Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Wintertesting & Teampresentaties 2008
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenIk zie toch wel een hoop aërodynamische veranderingen tov die van vorig jaarOorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIk zou zelf zeggen veel...
Ik zal ze straks of morgen eens laten zien dmv een vergelijking mtet de F2007
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenJawadde ! Ferrari is altijd al kampioen geweest om de auto zo laag mogelijk te bouwen, maar nu is 't écht wel ongelooflijk !
Check de tweede foto van de reeks van Reedsh. De motorkap is echt wel héél laag ...
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenBF knop = overrev. om iemand te 'overtaken'.
Al snap ik niet geod het nut ervan als je max maar 19.000rpm mag doen ? :p
Comment
-
Ik had toch meer op een revolutie gehoopt. Een F1-leek ziet het verschil niet eens met de F2007. Niettegenstaande dat het een goede auto zal zijn!Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenIk had toch meer op een revolutie gehoopt. Een F1-leek ziet het verschil niet eens met de F2007. Niettegenstaande dat het een goede auto zal zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenDe revolutie is voor volgend jaar
Dan worden de auto's 20 cm breder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenIk had toch meer op een revolutie gehoopt. Een F1-leek ziet het verschil niet eens met de F2007. Niettegenstaande dat het een goede auto zal zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten+ Slicks en minder aerodynamische hulpmiddelen. Back to basics!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten+ Slicks en minder aerodynamische hulpmiddelen. Back to basics!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenDie kogel is nog steeds niet finaal door de kerk...helaas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenNog altijd niet!? Dan zal er wel niks van in huis komen. Waren de slicks oorspronkelijk niet gepland voor 2008?
Link naar laatste artikeltje dat ik erover gelezen heb:
Naar mijn mening zijn ze de F1 volledig aan't castreren. Okay het racen gaat terug meer van de piloot afhangen, maar aan de andere kant bevriezen ze haast elke technologische vernieuwing die de F1 haar naam van koninginnenklasse oneer aandoet. Stel je voor dat we zoiets banaal krijgen als Indy...
Comment
Comment