Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
TOKYO, Dec 16 (Reuters) - Fuji Heavy Industries Ltd, maker of Subaru-branded cars, said on Tuesday it would hold a news conference at 6 p.m. (0900 GMT) regarding its motorsport activities.
Chief Executive Ikuo Mori will attend.
A day earlier, fellow Japanese carmaker Suzuki Motor Corp (7269.T: Quote, Profile, Research, Stock Buzz) announced it would pull out of the world rally championship to save money and weather a global economic crisis that has battered car demand. (Reporting by Chang-Ran Kim; Editing by Martin Petty)
Heb die geruchten ook al gehoord
Zou wel grof zijn, want is toch een van de iconen. Maar anderzijds zijn er ook geruchten dat ze eerder richting touring car zouden gaan...
Het zou niet alleen spijtig zijn omdat Subaru een icoon is in WRC, maar ook omdat er dan nog maar 2 constructeurs zouden zijn. Dat die crisis maar rap gedaan is (wishfull thinking).
Lijkt mij ook sterk, dan waren ze beter in het wrc gebleven. Ik vind het ook een zeer spijtige zaak dat een merk als subaru geen rally meer rijdt, de wrxen worden nu toch net ietsje minder aantrekkelijk denk ik. Wel ironisch dat het net samen valt met hun 1e softe impreza.
Comment