Wie die regels opstelt in de F1 weet toch ook wel niet wat hij wilt. Een aantal jaar geleden maken ze de wagens 20cm smaller en worden slick-banden afgeschaft om de wagens langzamer te maken. Nu gaan ze net het tegenovergestelde doen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Wintertesting & Teampresentaties 2008
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenWie die regels opstelt in de F1 weet toch ook wel niet wat hij wilt. Een aantal jaar geleden maken ze de wagens 20cm smaller en worden slick-banden afgeschaft om de wagens langzamer te maken. Nu gaan ze net het tegenovergestelde doen
Comment
-
Comment
-
De eerste presentatie komt aardig in de buurt. Ik ben eens benieuwd naar de nieuwe Ferrari, want die zou een pak anders zijn dan de F2007Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenHonda presenteert hun wagen op 29 januari.. het lijstje raakt stilaan gevuld
ik betwijfel of Toro Rosso & Super Aguri uberhaupt gaan presenteren.. die rijden toch met de chassis' van Honda & Red Bull
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenDe eerste presentatie komt aardig in de buurt. Ik ben eens benieuwd naar de nieuwe Ferrari, want die zou een pak anders zijn dan de F2007
Comment
-
een preview van de nieuwe Ferrari F2008(?) die vandaag wordt onthult
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenIk zie toch wel een hoop aërodynamische veranderingen tov die van vorig jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenIemand een idee waarvoor dat gat in de neus zou kunnen dienen? (of ben ik zo blind dat ik dit voor de eerste keer zie op een f1 wagen?)
Comment
Comment