Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakar 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
    In plaats van hier allemaal te verkondigen hoe het wel zou moeten gebeuren stel ik voor dat jullie zelf eens wat proberen te organiseren.

Geen simpel meetingje, maar een wedstrijd, race, gewoon in Vlaanderen.
    Als je ziet welke papierwinkel en toelatingen je hier al nodig hebt, dan gaat jullie goesting vlug over zijn, laat staan dat je dan nog in staat bent om beslissingen te nemen die voor duizenden mensen een ramp betekenen.
    met alle respect, maar wat heeft dit hier nou mee te maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      met alle respect, maar wat heeft dit hier nou mee te maken?
      Gewoon om aan te geven dat bij zulke zware beslissing meer argumenten, die niemand misschien ooit te weten komt, een rol spelen.

Het is altijd gemakkelijk om commentaar te geven aan de zijlijn, maar stel je eens voor dat jij nu wedstrijdleider van PD bent. Je zou niet weten wat je overkomt.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• In Vlaanderen? :lolz

Kerel, hier lopen geen negers rond die je mits een paar miljoen dollar het zwijgen oplegt he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          In Vlaanderen? :lolz

Kerel, hier lopen geen negers rond die je mits een paar miljoen dollar het zwijgen oplegt he
          Jij weet, aan je reactie te zien, al niet over wat het gaat.

Comment

Gewoon om aan te geven dat bij zulke zware beslissing meer argumenten, die niemand misschien ooit te weten komt, een rol spelen.

Het is altijd gemakkelijk om commentaar te geven aan de zijlijn, maar stel je eens voor dat jij nu wedstrijdleider van PD bent. Je zou niet weten wat je overkomt.
            Ja uiteraard... dat zeg ik al vanaf de eerste minuut! Het is immens spijtig dat ze het moeten annuleren, maar ze kunnen niet anders!

't Waart gij die zei dat ze vroeger ook reden zelfs toen de kogels hen rond de oren vlogen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
              Ja uiteraard... dat zeg ik al vanaf de eerste minuut! Het is immens spijtig dat ze het moeten annuleren, maar ze kunnen niet anders!

't Waart gij die zei dat ze vroeger ook reden zelfs toen de kogels hen rond de oren vlogen...
              Dat gebeurde toen ook.

Wil alleen aantonen dat zo'n beslissing niet in 123 genomen werd.

Comment

Jij weet, aan je reactie te zien, al niet over wat het gaat.
                En waarover gaat het dan wel mijn beste? Jij wil aantonen dat wij onze mond moeten houden omdat dat niet op 1-2-3 georganiseerd is. Ik treed je daarin bij, maar ik maak meteen de kanttekening dat het gros van de leiders op het Afrikaans continent corrupter zijn dan Berlusconi.

In hoeverre weet ik dan niet waar over het gaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                  De verzekering van Parijs Dakar heeft zich teruggetrokken
                  Dit zal wel de doorslag gegeven hebben om niet te starten,niet de bezorgdheid over de deelnemers,maar het financieel plaatje moest er dan toch iets gebeuren.
                  En een Dakar zonder incidenten,keep on dreaming.

Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                  Jamaar die TV kosten enzo, financiël wordt dit een ramp hé.
                  En die zullen ook wel een regeltje in hun contracten hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                  inderdaad, zelfs het vuurwerk in Brussel had schrik van de terroristen
                  Ook al zo´n klucht,geen vuurwerk,maar wel een oproep aan iedereen om toch op oudejaar naar de Grote Markt in Brussel te komen.
                  Alsof met het niet ontsteken van vuurwerk geen aanslagen meer kunnen gepleegd worden.
                  België maakt zich nog niet belachelijk genoeg,nu was het nog het enige land in Europa zonder vuurwerk & regering op nieuwjaar.Straks krijgen wij nog steun v/d Congo

Dat ze teruggaan naar de oorsprong v.d Dakar en geen fabrieksteams (2)meer toelaten.
                  Verplicht Mitsubishi & VW om hun Dakar budget een noodlijdende autosporttak te investeren(WK-rally)waar ze met hun Dakarbudget al een heel eind zullen komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                    Dit zal wel de doorslag gegeven hebben om niet te starten,niet de bezorgdheid over de deelnemers,maar het financieel plaatje moest er dan toch iets gebeuren.
                    En een Dakar zonder incidenten,keep on dreaming.

En die zullen ook wel een regeltje in hun contracten hebben.

Ook al zo´n klucht,geen vuurwerk,maar wel een oproep aan iedereen om toch op oudejaar naar de Grote Markt in Brussel te komen.
                    Alsof met het niet ontsteken van vuurwerk geen aanslagen meer kunnen gepleegd worden.
                    België maakt zich nog niet belachelijk genoeg,nu was het nog het enige land in Europa zonder vuurwerk & regering op nieuwjaar.Straks krijgen wij nog steun v/d Congo

Dat ze teruggaan naar de oorsprong v.d Dakar en geen fabrieksteams (2)meer toelaten.
                    Verplicht Mitsubishi & VW om hun Dakar budget een noodlijdende autosporttak te investeren(WK-rally)waar ze met hun Dakarbudget al een heel eind zullen komen.
                    Da noem ik nu is nen deftige post!

Comment

• Ik heb al schrik voor de Olympische spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten

Er waren regeringen genoeg.
                        En er was ook vuurwerk int stad hoor

Comment

• Jammer dat het niet doorgaat !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                            Ik heb al schrik voor de Olympische spelen.
                            Ik ook

Comment

• Is dit het einde van den Dakar ? ik zie in de eerste jaren die dreiging niet minderen ?
                              Zal het eens zeggen op mijn werk dat ik niet kan komen wegens terroristische dreiging wie weet ?

Comment

• Bericht al-Qaïda aan oorsprong van afgelasting Dakar-rally

(Belga) Een boodschap van al-Qaïda aan de Mauritaanse autoriteiten ligt aan de oorsprong van de afgelasting van de Dakar 2008, waarvan zes etappes in Mauritanië zouden gereden moeten worden. Dat raakte vrijdag in Parijs bekend.

De exacte inhoud van het bericht, de datum ervan en het kanaal waarlangs de informatie gegeven werd, werden niet bekendgemaakt. De boodschap bevestigde de "wil en de mogelijkheden van bepaalde groepen gelinkt aan al-Qaïda om Fransen in Mauritanië te kwetsen", klonk het. (TIP)
                                Waar gaat deze wereld toch naartoe?

Met geen enkel ander geloof zijn er problemen, maar een paar extreme moslims bepalen wat er wel en niet gebeurd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Met geen enkel ander geloof zijn er problemen, maar een paar extreme moslims bepalen wat er wel en niet gebeurd...
                                  Er komt nog een tijd dat wij braafjes naar die mannen moeten luisteren

Comment

De extreme christenen zijn even erg, alleen iets subtieler..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                    cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                      Er komt nog een tijd dat wij braafjes naar die mannen moeten luisteren
                                      Bandieterij heeft altijd al bestaan.
                                      En toen noemden ze Jef, Fons en Jan.

Maar het is natuurlijk erg en vooral laf...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                                        De extreme christenen zijn even erg, alleen iets subtieler..
                                        Ik wist niet dat ze vroeger onschuldigen opbliezen...
                                        Laten uithongeren wel.

Maar ik begrijp je punt
                                        Toch is het zo, we leren niets uit het verleden.

Comment

Over heel de wereld zijn er conflicten tussen godsdiensten.
                                          Niet enkel met de islam.
                                          Edit: Zie dat er al een dergelijke reactie is.

Comment

Working...
                                          X