Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wrc 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sneller dan Hirvonen mag geen probleem zijn.
    Sneller dan Loeb (en Sordo...)... Kan nog spannend worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
      Sneller dan Hirvonen mag geen probleem zijn.
      Sneller dan Loeb (en Sordo...)... Kan nog spannend worden
      Zet Duval in dezelfde wagen en ik denk dat hij sneller is dan beide ...

Als de ford nu goed afgesteld is moeten hij ze toch beide kunnen kloppen ... enige probleem is de parcourskennis van Loeb ...

Comment

• Parcourskennis en schijnbare onbevreesdheid.
        Maar ik hoop het voor hem!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
          Duval: "Of ik win of ik rijd de auto stuk"
          hmm, dat is net als Räikkönen in Francorchamps...

dan zie'k'm liever settlen voor de punten als 'ie tweede ligt...
          nu ja, als die geruchten kloppen dat 'ie al een zitje heeft... dan kan't'm wss weer gestolen worden...

Comment

• 4de tijd op ss1

na loeb, hirvonen en sordo
            (natuurlijk)
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Duval is een totaal miskend talent in Belgie als je't mij vraagt.
              Eindelijk nog's iemand die kan meespelen aan de wereldtop van de autosport, maar
              hij wordt in de (vooral vlaamse) media nog steeds liever verguisd dan bejubeld.

Ne grote slimmerik zal't wel nooit worden, ;-) maar hij is toch een stuk rijper geworden, lijkt me.

Waar zou hij volgend jaar al een contract hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Crosscountry Bekijk Berichten
                Duval is een totaal miskend talent in Belgie als je't mij vraagt.
                Eindelijk nog's iemand die kan meespelen aan de wereldtop van de autosport, maar
                hij wordt in de (vooral vlaamse) media nog steeds liever verguisd dan bejubeld.

Ne grote slimmerik zal't wel nooit worden, ;-) maar hij is toch een stuk rijper geworden, lijkt me.

Waar zou hij volgend jaar al een contract hebben?
                ik gok Ford, daar hoort hij in mijn ogen ook thuis

Comment

• Zou idd perfekt bij'm passen.

Hij doet me trouwens heel vaak aan Colin Mcrae denken.
                  Wat die in zijn beginjaren ooit in de prak gereden heeft, dat wil je ook niet weten, maar was
                  later wel dé absolute top.
                  Guts krijg je met de moedermelk, dat kan je niet leren.

Comment

• klopt. Hij is idd wel een stuk slimmer geworden.

3de tijd op SS3. Hij kan het tempo van de twee citroen boys toch nie tvolgen. Ik voorspel dat hij weer net naast het podium zal (moeten) vallen. Maar de rally is nog lang natuurlijk.

Comment

• Kan je eens een linkje doorsturen waar je die tijden volgt Hayes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Crosscountry Bekijk Berichten
                        Kan je eens een linkje doorsturen waar je die tijden volgt Hayes?
                        ik denk dat'ie de officiele site volgt, www.wrc.com

Comment

• inderdaad.
                          Je kiest rallies, tour de corse, en dan stage times of split times. Ze zijn redelijk snel met de juiste tijden.

EDIT: Sordo out blijkbaar
                          Last edited by Hayes; 10/10/2008, 12:38.

Comment

• ik volg het normaal gezien altijd op de site van subaru; http://www.swrt.com/championship/latest_results.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                              inderdaad.
                              Je kiest rallies, tour de corse, en dan stage times of split times. Ze zijn redelijk snel met de juiste tijden.

EDIT: Sordo out blijkbaar

Sordo out is goed nieuws voor Duval...
                              dan staat'ie normaal gezien op het podium tenzij hij effectief zijn wagen het decor inrijdt...

Comment

• Hij moet dus z'n auto in de prak rijden hé

Comment

Hij moet dus z'n auto in de prak rijden hé
                                  nee, hij moet dat NIET!

Comment

• Ok , dan moet hij winnen

Comment

Ok , dan moet hij winnen
                                      dat zou tof zijn, maar een 2e of 3e plaats is ook goed voor mij

nu moet hij duidelijk maken dat'ie aanwezig is...

Comment

• da's een feit ... als hij nu een aantal mooie resultaten kan neerzetten
                                        dan zal dat hem voor volgend jaar hopelijk resultaat opbrengen
                                        ( zitje bij Ford ? )

Comment

da's een feit ... als hij nu een aantal mooie resultaten kan neerzetten
                                          dan zal dat hem voor volgend jaar hopelijk resultaat opbrengen
                                          ( zitje bij Ford ? )
                                          some say... he's allready got a seat at a wrc team for a season

Comment

Working...
                                          X