Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Wintertesting & Teampresentaties 2008

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wie die regels opstelt in de F1 weet toch ook wel niet wat hij wilt. Een aantal jaar geleden maken ze de wagens 20cm smaller en worden slick-banden afgeschaft om de wagens langzamer te maken. Nu gaan ze net het tegenovergestelde doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
      Wie die regels opstelt in de F1 weet toch ook wel niet wat hij wilt. Een aantal jaar geleden maken ze de wagens 20cm smaller en worden slick-banden afgeschaft om de wagens langzamer te maken. Nu gaan ze net het tegenovergestelde doen
      ze willen gwn terug sensatie... der zijn nog ni genoeg doden gevallen in onveiligere tijden

Comment

Mja idd rare mannen die dat daar beslissen. Maakt het wel wat sensatievoller voor ons uiteraard zolang er geen slachtoffers vallen of zwaargewonden ben ik tevreden

Comment

Deze week worden blijkbaar de slicks uitgeprobeert.

Comment

Honda presenteert hun wagen op 29 januari.. het lijstje raakt stilaan gevuld

ik betwijfel of Toro Rosso & Super Aguri uberhaupt gaan presenteren.. die rijden toch met de chassis' van Honda & Red Bull

Comment

De eerste presentatie komt aardig in de buurt. Ik ben eens benieuwd naar de nieuwe Ferrari, want die zou een pak anders zijn dan de F2007
              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                Honda presenteert hun wagen op 29 januari.. het lijstje raakt stilaan gevuld

ik betwijfel of Toro Rosso & Super Aguri uberhaupt gaan presenteren.. die rijden toch met de chassis' van Honda & Red Bull
                Presentatie komt er normaal gezien sowieso, lijkt me haast een must voor de sponsors.

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                De eerste presentatie komt aardig in de buurt. Ik ben eens benieuwd naar de nieuwe Ferrari, want die zou een pak anders zijn dan de F2007
                6 januari zeker? Ik kijk er alvast naar uit!

Comment

een preview van de nieuwe Ferrari F2008(?) die vandaag wordt onthult

Comment

Comment

Bron

*Sinister was me voor*

Comment

Comment

bron AFCA/Autosport

Al bij al is er nie veel gewijzigd zoals te verwachten was.... (behalve de nr 1 voor Kimi )

Comment

Ik zie toch wel een hoop aërodynamische veranderingen tov die van vorig jaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                              Ik zie toch wel een hoop aërodynamische veranderingen tov die van vorig jaar
                              Ik zou zelf zeggen veel...

Comment

Iemand een idee waarvoor dat gat in de neus zou kunnen dienen? (of ben ik zo blind dat ik dit voor de eerste keer zie op een f1 wagen?)

Comment

Een hogere neus, hogere sides aan cockpit, lengte wielbasis maar das allemaal nie zoooo ingrijpend vind ik.

dit zou ingrijpend zijn

Comment

Jawadde ! Ferrari is altijd al kampioen geweest om de auto zo laag mogelijk te bouwen, maar nu is 't écht wel ongelooflijk !
                                    Check de tweede foto van de reeks van Reedsh. De motorkap is echt wel héél laag ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                      Iemand een idee waarvoor dat gat in de neus zou kunnen dienen? (of ben ik zo blind dat ik dit voor de eerste keer zie op een f1 wagen?)
                                      Koeling voor de piloot dacht ik.

Comment

Ik dacht zeker dat de neus iets in de aard van de 'miereneter' van mclaren en red bull ging zijn, maar de neus staat zelfs nog hoger tov de voorvleugel dan vorig jaar

Comment

Working...
                                        X