Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Brazilië 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    ze hebben geen recht van spreken bij mercedes....het zijn 'zij 'die een sanctie kregen om te foefellen...en daar desondanks alleen maar de constructeurspunten voor moesten inleveren, waardaar de rijders hun punten konden houden en alles spannend bleef..
    en net nu gaan 'zij' dan zeggen dat iemand anders foefelde , en daarvoor de punten van de rijders laten afpakken...

je moet met dezelfde maten en gewichten straffen hé!!! anders hoeft het voor mij niet meer...
    Misschien net daarom.
    Ze zijn te zwaar gestraft, punt uit. En andere teams kunnen dan wel met de reglementen spelen. Er moet consequentie zijn... Elk ander team zou hetzelfde doen. En jouw geliefkoosde rode team is ook niet heilig (maar dat drijft ons te ver)

Maar wees gerust, de FIA gaat nooit toegeven en Kimi blijft kampioen.
    Mooi van hem om toch nog eens de snelste ronde te klokken in een van de laatste rondes. Dat toont dat hij er echt voor gaat en het publiek iets moois wil laten zien.

Comment

• f0k, Hamilton heeft 't zélf verspeeld !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
        http://www.f1pits.net/nieuws/hoe_ham...titel_verloor/

f0k, Hamilton heeft 't zélf verspeeld !!!
        Heb ik vanmorgend op het nieuws ook gezien/gehoord

Comment

• Wouw, wat een race, hier heb ik als Kimi-fan echt van genoten. Hamilton had bij de 2e bocht al geluk, vorig jaar was dat stuk nog grind, nu gewoon asfalt. Voor hetzelfde geld was zijn race al over.
          Ik heb er vertrouwen in dat het beroep van McLaren niet veel zal oplever zeker in de rijdersstand. Misschien dat Williams en BMW hun constructeurspunten moeten afgeven. Weet er iemand wanneer het beroep behandeld wordt?
          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Zoiets vermoedden de presentatoren toch ook al tijdens de race? Eerst en vooral 't feit dat 'i na het probleem gewoon doorging aan topsnelheid, alsof er niks was gebeurd. En bovendien de replay-beelden inboard, waarbij je 'm als een gek op tal van knopjes zag duwen en aan de schakelpaddles trekken en doen gelijk een bezetene. Oké, kon een softwarestoring zijn, maar ik vond 't vermoeden van [weetniwie] dat 'ie ergens in die warboel van knoppekes een verkeerde moet hebben gepast waardoor de versnellingsbak blokkeerde of in neutraal ging, niet zo onwaarschijnlijk.

Enfin, 't is jammer voor 'm, maar 't is een goeie les. En die wordt zeker nog kampioen.

Comment

Mclaren zegt nu dat het toch een hydraulisch probleem was

Comment

ze hebben geen recht van spreken bij mercedes....het zijn 'zij 'die een sanctie kregen om te foefellen...en daar desondanks alleen maar de constructeurspunten voor moesten inleveren, waardaar de rijders hun punten konden houden en alles spannend bleef..
                en net nu gaan 'zij' dan zeggen dat iemand anders foefelde , en daarvoor de punten van de rijders laten afpakken...

je moet met dezelfde maten en gewichten straffen hé!!! anders hoeft het voor mij niet meer...

er waren zelfs al concessiehouders die een mega sticker van lewis op de ramen hadden gekleeft..of hoe je het vel van de beer beter niet op voorhand verkoopt...spijtig genoeg was het niet het geval in leuven , want we waren gaan kijken met de FIAT, om eventueel een fotoshoot te houden voor die bewuste etalage ...om ze eens goed uit te kakken

maar het mocht niet zijn
                CORECTIE

Comment

• ik denk dat het nu al ver door iedereen gekend is
                  hij zou er beter een topic over starten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    Ik ben blij voor Hamilton dat 'ie in z'n debuutjaar de titel nog niet gepakt heeft.

Wat valt er dan nog te bereiken? Hogere klasses zijn er niet meer he
                    De WRC hé, daar zitten de echt goeie rijders. Eén en hetzelfde rondje ken je wel na 10 keer...

Oeie, heel dom foutje van Hamilton dan... Wel cool dat hij het zelf toegeeft.
                    Last edited by Hayes; 25/10/2007, 11:19.
                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

ik denk dat het nu al ver door iedereen gekend is
                      hij zou er beter een topic over starten
                      zo echt interessant zijn als er een kosten-overzicht bij zit
                      't zou iedereen wat ontnuchteren denk ik

Comment

• Kimi is en blijft wereld kampioen punt uit.
                        Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                          Wat een zever. Als z'n motor niet uitvalt/versnellingsbak hapert is hij gewoon wereldkampioen. Hij reed dan alweer op de 6de plaats.
                          Welja om eerlijk te zijn kan ik mij niet herinneren opwelke plaats hij stond toen dat zijn motor begon vervelend te doen. het is inderdaad een jammere manier om te verliezen toch ben ik niet 100% zeker dat hij zonder de pech het gehaald had.(maar dat kan natuurlijk de dwaling zijn van de fan van Kimi die in mij schuilt) natuurlijk één auto inhalen in een zee aan rondes dat zou hem waarschijnlijk wel gelukt zijn. Maar je moet toegeven Hayes als hij bij de start zich een beetje had ingetoomd bij dat onnodig duel met alonso dan had hij het op zijn sloffen gehaald.

meneer zever psch direct in de aanval ja ja :p
                          but i'm a lady!

just bead it
                          http://www.youtube.com/watch?v=ffgF15YzZgM
                          Wrakdraaien 101
                          http://www.youtube.com/watch?v=TNlZ9...eature=channel

Comment

Working...
                          X