Suzuki stapt uit WRC
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wrc 2008
Collapse
X
-
Wie weet niet enkel Suzuki
TOKYO, Dec 16 (Reuters) - Fuji Heavy Industries Ltd, maker of Subaru-branded cars, said on Tuesday it would hold a news conference at 6 p.m. (0900 GMT) regarding its motorsport activities.
Chief Executive Ikuo Mori will attend.
A day earlier, fellow Japanese carmaker Suzuki Motor Corp (7269.T: Quote, Profile, Research, Stock Buzz) announced it would pull out of the world rally championship to save money and weather a global economic crisis that has battered car demand. (Reporting by Chang-Ran Kim; Editing by Martin Petty)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenwat nu met solberg en atkinson?
Dit is gewoon de definitieve doodsteek voor WRC...
Welke teams zitten er nog in? Ford, Peugeot en Citroen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenNieuw team zoeken? De kans dat Duval nu een zitje krijgt, is wss terug onbestaande
Dit is gewoon de definitieve doodsteek voor WRC...
Welke teams zitten er nog in? Ford, Peugeot en Citroen?
Bagger van Subaru... Ze waren niet meer echt snel, maar wel nog steeds een geweldig charismatisch deel van het WRC.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenFord en Cit
Bagger van Subaru... Ze waren niet meer echt snel, maar wel nog steeds een geweldig charismatisch deel van het WRC.
Comment
-
http://blogs.edmunds.com/straightline/2008/09/subaru-may-compete-in-wtcc.html
http://www.touringcartimes.com/news.php?id=2667
De geruchten worden luider en luider!
Maar wat met hun turbomotor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenMaar wat met hun turbomotor...
Comment
-
Lijkt mij ook sterk, dan waren ze beter in het wrc gebleven. Ik vind het ook een zeer spijtige zaak dat een merk als subaru geen rally meer rijdt, de wrxen worden nu toch net ietsje minder aantrekkelijk denk ik. Wel ironisch dat het net samen valt met hun 1e softe impreza.
Comment
Comment