Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dakar 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenIk wist niet dat ze vroeger onschuldigen opbliezen...
Laten uithongeren wel.
Maar ik begrijp je punt
Toch is het zo, we leren niets uit het verleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenlang geleden toch dat die nog een paar duizend mensen hebben ogeblazen of zo hoor
Moesten wij in de Middeleeuwen leven, ik zou niet fier op mezelf zijn moest ik een katholiek iemand zijn.
Godsdiensten
Maar da's off topic.
@ Revell: leer m'n posts eens te relativeren man! Tuuurlijk bekijk ik de zaak te zwart/wit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenOver heel de wereld zijn er conflicten tussen godsdiensten.
Niet enkel met de islam.
Edit: Zie dat er al een dergelijke reactie is.
Maar zij vechten het in grote mate nog onder elkaar uit.
En internationale druk probeerd een oogje in het zeil te houden, al is dat ondermaats.
Al-Quaida echter gebruikt de verkeerde middelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk heb al schrik voor de Olympische spelen.
On a more serious note: ik denk niet dat de extremisten dat evenement links gaan laten liggen. Uiteindelijk zullen ze wel (onder meer door toedoen van strenge veiligheidsmaatregelen) weer niks uithalen ... maar een dreigementje of twee gaan ze hierrond zeker lanceren. Hoedanook ... annuleren van de Spelen zal er wel niet inzitten denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenKlopt.
Maar zij vechten het in grote mate nog onder elkaar uit.
En internationale druk probeerd een oogje in het zeil te houden, al is dat ondermaats.
Al-Quaida echter gebruikt de verkeerde middelen.
Het is dus niet meer dan logisch dat ze symbolen aanvallen die juist dat Westen kenmerken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenNet op eurosport gekeken, ze gaan ipv de normale uitzendingen beelden laten zien van de voorbije 30 jaar.
Comment
-
Eens benieuwd of de staatsveiligheid ook het offerfeest zou durven verbieden ivm een terreurdreiging.
Echt triestig om te zien deze avond op tv.
Fabrieksrijders die het niet zo erg vinden en vinden dat de organisatie de juiste beslissing genomen heeft.
Wat kan hun het schelen,zij zullen betaald worden en moeten niet rijden.
Daartegenover dan priverijders die staan te huilen,omdat ze er alles voor over gedaan hebben om mee te doen.
Beseffen dat sponsers zullen afhaken of zelfs schadevergoeding zullen eisen.Inschrijvingsgeld,mogen ze waarschijnlijk ook naar fluiten.
Comment
-
Ik vind het anderzijds niet slecht dat ze omwille van de dreiging het afgelast hebben, ok jammer voor de rijders, financiële gevolgen enz.. maar als er doden zouden gevallen zijn zou het vele erger geweest zijn. Wat ik wel ni begrijp is dat ze zeggen " We hebben satellietbeelden van de rebellen(of wa ist daar)", gooi daar dan toch een bom op ofzo maar zorg toch dat die niets meer kunnen terroriseren.
Of laat Dakar vertrekken maar geeft die rijders allemaal wapens mee!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenDaartegenover dan priverijders die staan te huilen,omdat ze er alles voor over gedaan hebben om mee te doen.
Beseffen dat sponsers zullen afhaken of zelfs schadevergoeding zullen eisen.Inschrijvingsgeld,mogen ze waarschijnlijk ook naar fluiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk BerichtenZe spreken al over Zuid-Amerika. Het zal toch niet hetzelfde zijn...
Een raid door zuid-amerika wordt volgens mij een raid zoals we proeven kennen in Marokko: stenen, putten, bulten, rotsen... maar geen zand!
Comment
Comment