Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wrc 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben benieuwd hoe de nieuwe impreza het zal doen (*hoopt op overwinningen* )

Comment

• Blijf maar hopen dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
        Blijf maar hopen dan
        Waarom da? Wie weet hé

Comment

• Duval goed bezig als vijfde. Hij staat wel al op anderhalve minuut. Maar voor z'n eerste gravel event in a long long time niet slecht.

Tactisch Citroen-Ford spelleke bezig. Latvala die vlak voor de finish 14 seconden wacht
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Als hij die 5e plaats kan behouden dan zou dat een opsteker zijn.

Hirvonen is goed bezig voor mijne prono
            ( 'k zal maar zwijgen van Atkinson )

Had Loeb die 30 sec straftijd niet gehad , stond hij 1e

Of zou dit ook zo bedoeld zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
              Tactisch Citroen-Ford spelleke bezig. Latvala die vlak voor de finish 14 seconden wacht
              waar vind je die info???

Comment

• stond op wrc.com

Er zijn ook twijfels of Loeb echt z'n auto niet aan de praat kreeg... Maar ik betwijfel of hij bewust 30 seconden zou weggeven. Dat lijkt me te veel.
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Duval is eraf gegaan op voorlaatse KP

Comment

• Wat een domper voor Ford zeg... Hirvonen mag het nu wel vergeten denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      Wat een domper voor Ford zeg... Hirvonen mag het nu wel vergeten denk ik
                      Ik vrees het ook. Met nog maar 4 rally's te gaan, waarvan 2 op asfalt, wordt het wel heel moeilijk voor hem om nog 8 punten goed te maken op Loeb.

Comment

• Wat met Latvala?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                          Wat met Latvala?
                          Derjust gekeken op la2, eerst rond gegaan en daardoor kwam er een grote rots op de baan, hij draaide zich en reed verder...bal over die grote steen

Comment

• WRC - Duval ook naar Japan en Wales

François Duval werkt de resterende proeven van het WK rally 2008 af. Duval start niet alleen in Catalunya en Corsica, hij reist ook naar Japan en Wales af. Dat heeft Steven “Structo” Vergalle in een gesprek met pitstop.tv bevestigd.

Nu hij ook in Japan en Wales deelneemt, zal Duval de laatste 6 proeven van het WK afgewerkt hebben. Een succes voor Structo-topman en rallyfanaat Vergalle, die de loopbaan van Duval weer op de rails heeft geholpen.

Vergalle: “Je weet dat François in Catalunya en Corsica als M1-piloot bij Ford zal rijden. Wel in dat contract is ook gestipuleerd dat hij naar Japan en Wales trekt, in de Structo Ford voor Stobart. Dus als alles goed verloopt, als hij niet flatert, dan rijdt hij de rest van het WK. Dat betekent niet dat er prestatieclausules zijn, hoegenaamd niet. François zal ten dienste staan van Ford in de strijd voor de wereldtitel. Toen ik eind vorig jaar besloot François te helpen, had ik nooit gedacht dat het zo goed zou lopen. Wat zijn fout in Nieuw-Zeeland betreft, dat wordt hem noch door mij noch door Malcolm Wilson aangerekend.”

Dat Duval ook Japan en Wales op zijn programma krijgt, is niet zo evident. Iedereen ging ervan uit dat er bij Structo budget was vrijgekomen met het officiële statuut van Duval in Catalunya en Corsica, maar dat klopt niet.

Vergalle: “Niet vergeten dat Jari-Matti Latvala in Catalunya en Corsica met de Structo Ford bij Stobart zal rijden. Ook dat kost geld, maar ik heb correcte voorwaarden gekregen bij M-Sport. Voeg er dan nog Japan en Wales aan toe en dan leveren we toch wel een belangrijke financiële inspanning. Meer kan ik niet meer doen voor François. Hij heeft nu alle troeven in handen. Ik hoop echt dat hij in 2009 bij een fabrieksteam aan de slag kan. Graag bij Ford, maar is het elders, dan is dat geen probleem. Trouwens niet vergeten dat Hirvonen en Latvala voor 2009 nog een contract hebben bij Ford.”

Geruchten dat Structo en het Nederlandse Van Merksteijn de handen in elkaar zouden slaan voor 2009, zijn zeer ver van de waarheid verwijderd.

Vergalle: “We kennen elkaar natuurlijk wel. Maar ik denk dat zij een programma opzetten voor zichzelf en dat ze geen geld in Duval gaan steken. Bovendien is Duval geen rijder voor een privé-team. Hij is een topper die in een top-context moet rijden, met een goed team, met de juiste ingenieurs, met het juiste materieel. Dat gaat niet in een privé-structuur.”

De deelname in Japan en Wales zet wel een bijzonder project voor de Condroz op de helling.

Vergalle: “Ik had in mijn hoofd om in de Condroz met de Focus WRC07 en de WRC05 uit te pakken voor François én voor Pieter. Inderdaad, voor Pieter Tsjoen. Ik wil het echt doen, maar nu wordt het toch wel moeilijk. Maar ik geef het nog niet op.”

Een bedrijf dat begin november in de Condroz de headlines wil domineren, weet waarheen. Bij Steven Vergalle van Structo …

(Peter Baert op 5/9/2008 om 14:21)

BRON: www.pitstop.tv

Comment

• Wat ik me reeds een tijdje afvraag... wat is de verloning bij WRC? Ik heb niet echt een idee met wat voor budgetten ze werken in WRC maar zal wel niet in de buurt liggen van F1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ronin Bekijk Berichten
                                Wat ik me reeds een tijdje afvraag... wat is de verloning bij WRC? Ik heb niet echt een idee met wat voor budgetten ze werken in WRC maar zal wel niet in de buurt liggen van F1.
                                Voor de piloten?
                                Ik denk dat er sowieso maar een handvol piloten betaald worden en dat die er wss wel goed van zullen kunnen leven maar niet rijk van zullen worden zoals een f1 piloot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                                  Voor de piloten?
                                  Ik denk dat er sowieso maar een handvol piloten betaald worden en dat die er wss wel goed van zullen kunnen leven maar niet rijk van zullen worden zoals een f1 piloot.
                                  Zijn het niet enkel Solberg, Loeb en Hirvonen die betaald worden? Al de rest moet volgens mij zelf ook een inbreng doen...

Comment

• Amai, is wel compleet anders dan ik dacht.

Comment

Zijn het niet enkel Solberg, Loeb en Hirvonen die betaald worden? Al de rest moet volgens mij zelf ook een inbreng doen...
                                      En Sordo en Hirvonen ondertussen ook toch?
                                      Anderen zoals Atkinson, Rautenbach, Al Qassimi staan erom gekend tot de beter begoede mensen te behoren en konden hun zitje betalen.

Ook al zijn het niet de sommen van F1 piloten, mensen zoals Loeb en Solberg leven er toch goed van. Als je alle reclamedeals, opbrengsten van merchandising e.d. er nog eens bijtelt...

Comment

In het WK mss wel, maar er zijn ook nog piloten zoals Basso, Vouilloz, Loix, mss enkele piloten die een nationaal kampioenschap rijden voor een groot team of construteur (zoals fiat in italie) die ook wel betaald zullen worden

Comment

• Duval en Hirvonen zijn kat en muis spelletje aan het spelen voor
                                          de 3e en 4e plaats.

Dudu is goed gestart ! Staat nu 3e

Comment

Working...
                                          X