammer
                                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten

http://youtube.com/watch?v=9FqcDxhuYTM

auw

Comment

• kijk hé;..als deze klucht doorgaat , dan kijk ik nooit meer....het is nu genoeg geweest met dat voorgetrek van diene hammilton....hij is een supertalent , en het wordt tijd dat ze "dat" gaan uitspelen , ipv al die trukskes....ze moeten maar zorgen dat ze geen flaters slaan , en anders op de blaren zitten . ne

Comment

Working...
                                          X