Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Irc 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Irc 2008

Naast het wrc begint het irc steeds meer te groeien.
    Plaats hier alle laatste nieuwtjes over het komende seizoen.

Hier is alvast de (voorlopige) kalender:
    • 21-23 March (Kenya) Safari Rally (g)
    • 09-10 May (Portugal) Rally Portugal (g)
    • 27-28 June (Belgium) Ypres Westhoek Rally (a)
    • 11-12 July (Russia) Rally Russia (g)
    • 01-02 August (Portugal) Rally Vinho di Madeira (a)
    • 22-23 August (Czech Rep.) Barum Rally Zlin (a)
    • 12-13 September (Spain) Principe de Asturias Rally (a)
    • 25 -27 September (Italy) Rally Sanremo (a)
    • 23-25 October (Switzerland) Rally du Valais (a)
    • 7-9 November (China) Rally China (g)
    g=gravel
    a=asfalt

In 2007 was Ojeda kampioen voor Vouilloz en Navarra.

Ik was aan het wachten op dit topic!

De kans is reëel dat we een saai WRC-jaar tegemoet gaan... leve het IRC dan maar!

Volgens mij wordt 2008 nog beter dan 2007. We krijgen Loix aan de start in alle(?) IRC manches in optimale omstandigheden. Met de Peugeot 207 beschik je over de beste wagen en met Kronos beschik je allicht over één van de beste teams! Go Fast Freddy!!

Op pitstop.tv las ik deze morgen dat Kronos in alle IRC-manches daarenboven nog eens een 207 aan de start brengt voor een locale rijder. Die zal dan kunnen rijden in de kleuren van BF Goodrich. Mooi project me dunkt!

Jammer dat het voorlopig stil blijft rond Bernd Casier...!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      Ik was aan het wachten op dit topic!

De kans is reëel dat we een saai WRC-jaar tegemoet gaan... leve het IRC dan maar!

Volgens mij wordt 2008 nog beter dan 2007. We krijgen Loix aan de start in alle(?) IRC manches in optimale omstandigheden. Met de Peugeot 207 beschik je over de beste wagen en met Kronos beschik je allicht over één van de beste teams! Go Fast Freddy!!

Op pitstop.tv las ik deze morgen dat Kronos in alle IRC-manches daarenboven nog eens een 207 aan de start brengt voor een locale rijder. Die zal dan kunnen rijden in de kleuren van BF Goodrich. Mooi project me dunkt!

Jammer dat het voorlopig stil blijft rond Bernd Casier...!!!
      Idd, kvind het wel een mooi initiatief van kronos en bf goodrich. Zo zal dan wss duval wel aan de start komen in Ieper moest hij geen ander programma vinden in het IRC of WRC.

Kben eens aant rondkijken op internet momenteel en zal een dezer eens een lijstje posten met mogelijke deelnemers in 2007.

Comment

Working...
      X