Volgens mij hoog tijd dat er bij Mclaren/Mercedes iemand op pensioen gaat, want het hele schandaalsfeertje rond Mclaren/Mercedes dit seizoen is grotendeels te danken aan 1 persoon. En als hij enkel het beste wil voor zijn team, kan hij ook beter conclusies trekken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Brazilië 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenDegout van dat gedoe? Beste gTa, dit IS formule 1.
Dit gezegd zijnde: mooie race gisteren! In zekere zin ben ik wel blij dat McLaren met niks naar huis gaat, hopelijk is 't een lesje, en eerst en vooral voor Ron Dennis dan. 'k Vind 't wel jammer voor Alonso, zowel wat de race gisteren betreft ('ie kon écht niet mee), als het ganse seizoen. 'k Ben blij dat Ferrari nog 'es een titel haalt, en zéker blij voor Kimi, die ook nog 'es in 't jaar van z'n overstap z'n vorige werkgever een neus zet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenEn Lewis wordt nog wel kampioen, makkelijk zelfs
En zowiezo: als ik moet kiezen tussen Ron Dennis en Jeanke Todt, dan is het *uiteraard* die laatste.
Comment
-
Ik ben blij voor Hamilton dat 'ie in z'n debuutjaar de titel nog niet gepakt heeft.
Wat valt er dan nog te bereiken? Hogere klasses zijn er niet meer he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichtenhttp://en.f1-live.com/f1/en/headline...21231201.shtml
mocht dit nog een staartje krijgen... de farce zou compleet zijn dit seizoen
't Was te peizen.
Comment
-
M'n lief was ook hard aan 't supporteren voor Lewis
Ze vond dat McLaren hem op een k*ttactiek had gezet omwille van die drie pitstops
Vooral blij dat zowel Kimi als Lewis nog voor Alonso eindigden in 't kampioenschap.
En ik vooral blij omdat Kimi het op z'n Iceman's toch nog deed... 5 ronden van 't eind nog de snelste ronde in wedstrijd, wat een kerel!!!
Hij had 'm al eerder verdiend, maar nu toch beloond. Echt vet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk BerichtenDat is dus een beetje wat ik bedoel met de ziel uit de sport. (alléz, vroeger werd er ook wel eens gefoefeld )
Het is nu meer en meer een wedstrijd in de rechtzaal dan op de baan.
Nu? *geeuw* Je zit te kijken naar een vertoning waarvan de gehele uitkomst later nog compleet omgedraaid kan worden. Waarom dan nog kijken?
In vele andere autosporttakken is 't véél leuker, veel eerlijker, veel directer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenRosberg en BMW Sauber niet bestraft
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenMcLaren vecht titel Räikkönen aan
Het McLaren-Mercedes team van Hamilton gaat in beroep tegen de beslissing van het FIA om de BMW sauber en Williams niet te sanctioneren
Wat een farce.
Slechte verliezers zijn het. Punt uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk ben blij voor Hamilton dat 'ie in z'n debuutjaar de titel nog niet gepakt heeft.
Wat valt er dan nog te bereiken? Hogere klasses zijn er niet meer he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenM'n lief (...) drie pitstops
"Waarom stoppen die zo vaak? Rijd toch gewoon door!"
"Zoetje, hun naft is op en ze moeten nieuwe banden."
"Wat? Zo'n superauto's en dan kunnen ze nog geen banden maken die een race uitrijden. En dat ze gewoon meer tanken, eh! "
('k dacht 't daarbij te laten, maar...)
"Zoetje, da's ook grotendeels reglement."
"Weetewa? Dat ze in reglement vastleggen welk startnummerke kampioen wordt. Ezels. "
Maar toch écht er zó op, hè. Overschot van gelijk heeft ze. Die F1 is véél teveel gereglementeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenM'n lief was ook hard aan 't supporteren voor Lewis
Ze vond dat McLaren hem op een k*ttactiek had gezet omwille van die drie pitstops
Vooral blij dat zowel Kimi als Lewis nog voor Alonso eindigden in 't kampioenschap.
En ik vooral blij omdat Kimi het op z'n Iceman's toch nog deed... 5 ronden van 't eind nog de snelste ronde in wedstrijd, wat een kerel!!!
Hij had 'm al eerder verdiend, maar nu toch beloond. Echt vet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh.
Godverdomme toch, hebben diene kloothommel van nen Dennis (neen, ik doel niet op Roughneck) en z'n McLaren-Mercedes hoopje 't nou NOG niet geleerd? 'Ie gaat verdorie voor de gehele wereld af gelijk ne gieter, en dan nadien toch nog moeilijk doen!
Wat een farce.
Slechte verliezers zijn het. Punt uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenIk weet niet maar als er vaststaat dat er geknoeid is met de benzine en er wordt dan niet op in gegaan (op een vrij cruciaal moment) vind ik het begrijpelijk dat er in beroep wordt gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHet staat niet vast, anders zou er weldegelijk op ingegaan worden. 'k Herhaal: de Ron is ne slechte verliezer!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenVolgens mij hoog tijd dat er bij Mclaren/Mercedes iemand op pensioen gaat, want het hele schandaalsfeertje rond Mclaren/Mercedes dit seizoen is grotendeels te danken aan 1 persoon. En als hij enkel het beste wil voor zijn team, kan hij ook beter conclusies trekken.
Achteraf gezien heeft Dennis het compleet verkeerd aangepakt. Maar da's nu natuurlijk makkelijk praten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHelemaal mijn mening. Een aantal jonge snotters hier weten van niet beter, maar vroeger was 't protest tijdens of meteen ná de race, of anders gedaan. Geen gefoefel en binnenskamerse beslissingen maanden na dato, gewoon boenk rijden en af en toe 'es een tik geven, en als 't erover was dan kreeg je 'n drive-through. Simpel.
Nu? *geeuw* Je zit te kijken naar een vertoning waarvan de gehele uitkomst later nog compleet omgedraaid kan worden. Waarom dan nog kijken?
In vele andere autosporttakken is 't véél leuker, veel eerlijker, veel directer.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk BerichtenInderdaad, het huidige F1 is even real als de lap times in Top Gear.but i'm a lady!
just bead it
http://www.youtube.com/watch?v=ffgF15YzZgM
Wrakdraaien 101
http://www.youtube.com/watch?v=TNlZ9...eature=channel
Comment
-
ze hebben geen recht van spreken bij mercedes....het zijn 'zij 'die een sanctie kregen om te foefellen...en daar desondanks alleen maar de constructeurspunten voor moesten inleveren, waardaar de rijders hun punten konden houden en alles spannend bleef..
en net nu gaan 'zij' dan zeggen dat iemand anders foefelde , en daarvoor de punten van de rijders laten afpakken...
je moet met dezelfde maten en gewichten straffen hé!!! anders hoeft het voor mij niet meer...
er waren zelfs al concessiehouders die een mega sticker van lewis op de ramen hadden gekleeft..of hoe je het vel van de beer beter niet op voorhand verkoopt...spijtig genoeg was het niet het geval in leuven , want we waren gaan kijken met de ferrari , om eventueel een fotoshoot te houden voor die bewuste etalage ...om ze eens goed uit te kakken
maar het mocht niet zijn
Comment
Comment