Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakar 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik hoop van niet..

Comment

dakar Gaat Niet Door!!!!

Comment

Zou erg jammer zijn.

Hopelijk nog gewoon ingekort, dus zonder die 9 dagen Mauretanië. Maar bon.
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

DAKAR AFGELAST

LISSABON - De Dakar-rally is afgelast. Dat heeft een officiële mediapartner van het evenement vrijdagmiddag verklaard. De oorzaak voor de afgelasting zijn de veiligheidsproblemen in Mauretanië. Het is voor de eerste keer in de geschiedenis dat de woestijnrally compleet wordt geschrapt. De 30e editie van de woestijnrally voor motoren, auto's en vrachtwagens zou zaterdag in Lissabon beginnen.

De Franse autoriteiten waarschuwde de organisatie voor mogelijke terroristische aanslagen in Mauretanië. Daar werden vorige maand vier Franse toeristen gedood. De rallykaravaan zou van 11 tot 19 januari in Mauretanië verblijven. Negen etappes zouden door dit land gaan. Na goed overleg tussen diverse betrokken partijen is uiteindelijk besloten om de Dakar-rally te schrappen.
          volgens: http://www.telesport.nl/autosport/29...T__.html?p=1,1

Comment

Ik vind dit persoonlijk heel zonde van het kijkgenot dat we dit jaar moeten missen, echter heb ik wel begrip voor de keuze. Het is pijnlijk voor de teams om tot zo'n besluit te komen als je kijkt wat voor tijd, moeite en geld er al in is gegaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V-Tec Power Bekijk Berichten
              Ik vind dit persoonlijk heel zonde van het kijkgenot dat we dit jaar moeten missen, echter heb ik wel begrip voor de keuze. Het is pijnlijk voor de teams om tot zo'n besluit te komen als je kijkt wat voor tijd, moeite en geld er al in is gegaan.

Vind het een beetje een belachelijke trend , de shrik voor het terrorisme.

Gaan we ons overal laten terug dringen door een bende mongolen met een dynamiet staafke in hun gat?

Comment

Zeer spijtig voorval.

Comment

Laat mij starten met te zeggen dat dit een zwarte dag is voor de autosport. De hoeveelheid werk dat daarin steekt is fenomenaal en om dat dan te schrappen, dat moet bijzonder pijnlijk zijn.

Langs de andere kant is dit zeker wel een terechte beslissing. Als de veiligheid niet tot een bepaald niveau kan worden teruggedrongen is het onverantwoord.
                  Dus ja, er zit veel geld in, en dat is belangrijk, maar veiligheid blijft de absolute topprioriteit.

Misschien moeten ze de Dakar maar eens over een andere boeg smijten vanaf volgend jaar, dit is het ideale moment allezinds.

Jammer jammer

Comment

Het is de terroristen aan het lukken, een angstphsychose ontwikkelen.
                    Resultaat: alles zal slechter gaan

Comment

Ze moeten die moslims nog wat meer gelijk gaan geven, ge ziet wat er van komt.

Natuurlijk moet je ze niet allemaal over dezelfde kam scheren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                        Het is de terroristen aan het lukken, een angstphsychose ontwikkelen.
                        Resultaat: alles zal slechter gaan
                        Denk nu toch eens twee keer na, zo simpel is het écht niet. Als jij de verantwoordelijke bent zou jij dus zeggen:

"Mannen, het is mogelijk dat enkelen van ons dood worden geschoten, maar we mogen er niet aan toegeven dus rijden we gewoon door, veel succes"

Wij hebben zo weinig informatie, ik denk dat bepaalde personen beter geplaatst zijn om het veiligheidsrisico in te schatten dan een AW forumgebruiker voor zijn PC in Vlaanderen

Comment

Dat ze dan die 9 dagen schrappen maar dat ze toch nog zorgen dat de mensen nog zoveel mogelijk van hun geinvesteerde bedrag kunnen terug verdienen

Comment

Dat ze dan die 9 dagen schrappen maar dat ze toch nog zorgen dat de mensen nog zoveel mogelijk van hun geinvesteerde bedrag kunnen terug verdienen
                            Keep on dreaming.

Spijtig voor de afgelasting, maar organisatie zal wel een clausule in hun verzekering hebben staan tegen zulke zaken.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Zonde voor de liefhebbers...mij kan het geen fluit schelen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                Denk nu toch eens twee keer na, zo simpel is het écht niet. Als jij de verantwoordelijke bent zou jij dus zeggen:

"Mannen, het is mogelijk dat enkelen van ons dood worden geschoten, maar we mogen er niet aan toegeven dus rijden we gewoon door, veel succes"

Wij hebben zo weinig informatie, ik denk dat bepaalde personen beter geplaatst zijn om het veiligheidsrisico in te schatten dan een AW forumgebruiker voor zijn PC in Vlaanderen
                                Met al die terreurdreigingen tegenwoordig moet 'jan met de pet' nog schrik hebben om op café te gaan of samen met de vrouw te gaan winkelen.

Als dit al normaal is, dan gaat het (nog) slecht(er) met de maatschappij.

Comment

Idd Tom dat is nu net wat ik bedoel

Comment

Gadverdomme zeg, stomme terroristen altijd! Waarom zijn zoveel van die Afrikaanse landen, zo'n apenlanden! (sorry, eerste uiting van frustratie)

Echt enorm enorm enorm jammer! ik keek er zo naar uit. Dagelijks, de tijden checken, van het ene verslag naar het andere zappen, foto's en filmpjes zoeken op internet... niks daarvan dus!

Comment

Idd, het is slecht gesteld met de autosport.
                                      Dat het F1 seizoen maar goed mag lopen.

Comment

Idd, het is slecht gesteld met de autosport.
                                        Dat het F1 seizoen maar goed mag lopen.
                                        De F1 kan me momenteel eigenlijk geen moer schelen...

Comment

Working...
                                        X