Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakar 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In 'De Morgen' op blz 38 staat een opiniestuk over de Dakar. Misschien dat de liefhebbers dat best niet lezen...

Oa: "In de geschiedenis van de Dakar zijn al minstens 25 burgerdoden gevallen, als dat geen terrorisme is"

Tja, je hebt overal voor en tegenstanders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
      In 'De Morgen' op blz 38 staat een opiniestuk over de Dakar. Misschien dat de liefhebbers dat best niet lezen...

Oa: "In de geschiedenis van de Dakar zijn al minstens 25 burgerdoden gevallen, als dat geen terrorisme is"

Tjah inderdaad, ik wil hier geen nieuwe discussie starten maar een bedenking die ik mij hierbij maak is: Hoeveel doden zijn er gevallen bij voetbalwedstijden door hooliganisme...?

Comment

• De reacties op hln.be

Geitenwollensokkenidioten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
          In 'De Morgen' op blz 38 staat een opiniestuk over de Dakar. Misschien dat de liefhebbers dat best niet lezen...

Tjah... de morgen...

Zegt genoeg zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
            De reacties op hln.be

Geitenwollensokkenidioten
            Ik lees die allang niet meer.
            Staat vol met commentaren van idioten die er nog minder van weten dan ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
              " We hebben satellietbeelden van de rebellen(of wa ist daar)", gooi daar dan toch een bom op ofzo maar zorg toch dat die niets meer kunnen terroriseren.
              My point exactly, dan heeft de lokale bevolking eens wat eten .

Iets serieuzer: kunnen ze geen route B en C hebben voor zulke gevallen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lord Speedy Bekijk Berichten
                Maarja, is net zoals nu nogal moeilijk he. Terrorisme overschrijdt de landsgrenzen. Dus je kan niet zomaar 'rond' dat land gaan crossen. Tenzij dat route B en C wel heeeel ver van het probleemgebied verwijderd ligt.

Comment

Ik denk wel dat ASO voldoende gezocht heeft naar redelijke alternatieven. De rally hebben ze niet zo maar in 1,2,3 geannuleerd. 't Moet zijn dat de problemen toch van aanzienlijke omvang zijn, want zo'n annulatie komt voor niemand goed uit.

Comment

• Hmm ... de plannen omtrent Latijns Amerika lijken me toch wat utopisch.

Als ze dan toch per se een ander continent willen aandoen kunnen ze misschien Maximillion zijn Gumball route overnemen.

Comment

• Gisterenavond was Koen Wauters nog te gast
                      in het praatprogramma op Canvas ( Frida , denk ik )

Was de autosport in het algemeen goed aan het verdedigen.

Vraagt Freya Van den Bossche ineens : " Moeten jullie eigenlijk door
                      die dorpjes rijden ? " Waarop Koen : " Ja , soms staan er af en toe bossen
                      en daar kunnen we moeilijk doorheen rijden en nemen we de gewone wegen "
                      Goe bezig freya ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                        Gisterenavond was Koen Wauters nog te gast
                        in het praatprogramma op Canvas ( Frida , denk ik )

Was de autosport in het algemeen goed aan het verdedigen.

Vraagt Freya Van den Bossche ineens : " Moeten jullie eigenlijk door
                        die dorpjes rijden ? " Waarop Koen : " Ja , soms staan er af en toe bossen
                        en daar kunnen we moeilijk doorheen rijden en nemen we de gewone wegen "
                        Goe bezig freya ...
                        Ben dat rats vergeten!

Was het goed? Over wat ging het allemaal?

Comment

• Heb maar 2 a 3 minuten gekeken ...

Maar heb net gekeken op de canvas-site en blijkbaar
                          kan je in de loop van de dag het programma herbekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                            Heb maar 2 a 3 minuten gekeken ...

Maar heb net gekeken op de canvas-site en blijkbaar
                            kan je in de loop van de dag het programma herbekijken.
                            Ah, zalig! Ik zal het in de gaten houden.

Comment

• Het programma is Phara en Koen Wauters heeft de Dakar zeer goed verdedigt.

Comment

Dat laatste had ik ook al gezegd, maar blijkbaar is mijn reactie verdwenen?
                                Het is nogal vreemd dat ze gewoon de hele boel annuleren. Dan nog beter de hele zooi inkorten (gesteld dat men geen vergunnin meer te pakken krijgt om door andere landen te rijden).
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Mja ik dacht dat 8 van de 14 ritten in Mauretanië doorgingen. Het merendeel van die 8 ritten waren zandetappes en als die wegvallen blijft er alleen nog wat zand in Marokko en Senegal zelf over, maar dat is al geen "echte" Sahara meer.

Bovendien, als ze de etappes in Mauretanië hadden geschrapt, moesten ze nog altijd door Mauretanië of Mali om in Senegal te geraken en dan zijt ge nog altijd een doelwit voor die terroristen.

Dus volgens mij was het een logische beslissing.

Comment

• let the beast go

Comment

Working...
                                    X