Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
is er terug een rally dit weekend?
ik heb kort iets gezien in't nieuws vandaag, maar kweet niet precies over wat het ging..
t'is trouwens wel erg flauw met de rally tegenwoordig, ik zie nergens meer samenvatting of uitzending over de rally meer.. precies of het is zo dood als een pier..
WRC is ook dood imo. Ik zie veel liever naar IRC tegenwoordig. Enkel rally's zoals Monte Carlo, Duitsland en GB interesseren me nog.
Triestig om te zeggen, maar het is inderdaad zo. Er moet dringend iets gebeuren. Om te beginnen hoop ik dat Subaru (eindelijk) terug met een competitieve wagen op de proppen komt, zodat Solberg en Atkinson zich volop in de strijd voor de overwinning kunnen mengen. Dat zou toch al iets zijn...
Triestig om te zeggen, maar het is inderdaad zo. Er moet dringend iets gebeuren. Om te beginnen hoop ik dat Subaru (eindelijk) terug met een competitieve wagen op de proppen komt, zodat Solberg en Atkinson zich volop in de strijd voor de overwinning kunnen mengen. Dat zou toch al iets zijn...
Zeker weten. De wagen lijkt al betrouwbaarder, nu nog competitief.
Maar de malaise van het WRC kan je niet alleen op Subaru gaan steken natuurlijk. Een beetje meer diversiteit in merken zou zeker geen kwaad kunnen. Suzuki was mooie poging maar tot nog toe vruchteloos. En andere merken investeren tegenwoordig liever in IRC dan WRC...
Zeker weten. De wagen lijkt al betrouwbaarder, nu nog competitief.
Maar de malaise van het WRC kan je niet alleen op Subaru gaan steken natuurlijk. Een beetje meer diversiteit in merken zou zeker geen kwaad kunnen. Suzuki was mooie poging maar tot nog toe vruchteloos. En andere merken investeren tegenwoordig liever in IRC dan WRC...
IRC is de toekomst! Maar er moet gewaakt worden dat ook dit mooi kampioenschap niet een te dure prestigeshow wordt! Anders wordt het een tweede WRC...
Maak de rallysport minder duur en er zullen wel weer meerdere constructeurs interesse krijgen in het WRC, of in de rallysport in't algemeen.
Ziet er goed uit, die Subaru. Hopelijk is heeft hij ook de snelheid en kan hij helemaal voorin meestrjiden zodat we terug wat spanning krijgen in het WRC.
Subaru will run four factory Impreza WRCs in two teams in the 2009 World Rally Championship, with team principal David Richards interested in running a British driver in one car.
The British-based Subaru team have been linked to a possible Manufacturer Two squad for the last 18 months, but team principal Richards recently confirmed the move.
"We'll run a new team next year," said Richards. "We will get the car right this season and next year we can hit the season hard right from the start with four cars sharing the same pars and systems."
Despite confirming the second team, Richards said he wouldn't necessarily be looking for funded drivers.
"We would like a British driver, but I don't know who that could be," said Richards. "Beyond Britain, I don't know who's out there.
"The French guy, [Sebastien] Ogier looks good, but he's already under contract with Citroen. We also tried to get Jari-Matti Latvala, but he stayed with Ford.
"Anton Alen is good, but an unknown quantity in the WRC. We would like a British driver, but I don't know who that could be. We're not looking to make money with this team, just to cover the costs."
Het design van de Ford Focus van François Duval voor Duitsland, Spanje en Corsica is al klaar. Ook in de resterende WK-asfaltproeven verdedigt Duval de kleuren van ondermeer Structo.
Met sterke prestaties in de tweede helft van het WK-seizoen kan Duval het Stobart-team aan een dichte ereplaats in het WK helpen.
Comment