Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Wintertesting & Teampresentaties 2008
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtendat zit er volgens mij dik aan te komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenIk twijfel, Ferrari wordt volgens mij oppermachtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenneih... hamilton is mennen gok dees jaar, en ik gok meestal goe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten't is te hopen dat je gelijk hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenge moogt er zelfs geld op zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenNee, liever niet. Ik gok niet voor geld.ik ook niet hoor, twas maar om men overtuiging te tonen
Comment
-
Op Jerez is er toch nog niet veel te zien van die nieuwe vleugel vandaag.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenOp Jerez is er toch nog niet veel te zien van die nieuwe vleugel vandaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenIk meende dat ze die pas introduceren in de 1ste race...? Vreemd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenZe testen hem in de windtunnel en in simulaties.
Comment
-
Knap van Red Bull en Williams!
Wat een slechte prestatie van Mclaren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenZonder die eerst te testen? Vreemd.
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenRenault ontwerpt radicaal nieuwe achtervleugel
Dit is nog niet alles wat Renault in petto heeft. Het Franse team zal deze vleugel pas tijdens de eerste race in Australië op de wagen zetten. “We zijn van plan om hem pas in Melbourne te introduceren. Als we deze vleugel eerder op de wagen zetten zal de concurrentie direct ernaar gaan kijken. Als we in Australië de vleugel erop zetten zal iedereen met verbazing toekijken. Vanwege de overzeese Grands Prix is het vrijwel onmogelijk, ook gezien het tijdsbestek, dat een concurrerend team voor Europa eenzelfde ontwerp op de wagen heeft”, aldus onze bron.
(bron: f1today.nl)
Comment
-
Ik hoop dat honda met volle tanks rijdt, want een seizoen als vorig jaar zou ik voor Button zeer spijtig vinden. Zou hij nog geen spijt hebben van zijn contractverlenging bij Honda, als je ziet wat voor tijden de Williamsen rijden.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichtenhttp://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...f-als-snelste/
Kovalainen vandaag snelste. Er zit blijkbaar toch een beetje snelheid in die Mclaren.
Ik weet 't niet. Op zich zal het wel een goede auto zijn. Allez, toch een goede basis. Ik vrees echter dat Hamilton nog niet genoeg ervaring heeft om de ingenieurs de wagen te laten doorontwikkelen. Alonso kon dat vorig jaar wél. Door zijn indrukken en feedback werd de McLaren zeker een halve seconde per ronde sneller, en dat gaat ie bij Renault nu weer doen.
Vraag is of Hamilton en Kovalainen dat al kunnen. Ik hoop uiteraard van wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichtenhttp://f1.gpupdate.net/nl/testresults.php?testID=869
Knap van Red Bull en Williams!
Wat een slechte prestatie van Mclaren
Comment
Comment