Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakar 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dakar 2008

Vreemd dat nog niemand een topic begon over deze legendarische Raid!

Binnen enkele dagen, gaat de 30e editie van Paris-Dakar van start. Ik kijk er weeral enorm naar uit! Dit jaar verwacht ik weer een spannende strijd tussen VW en Mitsubishi, met als scherprechters Schlesser en de BMW's van X-raid. Mitsubishi komt nu ook voor het eerst met enkele diesel Pajero Evo's aan de start!

Man man, dat wordt weer slecht voor mijn examens!
    Last edited by ; 30/12/2007, 11:59.

Ik dacht dat hier meer interesse was voor de Dakar!

Sfeerbeelden!!

Comment

Ziet der leuk uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
        Ziet der leuk uit
        WTF? precies alsof ge der maar voor de eerste keer van hoort!

Comment

Leuk zo'n wedstrijd in een zandbak.

Comment

Zoals ieder jaar zal ik het wel weer volgen...
            Kben curieus of VW eindelijk zal winnen met hun hele armada.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
              Zoals ieder jaar zal ik het wel weer volgen...
              Kben curieus of VW eindelijk zal winnen met hun hele armada.
              Gérard, partner in crime!

Ik kom de uitzendingen op digi-TV dan wel weer bij jou bekijken!

Comment

Ben ook Dakar liefhebber, alleen vorig jaar niet meer gevolgd.
                Die examens he

Comment

Vind het een schitterende race, jammer dat het alleen maar in de belangstelling komt als iemand verongelukt.

Comment

Sfeerbeelden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk Berichten
                      Vind het een schitterende race, jammer dat het alleen maar in de belangstelling komt als iemand verongelukt.
                      Correctie: Jammer dat het alleen maar in VLAANDEREN in de belangstelling komt als er iemand verongelukt!

Kleine nuance, maar wel een wereld van verschil!

Al moet ik toegeven dat VTM dan eigenlijk nog goed meevalt... (das dan ook voor het enige! )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        WTF? precies alsof ge der maar voor de eerste keer van hoort!
                        LOL nee nee, ik bedoel van ziet er leuk uit om aan mee te doen ik ken het al wel langer, mijn vader volgt het vaak

Comment

Ik ga het ook weer bekijken, vooral die avondsfeer vind ik geweldig, al die mecaniekers die heen en weer lopen om die wagen op tijd gereed te krijgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                            Ik ga het ook weer bekijken, vooral die avondsfeer vind ik geweldig, al die mecaniekers die heen en weer lopen om die wagen op tijd gereed te krijgen
                            Uhu... altijd groot contrast tussen de fabrieksteams en de echte amateurs.

Comment

Uhu... altijd groot contrast tussen de fabrieksteams en de echte amateurs.
                              Echt hé, de mannen die pas een stuk in de nacht toekomen en dan nog moeten sleutelen. Respect.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                                Echt hé, de mannen die pas een stuk in de nacht toekomen en dan nog moeten sleutelen. Respect.
                                inderdaad... man man, lastigheid!! En toch zou ik dat zo graag eens meemaken!

Comment

inderdaad... man man, lastigheid!! En toch zou ik dat zo graag eens meemaken!
                                  Gewoon kijken of echt meedoen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                                    Gewoon kijken of echt meedoen ?
                                    Echt meedoen! Dat is één van mijn grote dromen!

Comment

Echt meedoen! Dat is één van mijn grote dromen!

Amai niet, bij mij ook hoor . Maar ooit zal ik aan de start staan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
                                        Amai niet, bij mij ook hoor . Maar ooit zal ik aan de start staan...
                                        Dat wist ik al van jou!!

Some day, ik ook!

Comment

Working...
                                        X