Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De rally lijkt weer een walk-over te worden voor Loeb. Het bevestigt alleen maar m'n slecht voorgevoel voor dit WRC-jaar...
Ik zou toch niet te snel tot conclusies komen ! Dit is een rally in Loeb zijn achtertuin, volgens mij gaat ie bijna even hard zonder CO ...
Het is dus niet zo héél moeilijk daar veel verschil te maken op de anderen als ze technisch bijna even sterk zijn.
Ik zou toch niet te snel tot conclusies komen ! Dit is een rally in Loeb zijn achtertuin, volgens mij gaat ie bijna even hard zonder CO ...
Het is dus niet zo héél moeilijk daar veel verschil te maken op de anderen als ze technisch bijna even sterk zijn.
Parcourskennis is alles hé
Uiteraard, maar geef toe... waar is Loeb niet almachtig? Oké op zeer specifieke rally's gelijk in Noorwegen en Zweden in de sneeuw heeft ie een nadeel. Maar alle andere WRC-manches vormen voor hem geen probleem.
Uiteraard, maar geef toe... waar is Loeb niet almachtig? Oké op zeer specifieke rally's gelijk in Noorwegen en Zweden in de sneeuw heeft ie een nadeel. Maar alle andere WRC-manches vormen voor hem geen probleem.
Euh, Duitsland vorig jaar ?
Hij heeft serieus mogen geven om Duval op afstand te houden. En Duval reed toen met nen 3 jaar oude wagen
Ik wil hem Duval dit jaar in Duitsland wel eens zien voorblijven
Hij heeft serieus mogen geven om Duval op afstand te houden. En Duval reed toen met nen 3 jaar oude wagen
Ik wil hem Duval dit jaar in Duitsland wel eens zien voorblijven
Ja, ok... daar stonden Duval en Loeb 2 niveau's hoger dan de rest, dat klopt. Daar waren ze met twee oppermachtig. Maar geef toe, Loeb is een schitterend all-round piloot die op gelijk welke ondergrond héél sterk presteert.
Comment