Op wrc.com staat er een filmpje van Duval (onboard) van tijdens de shakedown
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wrc 2008
Collapse
X
-
-
Atkinson moet idd te doen zijn. Hirvonen zal hij wel niet mogen (en kunnen) te pakken krijgen, dus een vierde plaats zou heel mooi zijn
De heerschappij van die Fransoos lijkt alleen maar erger te wordenIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDe rally lijkt weer een walk-over te worden voor Loeb. Het bevestigt alleen maar m'n slecht voorgevoel voor dit WRC-jaar...
Het is dus niet zo héél moeilijk daar veel verschil te maken op de anderen als ze technisch bijna even sterk zijn.
Parcourskennis is alles hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk zou toch niet te snel tot conclusies komen ! Dit is een rally in Loeb zijn achtertuin, volgens mij gaat ie bijna even hard zonder CO ...
Het is dus niet zo héél moeilijk daar veel verschil te maken op de anderen als ze technisch bijna even sterk zijn.
Parcourskennis is alles hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenUiteraard, maar geef toe... waar is Loeb niet almachtig? Oké op zeer specifieke rally's gelijk in Noorwegen en Zweden in de sneeuw heeft ie een nadeel. Maar alle andere WRC-manches vormen voor hem geen probleem.
Hij heeft serieus mogen geven om Duval op afstand te houden. En Duval reed toen met nen 3 jaar oude wagen
Ik wil hem Duval dit jaar in Duitsland wel eens zien voorblijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenEuh, Duitsland vorig jaar ?
Hij heeft serieus mogen geven om Duval op afstand te houden. En Duval reed toen met nen 3 jaar oude wagen
Ik wil hem Duval dit jaar in Duitsland wel eens zien voorblijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten*geeuw*
Saai seizoen... Derde jaar op rij een déjà vu? :s
Of de nieuwe Impreza zou ook competitief moeten worden, en dat is dan pas vanaf Mexico.
Comment
-
Duval heeft in de vorige proef toch 4 secondjes moeten toegeven op Atkinson. Maar die blijft onder druk, dus hopelijk is een podium speelbaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk BerichtenNop. Ergens midden het seizoen. Ten vroegste Jordanie.
Sordo off? Atkinson op drie! Eindelijk nog eens een podium zou mooi zijn. Loeb terug makkelijk aan de leiding .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Laatsten bocht ofwa
Beetje onderstuurd
(note: niet dat ik beter zou doen)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWaarom kan ik dat niet openen?
Je kan het ook zoeken op www.wrc.com
Comment
Comment