Duval heeft vandaag getest
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wrc 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk BerichtenFord kleuren van 5 jaar geleden
Duval had z'n oude overal aan, vanuit het begin van zijn Ford (focus) tijdperk. Op z'n linkerarm zie je het Michelin logo nog. Dit is later overplakt geweest met plakband omdat ze nu met Pirelli rijden
Ma echt he.
Tsjein, Pirelli terug? Heb ik gemist. Subaru dan ook? Hopelijk zijn de Pirelli's terug competitief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
Ma echt he.
Tsjein, Pirelli terug? Heb ik gemist. Subaru dan ook? Hopelijk zijn de Pirelli's terug competitief.
Tjah, als je nog een oude Ford overall hebt liggen dan is't beter die aan te trekken ipv een Citroën-overall niet waar?
En zo lang het seizoen nog niet officieel begonnen is, kan dat allemaal nog niet zo veel kwaad...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWie was het ook al weer die Pirelli's testte voor Citroën...
Tjah, als je nog een oude Ford overall hebt liggen dan is't beter die aan te trekken ipv een Citroën-overall niet waar?
En zo lang het seizoen nog niet officieel begonnen is, kan dat allemaal nog niet zo veel kwaad...
Sponsors e.d. zijn daar heel gevoelig voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenI hope you're right.
Loeb... Loeb... die naam zegt me wel iets. Is dat een nieuwe?
Are you kidding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenTgoh, pas op zne.
Sponsors e.d. zijn daar heel gevoelig voor.
Trouwens, als ik me goed herinner, stonden de logo's van Michelin ook nog op de Xsara waarmee Duval de Pirelli's testte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk BerichtenHet is idd. Chevallier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenAre you kiddingIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenAls hij er zondag ook nog zo uitziet denk ik dat we hem héél hoog in de ranking mogen verwachten
Comment
-
Mensen die de test van zowel Hirvonen, Latvala, Galli en Duval hebben gezien, spreken allemaal dat Duvel veruit het beste ermee overweg kon. Dat wil al wat zeggen
Nu nog afwachten hoe de Citroen's presteren nu ze ook met Pirelli moeten rijden. Een zege is dus zeker niet te hoog gegrepen.
De wagen van Duval is trouwens de op één na meeste recente Focus. Het is de auto van Gronholm in Nieuw Zeeland, Japan en GB.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk BerichtenMensen die de test van zowel Hirvonen, Latvala, Galli en Duval hebben gezien, spreken allemaal dat Duvel veruit het beste ermee overweg kon. Dat wil al wat zeggen
Nu nog afwachten hoe de Citroen's presteren nu ze ook met Pirelli moeten rijden. Een zege is dus zeker niet te hoog gegrepen.
De wagen van Duval is trouwens de op één na meeste recente Focus. Het is de auto van Gronholm in Nieuw Zeeland, Japan en GB.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk BerichtenMensen die de test van zowel Hirvonen, Latvala, Galli en Duval hebben gezien, spreken allemaal dat Duvel veruit het beste ermee overweg kon. Dat wil al wat zeggen
Goh man, ik hoop zo keihard op een knalprestatie!!!!
Comment
Comment