Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wrc 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Markko Martin is vanaf nu officieel testrijder bij het Subaru WRC-team. Daarmee wordt ons bericht van begin vorige maand bevestigd.

Martin gaat aan de slag naast vaste rijders Petter Solberg en Chris Atkinson en moet Subaru helpen om de kloof met Citroën en Ford te dichten. De testjob van de Est is belangrijk, nu de nieuwe Subaru S14 volop klaargestoomd wordt voor het competitiedebuut over enkele maanden, misschien al in Jordanië.

Martin verdween in september 2005 uit het WK rally na een crash in Wales, waarbij zijn co Michael Park het leven liet.
    In het nederlands van pitstoptv.be
    BMW = Freude Am Fahren

Comment

Ik zie 'm binnenkort eigenlijk weer rally's rijden. Het is en blijft een getalenteerde piloot!

Comment

WRC - Sven Smeets teammanager bij Citroën Sport

Sven Smeets, ex-co van Freddy Loix en François Duval, is de nieuwe teammanager van Citroën Sport. Smeets volgt in die functie Yves Matton op, die terugkeert naar Kronos Racing.
        Smeets bekleedt vanaf nu een topfunctie in het WRC-programma van Citroën, waarmee Sébastien Loeb de afgelopen 4 jaar wereldkampioen werd. Afgelopen seizoen was de Hasselaar verantwoordelijk voor het junior-programma van het Franse merk en nu promoveert hij tot teammanager. Smeets rapporteert aan Olivier Quesnel, die sinds eind vorig seizoen directeur is van Citroën Sport als opvolger van Guy Fréquelin.

Amai, tweede in rang bij Citroën Sport, niet slecht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
          WRC - Sven Smeets teammanager bij Citroën Sport

Sven Smeets, ex-co van Freddy Loix en François Duval, is de nieuwe teammanager van Citroën Sport. Smeets volgt in die functie Yves Matton op, die terugkeert naar Kronos Racing.
          Smeets bekleedt vanaf nu een topfunctie in het WRC-programma van Citroën, waarmee Sébastien Loeb de afgelopen 4 jaar wereldkampioen werd. Afgelopen seizoen was de Hasselaar verantwoordelijk voor het junior-programma van het Franse merk en nu promoveert hij tot teammanager. Smeets rapporteert aan Olivier Quesnel, die sinds eind vorig seizoen directeur is van Citroën Sport als opvolger van Guy Fréquelin.

Amai, tweede in rang bij Citroën Sport, niet slecht
          Amai!! Ondertussen hebben we in ieder WRC-team een Belg met een topfunctie, niet?

Waarom keert Maton eigenlijk terug naar Kronos?

Comment

Teleurgesteld omdat niet hij de nieuwe Fréquelin van Citroën was geworden, besloot Yves Matton op te stappen bij Citroën. Matton werkt nu opnieuw voor Kronos, waar hij het IRC-programma met o.a. Freddy Loix gaat leiden.
            Entrylist Monte Carlo: http://www.acm.mc/ramc/ramc_main.php...gages_2008.php

Pittig detail, Duval is 7e, dus 1ste rijder bij Stobart. Maar, de 1ste rijder moet gans het seizoen dezelfde blijven. Volgens deze lijst zou Duval dus een volledig seizoen bij Stobart rijden Zal wel een foutje zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
              Entrylist Monte Carlo: http://www.acm.mc/ramc/ramc_main.php...gages_2008.php

Pittig detail, Duval is 7e, dus 1ste rijder bij Stobart. Maar, de 1ste rijder moet gans het seizoen dezelfde blijven. Volgens deze lijst zou Duval dus een volledig seizoen bij Stobart rijden Zal wel een foutje zijn.
              Haha, Let's hope not... maar ja, dat zouden we al lang vernomen hebben natuurlijk!

Ik hoop keihard dat ie met zijn koppie rijdt en een verstandige rally aflegt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Haha, Let's hope not... maar ja, dat zouden we al lang vernomen hebben natuurlijk!

Ik hoop keihard dat ie met zijn koppie rijdt en een verstandige rally aflegt!
                Manufacturer Team can change both drivers during the season as they wish as long as they inform FIA five weeks prior a event who point scoring driver/s are.
                Tiens, de eerste keer dat ik daar van hoor.

Comment

Stobarth is geen fabrieksteam, of toch niet officieel.
                  BMW = Freude Am Fahren

Comment

in afwachting...

http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk...uval%20Profile
                    Last edited by Hayes; 10/01/2008, 16:55.
                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

bah.... wat hebben ze met die livery van de Focus uitgestoken zeg

Comment

Niet echt schitterend ... de vorige was veel mooier

De vorige achtergrond van fluo-zilver van de oliesjeiks was blijkbaar niet zo goed zichtbaar.

Comment

Idd niet echt schitterend.
                          De volledige kalender staat die hier al ergens op't forum?

Comment

Nog altijd krijg ik kippenvel bij het zien van de beelden van Duval in Duitsland vorig jaar. Die sfeer, de piloot, het publieksenthousiasme, de prestatie... Man man, ik zou er traan voor wegpinken!

Comment

Die nieuwe Focus wordt wennen...

Hoeveel keer zien jullie hem op de hoogste trede van het podium eindigen dit jaar?

Comment

Nog altijd krijg ik kippenvel bij het zien van de beelden van Duval in Duitsland vorig jaar. Die sfeer, de piloot, het publieksenthousiasme, de prestatie... Man man, ik zou er traan voor wegpinken!
                                Kwas juist hetzelfde aant denken!!!
                                Gene zever, die laatste seconden als ie daar in die vallei rijdt met al die supporters. Kippevel

Comment

Die nieuwe Focus wordt wennen...

Hoeveel keer zien jullie hem op de hoogste trede van het podium eindigen dit jaar?
                                  Elke keer hij meedoet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
                                    Kwas juist hetzelfde aant denken!!!
                                    Gene zever, die laatste seconden als ie daar in die vallei rijdt met al die supporters. Kippevel
                                    Zot é! Werkelijk prachtig! En hoe wild de supporters te keer gaan... onvergetelijk!

Comment

What the ...
                                      DIe Focus is om misselijk van te worden.

Ik denk wel dat Hirvonen z'n status van 1ste piloot zal waarmaken. Die haalt wel enkele overwinningen.

Ik gok voor Duval op een 4e stek in Monte Carlo. Nog een paar weken wachten...

Comment

Duval 2de denk ik Na Loeb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                          Duval 2de denk ik Na Loeb
                                          I hope you're right.

Loeb... Loeb... die naam zegt me wel iets. Is dat een nieuwe?

Comment

Working...
                                          X